2020-11-07, 18:04
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Då får hon sannerligen byta efternamn.

Det är nog lika enkelt att vinna ett val i USA om man heter Trump, som att vinna i Tyskland om man heter Hitler.
Skojar du med mig? Nästan hälften av befolkningen har röstat på Donald. Tror fler kan tänka sig Ivanka om hon är mer sansad än pappan.
Medlem
Nu tar han en paus för att spela golf. Jag fattar inte, pause från vad?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrodanStropp
Det gäller att Biden levererar dessa fyra år.
För om Trump kandiderar igen och Biden fuckar upp allt, så lär Trump vinna valet om fyra år.

Förhoppningsvis så har folket då tröttnat på gamla senila män
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Nej, han skrek på hemmaplan men har fortfarande inte våga konfrontera någon. Han är en konfrontationsrädd fjant som kan skälla på avstånd men pissar på sig och inte vågar bita när han väl ska komma till skott...

Förutom att han påbörjat ett ekonomiskt krig mot Kina, eller vad menar du? Han fick dessutom mycket skit för det av globalister och deras media.

Måste han börja bomba Kina för att du ska vara nöjd?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Giuliani håller just nu en presskonferens i Pennsylvania där han presenterar bevis och vittnesmål angående det utredda valfusket:

https://www.youtube.com/watch?v=7H10wZ4SszM&feature=youtu.be

Det ser MYCKET illa ut! Demokraterna har fuskat i stor skala, det står klart nu!
Foliehatten tätt över öronen? Har givetvis inte varit något utbrett valfusk.
Medlem
HomoDeuss avatar
Nu blir det öl, got mat och en härlig kväll. Gissar att det blir det samma för Biden.

Ser fram emot hans tal. Och Trumps svar.
2020-11-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Nu har tv-nätverken äntligen utsett Biden till valets vinnare. Han ligger under med över 30k röster i PA och det är naturligtvis omöjligt för honom att ta igen ledningen. Biden twittrade nyss en feel good-video: https://twitter.com/JoeBiden/status/1325118992785223682

Bra video, bra budskap. En enorm kontrast till allt vad Trump är och står för.
Medlem
Den som inbillar sej att Biden har vunnit och Trump förlorat kommer bli besvikna. Detta är långt ifrån avgjort i dagsläget!

Mycket är iofs obekräftat än så länge, men om man tror att valresultat där vissa stater har över 100% valdeltagande eller att röster från personer födda 1823 kommer släppas igenom utan granskning, ja då har man tamejfan spolat ner skallen i dasset!
Att inbilla sej Biden, med misstänkta korrumptionsaffärer tillsammans med sin knarkande son, skulle locka fler röster än någon annan president tidigare säger en del om intellektet även d!
Listan kan göras längre med orsaker till att granska valutgången, men det kommer inte göra någon som helst skillnad för Bidenanhängarna som inte ser några som helst konstigheter med nyss förrättat ”val”😂😂😂😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Då får hon sannerligen byta efternamn.

Det är nog lika enkelt att vinna ett val i USA om man heter Trump, som att vinna i Tyskland om man heter Hitler.
Trump kanske försöker igen om fyra år.
.
Då kan han hålla sina rallies under tiden som föder hans ego och plånbok. Hans hjärndöda fans kommer dyka upp som på den gamla goda tiden.

Som tur är betalar inte skattebetalarna för detta längre och han kan inte åka Air Force One mellan mötena
2020-11-07, 18:06
Medlem
Troians avatar
Citat:
Kul, du skriker hela tiden efter "bevis" men själv kommer du med ett lösvindigt påstående om att det "troligtvis" skett en ihopblanding. Då kan jag ställa samma fråga till dig, vad har DU för KONKRETA BEVIS på att så är fallet??

Se:

https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2020/11/05/false-claim-deceased-michigan-man-voted-2020/6181806002/

Men det är som sagt möjligt att den åldring som SD talar om är en annan.
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Verkar officiellt nu att Biden tog hem det.
Jag höll på Trump men på något vis ska det bli "spännade" att följa utvecklingen de närmsta åren.

Dock är jag genuint orolig för världsfreden efter detta. Jag har en otäck känsla av att världsmakterna o mellanöstern nu kommer trappa upp.

Hoppas VERKLIGEN att jag har fel.

Med tanke på att det är Trump-administrationen som är sugen på att invadera Iran så tror jag det blir något bättre. Förhoppningsvis kan Iran-avtalet återupprättas igen och en del av de skador som skett dessa efterblivna 4 år kan repareras. Inte för att jag älskar demokraterna eller Biden på något sätt.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Giuliani håller just nu en presskonferens i Pennsylvania där han presenterar bevis och vittnesmål angående det utredda valfusket:

https://www.youtube.com/watch?v=7H10wZ4SszM&feature=youtu.be

Det ser MYCKET illa ut! Demokraterna har fuskat i stor skala, det står klart nu!
Nice över 200k live tittare, det är inte över än även om det ser mörkt ut för västvärlden när all
mainstream media callat Biden win.

Citat:
4 år av världsfred. Nu börjar USAs krigsmaskin igen.
Yeap.. Ifall de kommer undan med det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in