2020-11-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
När skall Biden tala?

Skulle varit vid 02! Så lär vara när som nu
2020-11-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är nog inte behandlat än, men det kommer säkert att bli! Trump kommer inte att låta sig besegras av 4000 döda väljare och en fyrfota!

Återigen, detta är inte något annat än en lögn.
Michigan Department of State var tvungna att gå ut med ett statement gällande idiotiska påståenden som det du vräkte ur dig nyss.

https://www.michigan.gov/sos/0,4670,7-127-1633_100423_102534_102535---,00.html
2020-11-07, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är nog inte behandlat än, men det kommer säkert att bli! Trump kommer inte att låta sig besegras av 4000 döda väljare och en fyrfota!

Okej låt oss säga att det är sant. Marginalen i Michigan är ju ändå betydligt större än 4k.

Vad är nästa steg?
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Nån som har en länk till Bidens tal?

Har inte varit ännu.

Återkommande hela tiden "inom en timme kommer resultatet ifrån x valdistrikt" och så tar det 3 timmar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
https://streamable.com/671nup

https://newsvoice.se/2020/11/trumps-team-kodade-valsedlar-bevisa-valfusk/

Trump är ett fucking grade A stable genius och har låtit demokraterna gräva sin egen massgrav genom att utan deras vetskap vattenmärka alla sanna valsedlar med blockchain kod. Sen har han bara låtit dem fucka ur hur mycket de vill för det kommer bli väldigt lätt att konkret bevisa.

ITS TRUMP COUNTRY BITCH 4 MORE YEARS A HUNDREAD MORE YEARS

Trump själv kan förstås nada om sånt där, så att han skulle vara något slags geni känns en aning överdrivet.
2020-11-07, 02:28
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Läs resten också. Det är lika troligt att republikanerna vinner Georgia efter en omröstning. Det kommer sluta med 51-49, till rep.
Inte utan fusk!

Men seriöst. Om republikanerna fuckar upp efterspelet nu i presidentvalet (inte tar avstånd från Trump-skurken etc.) kommer nog inte väljarna vara så glada i dem i januari. Det är såvitt jag ser det, öppet hur det ska sluta där. Såvida inte den som nu har 49,8% kliver upp till 50,1%. Men det verkar alltså rätt osannolikt vad jag förstått.
2020-11-07, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Grattis Donald Trump för 4-år till!!!!

Högsta domstolen i USA har beslutat att avskärma alla röster som kom in efter 8 på valdagen.

Nu är det kört för demokraterna. Röstbluffen kommer synas, man kommer märka att den icke-radioaktiva isotopen saknas på alla fuskröster som ska finnas på ALLA giltiga röster! Även mail-in ballots, som man inte får skicka ut till gamla döingar! Det är alltså ett omfattande valfuske så välfinansierat och planerat att det kräver tusentals. Hela det demokratiska partiet måste därför ha kännt till det, samt sannolikt flera myndigheter.

NU RENSAR HAN UPP TRÄSKET OCH VINNER SAMTIDIGT!!!!!
Du inser väl att dessa röster som kom in efter valdagen har inte räknas än och att Biden's ledning i Pennsylvania är tillräckligt stor att dessa inte spelar roll? Jisses Trumps anhängare är verklighetsfrånvända så man häpnar.
2020-11-07, 02:29
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeopoldH
Skulle varit vid 02! Så lär vara när som nu
Tackar! Sänds det någonstans i svensk media?
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Bespara mig tramsiga påståenden om mig som individ, du känner inte mig men du får däremot din byxor nerdragna när du försöker dig på ditt löjliga fulspel.

Det blir än mer komiskt när du skriver att jag har ett trist och ensamt liv när du är personen som har skrivit mer än 100 inlägg det senaste dygnet. Pajas.

Det finns inga bevis att valfusk ska ha skett i varken Michigan, Wisconsin eller Pennsylvania. Inga valobseratörer, varken politisk bundna eller internationella eller opartiska valobservatörer har påstått att något fusk ska ägt rum. Och trots det så ska vi plötsligt tro en pajas likt du som använder en svensk talk show som källa, det är otroligt låg nivå på din idioti.

Du skrev återigen att det med stor sannolikhet har förekommit valfusk under valet, du har inte länkat till en enda seriös källa som internationella eller nationella valobservatörer, vare sig opartiska, demokratiska eller republikaner som har påstått att de har bevittnat något fusk. Trots det ska vi tro på en clown som du och för att du länkar till "Swebbtv" som en idiotisk "källa".

Du är ju utvecklingsstörd.
Du låter som en väldigt omogen men även osäker ung kille. Men framför allt så låter du nervös i ditt skrivande, inte vet jag varför.

Hur som helst, så finns det tydliga bevis på att valfusk har förekommit i minst 3 delstater. Och du kan ta och skriva vilken stor pajas jag är 1000tals ggr, men du kommer att få en stor överraskning under de kommande veckorna.

När gäller videoen som jag länkade till tidigare, så har ingen om vart den från - om de kallar sig för Swebbtv eller ngt annat - den dök upp på ett annat forum.

Men ni som tror att valet är över, och valet har skett på ett ordentligt och redigt vis, kommer att få det svettigt under de kommande veckorna. Mark my words
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Du tror Trumps beteende nu är populärt bland folk i USA? Jag tror han grusat alla som helst möjligheter för någon Republikan att vinna ett jämnt omval.

Nej jag tror inte han är populär, men Perdue är. Senatorsval är en helt annan femma.
Även CNN menar att han kommer att ta det.
Bannlyst
Det som var skumt med detta val, var att mitt i natten när oddsen vände och Trump plötsligt blev jättefavorit att vinna valet, som lägst var oddset nere på 1.20 på att Trump skulle vinna.
Samtidigt när man bettade live så var Biden favorit att vinna majoriteten av dom delstater som var kvar att räkna.
Så spelbolagen kunde räkna ut att Biden skulle vända och vinna delstater som Trump ledde bara för dom visste att poströsterna var kvar att räkna.
Ändå satte dom upp 1.20-1.30 på Trump att vinna valet mot 3-3.50 på Biden 🤷🏻‍♂️🇺🇸👎
2020-11-07, 02:30
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Today is the deadline for Georgia voters to correct issues with their ballots, known as curing. Volunteers went door-to-door throughout Atlanta and elsewhere in the state to help voters with rejected absentee ballots make the corrections.

Men så bra...mer röster till Biden!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in