Citat:
Ursprungligen postat av
NeoVain
Du känns som en väldigt oärligt figur. Vänster antagligen. Oförmåga att ta in fakta. "Konsensustänk" istället för att tro sina egna ögon. Eller har du ens tittat? Det finns ju hur mycket som helst! Det är ju glasklart! Det är bara en tidsfråga. De ormlika demokraterna har anordnat den största valfuskkampanjen i amerikansk historia, något t.om Joe Biden erkännt! Det är miljontals döda som röstat, falska valsedlar, datorvirus i tabuleringsmaskinerna, röstfiske från dementa, statistiska omöjligheter, ja de har använt sig av alla fusktaktiker du kan komma på för att gardera sig och ha kontroll in i det sista! Men allt finns dokumenterat. Bevisat. De är rökta. Ett brott mot rikets säkerhet som kommer ge många tusen år i fängelse sammanlagt.
Ett par negrer fick 20 år för att ha mixtrat med ett par hundra valsedlar tidigare. Nu gäller det miljontals.
Alltså, sluta nu. Om det har förekommit valfusk så måste det ju tas upp av en domare i rätten. Han har inte fel. Så varför blir upprörd? Och nej, jag är inte vänster och jag gillar inte Biden.
1. Vi vet inte omfattningen av hur många röster som har kommit in från avlidna personer (även om det ser ut att vara ganska många). Så innan vi vet hur många, skriv inte miljontals. Det ser bara dumt ut.
2. Angeånde falska valsedlar så vet vi inte om det är sant. Uppgifterna om kodade valsedlar med svårupptäckta vattenstämplar kommer från en person som påstått att 9/11 genomfördes av CIA-agenter. För mig så ringer det starka varningsklockor. Är den här personen att lita på? Vi har hans ord på att de finns, men inget annat som styrker det. Ja, det kan fortfarande vara så, men det är omöjligt för oss att veta. Så du kan inte ta det som en sanning i nuläget.
3. Datorvirus? Jag har hört om glitches, men inga datorvirus. Innan det är utrett så ska vi ta det lugnt med att säga att det är virus.
Ja, det finns saker som verkar suspekta. Men du tar allt som passar in din agenda och skriver att det är en sanning, detta utan att ha starka bevis för att så är fallet. Och finns det bevis för något, som att avlidna har röstat, då höftar du till med en siffra som ingen har påstått hittills.