2020-11-07, 18:13
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Det var synd att du gick in och skrev att Trump faktiskt skulle kunna vända på detta och vinna. Det var verkligen spiken i kistan som jag nämnde. Jag trodde lite på det fram tills dess. Hur känns det att ha haft fel i varenda inlägg du någonsin skrivit? Lever du på hoppet om att någon gång få rätt eller har du gett upp? Hur tänker du?

Låt mig gissa... du tillhör den förlorande sidan va?
2020-11-07, 18:13
Medlem
tcfmogs avatar
Intressant att folk tror att det är Fox news och CNN som bestämmer vem som blir president.
2020-11-07, 18:14
Medlem
Bum1s avatar
GRATTIS BIDEN!

Hoppas han kan ena USA. Finns så många goda människor där som far illa. "Twitler" har lyckats att få nästan samtliga tweets idag fact-checkade.
Medlem
Raktinyllets avatar
Vita huset kommer fyllas med horor och knark, hoppas Hunter tar bilder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
4 år av världsfred. Nu börjar USAs krigsmaskin igen.

Självklart, och flera araber till Sverige, vi har ju "bara" 2-3 miljoner muslimer här nu. Biden och Soros kommer fixa så det blir några miljoner till när USA startar krig i Mellanöstern. Gissar de kommer få den senile Joe "Creepy" Biden att lura till att skriva under en anfallsorder mot Iran.

Joe Biden är helt väck, under hela valkampanjen har han gömts undan, de få valmöten han haft så har han läst från en telepromter. Han kommer bli den sämste president USA har haft.

Hur skall en senil gubbe som fyller 80år om 2 år kunna leda ett land?

Ska han ta beslut om kärnvapenkoder?

Vem kommer egentligen styra när Biden behöver sina pauser hela tiden för att orka med?
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Tyvärr kan jag inte ta Giuliani på något som helst allvar, ser bara bilden framför mig när han ligger och onanerar i Borats säng.
Kolla filmen istället..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Moget...
Hans beteende under hela hans liv ja, jävligt moget! Som en treåring i en leksaksbutik som blivit tillsagd att han inte kan få allt han pekar på!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Han är Commander-in-Chief. Militären är ålagda att följa hans order, annars begår man ordervägran, alternativt desertering, vilket är staffbart och kan dessutom leda till en "dishonerable discharge".

Militären är inte presidentens privata skyddsarme, den ska skydda landet och inte sättas in mot egna medborgare. Det som du påstår gäller enbart vid hot från främmande makt och inte när presidenten tycker att han felaktigt förlorat presidentvalet. Om Trump ens försöker göra något åt det hållet kommer han att åtalas och med all sannolikhet dömas till fängelse. Det enda han "kan" göra är att överklaga till HD och när han sedan får veta att han förlorat valet ska han ut ur Vita Huset oavsett vad han säger.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja, då gick det då som väntat..

Men hur är det med senatsvalet, är det färdigt ?

En delstat har omval i Januari. Sedan är det klart.
2020-11-07, 18:15
Medlem
brutalares avatar
Jag skulle gärna se Ivanka Trump kandidera till president i framtiden. Vacker och vältalig kvinna.
Medlem
Zingo2s avatar
Sitter en republikansk IDIOT i CNNs studio nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ja, då gick det då som väntat..

Men hur är det med senatsvalet, är det färdigt ?
Båda Senatsstolarna i Georgia går till Run-Off i Januari.

North Carolina och Alaska är inte färdigräknade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in