2020-11-07, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Du inser väl att dessa röster som kom in efter valdagen har inte räknas än och att Biden's ledning i Pennsylvaniar tillräckligt stor att dessa inte spelar roll? Jisses Trumps anhängare är verklighetsfrånvända så man häpnar.

Precis, det handlar om ungefär 2000 röster vill jag minnas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Har inte varit ännu.

Återkommande hela tiden "inom en timme kommer resultatet ifrån x valdistrikt" och så tar det 3 timmar.

Det är ju inställt för fan! Läs min post nån sida innan, är ni inte läskunniga eller bara lata?
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Grattis Donald Trump för 4-år till!!!!

Högsta domstolen i USA har beslutat att avskärma alla röster som kom in efter 8 på valdagen.

Nu är det kört för demokraterna. Röstbluffen kommer synas, man kommer märka att den icke-radioaktiva isotopen saknas på alla fuskröster som ska finnas på ALLA giltiga röster! Även mail-in ballots, som man inte får skicka ut till gamla döingar! Det är alltså ett omfattande valfuske så välfinansierat och planerat att det kräver tusentals. Hela det demokratiska partiet måste därför ha kännt till det, samt sannolikt flera myndigheter.

NU RENSAR HAN UPP TRÄSKET OCH VINNER SAMTIDIGT!!!!!
Fake news. Det är delstaterna som äger valet.
2020-11-07, 02:31
Medlem
Citat:
Du inser väl att dessa röster som kom in efter valdagen har inte räknas än och att Biden's ledning i Pennsylvaniar tillräckligt stor att dessa inte spelar roll? Jisses Trumps anhängare är verklighetsfrånvända så man häpnar.

Dessutom var beslutet redan taget innan detta. Och de var inte dessa röster som gav Joe Biden ledningen. Fårskallarna i denna tråd är dessvärre utvecklingsstörda.

Citat:
Supreme Court Justice Samuel Alito has ordered county elections officials in Pennsylvania to keep separate mail-in ballots that arrived after Election Day. The state’s top elections official already had ordered those ballots be kept apart.

Källa: https://philadelphia.cbslocal.com/2020/11/06/supreme-court-justice-alito-orders-pennsylvania-mail-in-ballots-that-arrived-after-election-day-be-k ept-separate/
2020-11-07, 02:31
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Grattis Donald Trump för 4-år till!!!!

Högsta domstolen i USA har beslutat att avskärma alla röster som kom in efter 8 på valdagen.

Nu är det kört för demokraterna. Röstbluffen kommer synas, man kommer märka att den icke-radioaktiva isotopen saknas på alla fuskröster som ska finnas på ALLA giltiga röster! Även mail-in ballots, som man inte får skicka ut till gamla döingar! Det är alltså ett omfattande valfuske så välfinansierat och planerat att det kräver tusentals. Hela det demokratiska partiet måste därför ha kännt till det, samt sannolikt flera myndigheter.

NU RENSAR HAN UPP TRÄSKET OCH VINNER SAMTIDIGT!!!!!

Din sopa. Dom har gjort det sedan dag 1 redan.

"Even if the high court were to ultimately side with Republicans, the impact would likely be muted: Pennsylvania officials said they are already setting aside the small number of mail ballots that have arrived since Tuesday"

Källa
https://www.washingtonpost.com/elections/2020/11/06/trump-biden-election-live-updates/#link-BYZN2GWRIBAMJM7RO6TPD7GHXU

Du borde skaffa bättre koll på vad man gör. Denna "nyhet" som du nu tror var breaking diskuterades redan tidigare idag i amerikansk media. Tills man insåg att rösterna redan separeras sedan dag 1.
2020-11-07, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Den enda som är en horunge är du som inte har lärt dig ett korrekt språkbruk. Jag skriver också från en mobil utan att slakta det svenska språket.

Haha, är jag selektiv? Bemöter all er idioti men ni fastnar vid känsloargument, hittepå och påståenden från Twitter, det är svårt att ta er idioti seriöst då.

Du har ju ej kommenterat att er ledare är jävligt skev och bräcklig....

