2020-11-07, 18:47
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha så fruktansvärt pinsamt att folk sitter och firar här, som om era liv kommer bli bättre av att Biden är president.

Haha, sa du samma sak första natten när folk trodde Trump vunnit? Du skulle sett denna trå då

Sluta vara så bitter och låt folk vara glad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
En sak till jag glömde : courtpacking

Polls har visat att folk är emot det, så det argumentet kommer nog republikanerna att köra hårt med.
Kan han inte göra då republikanerna kontrollerar senaten
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Finns en liten detalj här som ska vägas in. I domstol räknas riktiga bevis. Där erkänns inte Trumps twitter inlägg som bevis.

Hans tweets kan till och med ligga honom till last.
"he tainted the jury-pool".
Medlem
Äntligen clownen borta!

Herregud vilket stolpskott till politiker och människa. Nu väntar skilsmässa och delgivningsmän. Kanske en femte konkurs? Känns som att han behöver sin pappa igen nu när han är knipa

Vilken jävla tönt till 74-åring. Hoppar verkligen att ni alla är lite mer intelligenta och visa när ni levt 74 år på denna planet.

Och till alla som är rädda för att Biden + Harris kommer vara vänsterextrema:
Lägg ner era fantasier. Hade varit riktigt grymt och dessa två patetiska karriärslavar faktiskt trodde på progressiva idéer, men det kommer aldrig hända. USA kommer fortsätta med sitt röveri ska ni se, oroa er inte Spotta på medelklassen, bomba bruna människor och avreglera miljöpolitik.
2020-11-07, 18:48
Medlem
Kommer bli svårt för Biden, en väldigt heterogen väljarkår som hjälpte honom till att vinna presidentvalet.
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Blir det så kommer jag direkt ta tillbaka mitt stöd för Biden. Men å andra sidan, vad gnäller ni Trumpsupportrar om? Är det inte bara bra att vänstern i USA blir mer radikala för då kommer de ju uppenbarligen att störa ännu fler människor och återradikalisera USA, vilket på sikt kommer att leda till att fler som Trump kommer att dyka upp?
Jo så är det. Och det är därför jag tidigare har sagt att jag inte kan förlora i längden. En Biden administration kommer utan tvekan flytta fram woke-vänsterns positioner i samhället. Trump har med nuvarande resultat faktiskt ÖKAT sin väljarbas i absoluta tal. Dessa kommer inte röra på sig.

Efter fyra år med Biden, ja då borde det stå klart för ännu fler att etablissemanget inte arbetar för folket, utan är infiltrerade av just woke vänstern. Eller om man ska vara ärlig: marxister som använder identitetspolitik för att söndra och härska.

Jag önskar givetvis att en Biden administration på något magiskt vis kunde minska spänningarna, men jag tror inte på sagor.

Du har fel när du säger att USA riskerar att återradikaliseras. USA är redan radikaliserat, men det är inte Trumpbasen som är radikaliserad. Det är vänstern.
Medlem
-Mystics avatar
Trillar Biden av så kommer ni tvingas lyssna på denna kvinna...

https://twitter.com/KamalaHarris/status/1325126733482385409
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Brun i åtts år.
Gul i fyra.

Dags før vit.
Gul? Orange är han väl ändå?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Men ditt geni.

Jag kommenterade en person som kallade folk för hjärndöda.
Du gillade inte det.
Så jag svarade med att du var hjärndöd (du gillar ju sådant språkbruk)

Fattar du? Nej antagligen inte..
Varför skriver du till mig då?

Håll reda på vem du kommenterar
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Kommer Kamala Harris bana vägen för en massa vänsterextremt tankegods nu? Lätt att föreställa sig en motreaktion mot Trumpen nu i kölvattnet av BLM osv där man kommer pusha för obligatoriska kurser i kritisk rasteori och "sensitivitetsträning" på skolor och arbetsplatser.

Ja, Kamala Harris kommer ligga på som en igel och dränka Biden med identitetspolitiska förslag som han mot bättre förstånd och vetande glatt går med på. Sedan tar Harris över som president när Biden inte är förmögen att ta hand om sig själv och hans demens blivit för påtaglig. Då har vi en vänsterradikal identitetspolitiker på den posten.. Det går knappt att föreställa sig hur bisarrt detta är. Jag tror inte att de amerikanska väljarna förstår vad de faktiskt ställt till med
Den polarisering och splittring som vi ser i USA idag är ingenting i jämförelse med vad som komma skall med henne som president.
2020-11-07, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Skulle det vara så skulle hon inte vara vice president. Bara så du vet.

Se hur det gick för henne i valet så förstår du. Hon är en maskot som den har mannen syniskt använder sig av, precis som han alltid gjort med svarta.
2020-11-07, 18:49
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vad sägs om att inte fördöma en viss bombare när denne skickade rörbomber till olika nyhetsmedier?

Eller för den delen kalla alla reportrar och nyhetsmedier för landets fiende osv?

Så farligt är det inte. Vissa människor kan man slå på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in