2020-11-07, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Gåshud!

America, I’m honored that you have chosen me to lead our great country.

The work ahead of us will be hard, but I promise you this: I will be a President for all Americans — whether you voted for me or not.

I will keep the faith that you have placed in me.

Nu vänder vi blad och går vidare.
Jag har sett dig här i tråden länge gnällt på Trump. Men är du anti Trump eftersom allt det du läst om i media eller har du blivit anti Trump eftersom att du bildat dig en egen, oberoende uppfattning om honom?
2020-11-07, 18:25
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Ja, precis så. Han kommer nog inte fatta mycket om vad det är han skriver under på. Vi kan förvänta oss en mycket aggressiv amerikansk krigspolitik.

"Just sign it Joe, we are there to help them. I promise. Thank you Joe."

BOOM.

Det ska bli intressant att se hur länge han pallar med.
2020-11-07, 18:26
Medlem
HomoDeuss avatar
Som sagt.. nu börjar den dåliga förloraren att dra ner GOP i smutsen och det ska bli spännande att se hur långt GOP låter det gå innan man sätter ner foten. Gissar att GOP är i krismöte just nu.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Jo, det är nu de har all chans i världen att göra det.
De har ju alla godhetssignalerande media och potentater med sig. Inte ett hårstrå på Biden kommer att krökas. Eventuell kritik kommer att vara för sakens skull, och den avrundas snusförnuftigt med ”det kunde ha varit värre för att bla-bla-bla” ...
Well MAGA sidan verkar inte ha alls din inställning än men kanske de vi får se.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Och hälften på Trump?😀

Ja.
Jag var den som predikterade att Trump skulle förlora. Men jag tycker att optionsundersökningarna tog i rejält. Jag menar, Biden skulle vinna med 7%, inte 0.05%.
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Så mycket för det med Corona?

Nej av nån anledning så är det bara Trumpsidan som får skit när folk samlas......
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Blev det någon presskonferens med hans advokater i Philadelphia idag? Eller blev den inställd?
,

https://www.youtube.com/watch?v=7H10wZ4SszM&feature=youtu.be

Rudy håller på nu.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D123
Och i jämförelse är Syriska armén och Ryska flygvapnet helt oskyldiga och har inga liv på sina samveten?
Nej, absolut inte. Men vad har det med saken att göra? USA ska ge fan i att leka världspolis. USAs vapenexport till IS ledde till folkmord och avrättningar.
Avslutad
Det har säkert skrivits redan i tråden men nu har FOX News också sagt att Biden är president-elect och att det inte finns något som helst fog för Trumps trams om valfusk.
Medlem
Är valet avgjort ännu?
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Att inte Joe Bidens mentala status och ålder har ifrågasatts mer är en gåta. Han kan aldrig klara av att vara president. Hur kan en sjuk åldring ens tillåtas ställa upp i ett val där kärnvapenkoder skall hanteras för vinnaren?

Joe Biden som högsta befälhavare, han är ju helt borta, han säger fel om allt, de kan lura honom till skriva under vilken anfallsorder som helst. Världen bör oroa sig, särskilt vi i Sverige som bor nära Ryssland. En demenssjuk i USA som hanterar ansvaret för tusentals kärnvapen??

USAs president har aldrig haft något att säga till om. Det är The Deep State som bestämmer vad presidenten ska säga. Trump försökte beträffande t ex att dra tillbaka trupper från Syrien, men fick backa undan.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Jag ser fram emot när joe biden/harris höjjer skatterna och företag börjar sparka folk osv, och när dom inte kommer att få så mkt gjort i senaten...om ni tyckte att trump hade det svårt, kolla bara vad som kommer hända nu.

Jag tycker det skall bli kul när folket i Las Vegas får känna på nedstängningarna Biden lovat!

Dom får vad dom förtjänar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in