Jävlart knäpptyst från din sida om det. Er ledare är ej i form att styra hela skiten.
2020-11-07, 02:32
Medlem
Det värsta under Trump styret var enligt mig att separera stackars latinos från sina egna barn när de försökte söka ett bättre liv i USA. Barn som fortfarande inte kan bli tillsammans med sina föräldrar? Trotts det beror USA på billig arbetskraft från latinos. Dubbelmoralen blir stor då man ser stora tech bolag som är helt beroende av produktionen i Kina och Trump spottar ut sin sveda över Kina men samtidigt är de de som producerar större delen av tech som sälj i staterna! Jag hoppas att Biden blir bättte och inte ser allt efter populistiska motiv.
2020-11-07, 02:33
Medlem
Citat:
Du inser väl att dessa röster som kom in efter valdagen har inte räknas än och att Biden's ledning i Pennsylvania är tillräckligt stor att dessa inte spelar roll? Jisses Trumps anhängare är verklighetsfrånvända så man häpnar.

Rösterna skulle bara hållas åtskilda. Men de ska fortfarande räknas.

Vet inte var de får sina nyheter ifrån, om det är fel där eller på något annat. Jeez
2020-11-07, 02:34
Medlem
Fascinerande hur ungefär allt folk i tråden (i alla fall som jag tagit del av) framhållit som valfusk nu har avfärdats som bs. Källkritik är en grej. Konfirmeringsbias likaså.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Du låter som en väldigt omogen men även osäker ung kille. Men framför allt så låter du nervös i ditt skrivande, inte vet jag varför.

Hur som helst, så finns det tydliga bevis på att valfusk har förekommit i minst 3 delstater. Och du kan ta och skriva vilken stor pajas jag är 1000tals ggr, men du kommer att få en stor överraskning under de kommande veckorna.

När gäller videoen som jag länkade till tidigare, så har ingen om vart den från - om de kallar sig för Swebbtv eller ngt annat - den dök upp på ett annat forum.

Men ni som tror att valet är över, och valet har skett på ett ordentligt och redigt vis, kommer att få det svettigt under de kommande veckorna. Mark my words

Är inte det minsta nervös, tycker bara det är väldigt tydligt att du är helt borta i huvudet. Istället för att komma med faktiska bevis så skriver du enfaldiga och löjliga kommentarer om mitt privatliv som du inte har den blekaste aning om. Det blir än mer komiskt när du är individen som har skrivit fler än 100 inlägg senaste dygnet och att det är du som får för dig att kalla någon ensam, haha. Din idioti är uppenbar.

Var är dessa bevis? Jag har besvarat dig flera gånger nu och frågat dig om bevisen och du kommer inte med något än löjliga och patetiska känsloargument. Icke-politiskt bundna internationella valobservatörer har avfärdat att något valfuska ska ha ägt rum, trots det spammar du med så infantila inlägg där du använder Swebbtv som källa.

Återigen så skriver du tomma slagord utan substans, det finns ingenting som tyder på att valfusk ska ha ägt rum.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nej jag tror inte han är populär, men Perdue är. Senatorsval är en helt annan femma.
Även CNN menar att han kommer att ta det.
Perdue fick det tuffare än beräknat...tror det hade med hans hyckleri och korrupta beteende att göra. Och eftersom dessa fakta kom ut sent så skulle det inte förvåna mig det minsta om Ossoff tar hem det...Han har trots allt två månader till på sig att påminna folket om detta.
2020-11-07, 02:35
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Det värsta under Trump styret var enligt mig att separera stackars latinos från sina egna barn när de försökte söka ett bättre liv i USA. Barn som fortfarande inte kan bli tillsammans med sina föräldrar? Trotts det beror USA på billig arbetskraft från latinos. Dubbelmoralen blir stor då man ser stora tech bolag som är helt beroende av produktionen i Kina och Trump spottar ut sin sveda över Kina men samtidigt är de de som producerar större delen av tech som sälj i staterna! Jag hoppas att Biden blir bättte och inte ser allt efter populistiska motiv.
Burarna byggdes och användes av Obama och Biden, samma sak med familjerna. Du kan väl ärligt inte tro att SVT någonsin skulle visa något sånt och skylla det på Obama när han var president? Eller alla oskyldiga civila som rekordmånga blev mördade av drönare under Obama? NEJ JUST DE FUCKHEAD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in