Citat:
Ursprungligen postat av
WillesWille
Nancy Pelosi säker på Biden vinner

PA kommer Biden vinna till 100% och
valet är klart. Har följt varje uppdatering sedan 78% räknade röster till nu 96%. Trenden kommer inte att brytas rösterna som är kvar är brevröster. Av rösterna som har kommit in mellan 78-96% räknade röster har Biden fått 73% av rösterna. Dessutom gäller detta för brevröster som kommer från röda countys eftersom de flesta demokrater använde brevröster.
Det är bara TV kanalerna som vill håll detta i liv.
Detta är mitt 4:e val som jag har följt från början till slut.
Alla, jag menar alla påstådda anklagningar om valfusk är gammalskåpmat som har dykt upp i alla val de senaste 4 valen som jag har följt. Inga av dessa påstådda fusk har resulterat i något som har påverkat valen eller betydande domar. Ja, de har i några enstaka fall uppdagats fusk som har varit fusk men omfattningen av dessa har varit obetydande för valutgången. Dvs enskilda individer som har kastat röster eller försökt få igenom röster som de har gjort själva. Amerikanerna värdera sitt valsystem mycket högt och de skall extremt mycket till att de skall utmana det på riktigt.
Ja, sedan kommer det nya påstående av fusk i varje val men de har aldrig kunnat bevisats eller ha påverkat valutgången.