Citat:
Ursprungligen postat av
thelastkingofscotland
Blir det så kommer jag direkt ta tillbaka mitt stöd för Biden. Men å andra sidan, vad gnäller ni Trumpsupportrar om? Är det inte bara bra att vänstern i USA blir mer radikala för då kommer de ju uppenbarligen att störa ännu fler människor och återradikalisera USA, vilket på sikt kommer att leda till att fler som Trump kommer att dyka upp?
Jo så är det. Och det är därför jag tidigare har sagt att jag inte kan förlora i längden. En Biden administration kommer utan tvekan flytta fram woke-vänsterns positioner i samhället. Trump har med nuvarande resultat faktiskt ÖKAT sin väljarbas i absoluta tal. Dessa kommer inte röra på sig.
Efter fyra år med Biden, ja då borde det stå klart för ännu fler att etablissemanget inte arbetar för folket, utan är infiltrerade av just woke vänstern. Eller om man ska vara ärlig: marxister som använder identitetspolitik för att söndra och härska.
Jag önskar givetvis att en Biden administration på något magiskt vis kunde minska spänningarna, men jag tror inte på sagor.
Du har fel när du säger att USA riskerar att återradikaliseras. USA är redan radikaliserat, men det är inte Trumpbasen som är radikaliserad. Det är vänstern.