2020-11-07, 18:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Det är tragiskt att folk firar enbart för att Trump försvann. Men dom flesta vet ju för fan inte vad dom har röstat in i hans ställe. Mer krig, drakoniska covidåtgärder, högre skatter, galen klimatpolitik, mer identitetspolitik.

Haha, kom inte och gnäll sen era dumma jävlar
Precis. Det hela är ju tragikomiskt man undrar verkligen var de kommer från.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ggaassgasgas
Hur många mördade Trump?

Det var inte det som var påståendet. Källa på att Obama mördade miljoner?
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Att poll watchers inte fick inspektera, att de hölls på avstånd och fick inte göra sitt jobb, att de utsatts för mordhot för att de berättat om oegentligheterna.

Vilket är rena lögner utan några som helst bevis.
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillsson
Vilka krig startades under Obamas tid?
Blandade sig i både Syrien och Libyen.
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja, då gick det då som väntat..

Men hur är det med senatsvalet, är det färdigt ?

Nepp, blir s.k Runoff för bägge senatsmandaten som GOP för tillfället håller i Georgia i Januari. Nu när Biden vann så kan Dems ta Senaten om de vinner dessa två mandat.
Medlem
YES! Nu får äntligen USA en president som står för kapitalism, frihandel och globalisering! Trumps clownerier är färdiga!

Nu återstår det dock för Biden att faktiskt leva upp till allt han lovat. Prio ett borde vara att återskapa USA:s relationer med omvärlden. Prio två borde vara att ena USA igen, bli av med all identitetspolitik och se till att stoppa det vänsterextrema våldet en gång för alla. Annars finns det en stor risk att USA återigen får en högerpopulistisk ledare redan vid nästa val.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Låt mig gissa... du tillhör den förlorande sidan va?

Jag höll på Trump men jag tar det inte så hårt. Däremot har jag försökt få svar från dig i flera dagar angående utvecklingen i Arizona. Jag hade ju fel när jag skrev att det skulle bli jämt där, du skrev att Biden bara skulle öka sin ledning från valnatten. Vad hände där?
2020-11-07, 18:16
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Amerikansk polis kommer fortsätta skjuta ihjäl kriminella negrer.
Vem ska BLM skylla på nu? ✊🏿🇺🇸✊🏿🇺🇸👎😷

Haha exakt vad jag tänkte.
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
GRATTIS BIDEN!

Hoppas han kan ena USA. Finns så många goda människor där som far illa. "Twitler" har lyckats att få nästan samtliga tweets idag fact-checkade.
Med tanke på att Biden öppet sagt att det kommer bli mer identitetspolitik under hans styre så nej, förvänta dig inte att USA kommer enas, snarare tvärtom. Mer rasteorier om hur svarta är systemiskt förtryckta och ännu mer hatbrott riktade mot vita. Mer raspropaganda helt enkelt. Grattis!
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja, då gick det då som väntat..

Men hur är det med senatsvalet, är det färdigt ?

Det är 2st "runoff" dvs my röstning i januari för ingen av kandidaterna fick över 50% i Georgia.

Just nu i senaten är det 48-48.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Så nu när Biden har kontroll över PA så lär dom förbjuda fracking redan från "Day 1" som Kamala Harris sade?

Dom kan göra vad dom vill nu, vad som sades innan valresultatet spelar väl ingen roll längre. Joe Biden kommer ju knappast kunna sitta 4+4 år.
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Intressant att folk tror att det är Fox news och CNN som bestämmer vem som blir president.

Vad kul att du håller på att lära dig om hur världen fungerar. Se tillbaka på den här perioden om två månader, när Biden svärs in och Trump blir eskorterad ut ur vita huset. Och fundera på hur du kunde ha så fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in