Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Du låter som en väldigt omogen men även osäker ung kille. Men framför allt så låter du nervös i ditt skrivande, inte vet jag varför.
Hur som helst, så finns det tydliga bevis på att valfusk har förekommit i minst 3 delstater. Och du kan ta och skriva vilken stor pajas jag är 1000tals ggr, men du kommer att få en stor överraskning under de kommande veckorna.
När gäller videoen som jag länkade till tidigare, så har ingen om vart den från - om de kallar sig för Swebbtv eller ngt annat - den dök upp på ett annat forum.
Men ni som tror att valet är över, och valet har skett på ett ordentligt och redigt vis, kommer att få det svettigt under de kommande veckorna. Mark my words
Är inte det minsta nervös, tycker bara det är väldigt tydligt att du är helt borta i huvudet. Istället för att komma med faktiska bevis så skriver du enfaldiga och löjliga kommentarer om mitt privatliv som du inte har den blekaste aning om. Det blir än mer komiskt när du är individen som har skrivit fler än 100 inlägg senaste dygnet och att det är du som får för dig att kalla någon ensam, haha. Din idioti är uppenbar.
Var är dessa bevis? Jag har besvarat dig flera gånger nu och frågat dig om bevisen och du kommer inte med något än löjliga och patetiska känsloargument. Icke-politiskt bundna internationella valobservatörer har avfärdat att något valfuska ska ha ägt rum, trots det spammar du med så infantila inlägg där du använder Swebbtv som källa.
Återigen så skriver du tomma slagord utan substans, det finns ingenting som tyder på att valfusk ska ha ägt rum.