2020-11-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Rip till er i tråden som totalt förlorat troligtvis över 100k genom att betta på Trump. Ni var ett flertal minns jag under första natten som påstod det. Tror minst tre i tråden har nämnt att de bettat 10k.

Om ni nu inte är patologiska lögnare som Trump

De är inte kvar i tråden, eller Sverige. De tog sina vinster efter Trumps landslide och flyttade till Ma-ra-Lago
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Goddag. Yxskaft.

https://www.ptnewsnetwork.com/breaking-software-company-linked-to-mi-voter-glitch-also-holds-contracts-in-battleground-states-incl uding-pa-ga-az-nv/

Okej, framgick inte i länken som delades att mjukvaran används i PA med. Men det finns fortfarande inga uppgifter om att det påstådda mjukvarufelet skulle gynnat Biden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Hoppas Trump sätter in militären nu och gör kaos

Den makten har han inte, troligen skulle dom vända sig mot Trump om han ens försökte göra något liknande.
Medlem
Det gäller att Biden levererar dessa fyra år.
För om Trump kandiderar igen och Biden fuckar upp allt, så lär Trump vinna valet om fyra år.
2020-11-07, 17:56
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vad fan, har ni sett hur kartan för Pennsylvania ser ut? Jag trodde nästan att det var fel först. Den är HELT röd bortsett från Philadelphia och Pittsburgh med förorter. Whaaaat.
Men din idiot. Var bor det mest folk?

Philadelphia är den största staden i delstaten Pennsylvania, den femte folkrikaste staden i USA, och kärnan i det sjätte största storstadsområdet i landet.

Pittsburgh är den näst största staden i delstaten Pennsylvania i USA och huvudort i Allegheny County. Staden kallas ibland "Stålstaden" och förkortas populärt "the Burgh". Enligt vissa källor har Pittsburgh med sina 446 broar flest i världen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det finns inga bevis för att det skett utbrett. I åtminstone ett fall är det troligtvis så att en ≈120-åring (som omnämnts flitigt på Twitter) blandats ihop med en yngre namne som bor på samma adress där 120-åringen bodde.
Kul, du skriker hela tiden efter "bevis" men själv kommer du med ett lösvindigt påstående om att det "troligtvis" skett en ihopblanding. Då kan jag ställa samma fråga till dig, vad har DU för KONKRETA BEVIS på att så är fallet??
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarth
Båda sidorna har egna definitioner på lagliga röster och icke lagliga. Poströster som inkommer efter valdagen anser Trump inte vara lagliga röster.
Nu har det ju ingen betydelse vad Trump tycker utan det är lagarna i resp. delstat som gäller.
Medlem
brutalares avatar
Vad tror ni om Trump Jr eller Ivankas chanser/vilja att bli president?
Medlem
IMBILDENs avatar
Tråkigt om det är så att demokraterna vann pga ett omfattande valfusk. Det känns inte så demokratiskt faktiskt.
2020-11-07, 17:57
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Därför att det är det anklagelsen gäller. Vi vet att det förekommit oegentligheter i Pennsylvania, att man räknat Bidenröster som kommit in alldeles för sent bl.a. Det är det som Demokraterna i Pennsylvania nu är ålagda att bemöta enligt SCOTUS utslag.

Att det förekommit oegentligheter ifrågasätter jag inte. Men du skrev att det skulle gett 30 000 röster extra till Biden. Varifrån kommer din siffra?

Varifrån kommer din uppgift att Bidenröster räknats för sent? Vilka röster gäller det? När kom de in? När räknades de?
2020-11-07, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Ikke, lämnade fosterlandet 2001 för studier utomlands. Men en pest och plåga för hela världen.

Go Biden!

Du har fortfarande inte svarat på mina frågor. Men jag ger dig en ny chans. På vilket sätt har Trump varit en "pest och plåga för hela världen"? Du och dina gelikar är som bräkande får som rapar upp samma bajs som media säger åt er att göra. Lätt manipulerade idioter med andra ord.
2020-11-07, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Döda människor har röstat i valet, helt normalt tydligen
Ett annat namn för dem är republikaner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in