2020-11-07, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WillesWille
Nancy Pelosi säker på Biden vinner

PA kommer Biden vinna till 100% och valet är klart. Har följt varje uppdatering sedan 78% räknade röster till nu 96%. Trenden kommer inte att brytas rösterna som är kvar är brevröster. Av rösterna som har kommit in mellan 78-96% räknade röster har Biden fått 73% av rösterna. Dessutom gäller detta för brevröster som kommer från röda countys eftersom de flesta demokrater använde brevröster.

Det är bara TV kanalerna som vill håll detta i liv.

Detta är mitt 4:e val som jag har följt från början till slut.

Alla, jag menar alla påstådda anklagningar om valfusk är gammalskåpmat som har dykt upp i alla val de senaste 4 valen som jag har följt. Inga av dessa påstådda fusk har resulterat i något som har påverkat valen eller betydande domar. Ja, de har i några enstaka fall uppdagats fusk som har varit fusk men omfattningen av dessa har varit obetydande för valutgången. Dvs enskilda individer som har kastat röster eller försökt få igenom röster som de har gjort själva. Amerikanerna värdera sitt valsystem mycket högt och de skall extremt mycket till att de skall utmana det på riktigt.

Ja, sedan kommer det nya påstående av fusk i varje val men de har aldrig kunnat bevisats eller ha påverkat valutgången.
Senast redigerad av tactile 2020-11-07 kl. 00:34.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
De flesta vita kvinnorna röstade på Trump, faktim är att det var den största väljargruppen bland trumpröstarna.
I 2016 så röstade 53 procent av, vita amerikanska kvinnor, på Trump. Men siffrorna kan långt ifrån vara de samma vid årets val.

Hur som helst, kvinnor är känslostyrda homo sapies som sällant använder sig av logik istället för känslor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
De flesta vita kvinnorna röstade på Trump, faktim är att det var den största väljargruppen bland trumpröstarna.

Det räcker alltså med att drygt hälften av kvinnorna mister sin rösträtt.
Avslutad
Donald Trump på Twitter för en halvtimme sen:

Citat:
Joe Biden should not wrongfully claim the office of the President. I could make that claim also. Legal proceedings are just now beginning!

Så Trumpen lever och är igång
2020-11-07, 00:33
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
JUSTITIEMINISTER BILL BARR BER BEVÄPNADE FEDERALA OFFICERARE TA KONTROLL ÖVER ALLA RÖSTRÄKNINGSLOKALER FÖR ATT SÄKERSTÄLLA KVALITETEN I RÖSTRÄKNINGEN

Detta har aldrig tidigare skett i USAs historia.

tja en källa har du aldrig levererat...

Men inte förvånande då Barr är Donalds knähund.

Senast redigerad av 0rganet 2020-11-07 kl. 00:35.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben

Keep fighting Donald!
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tojo
Ge mig då ett exempel på ett klipp som är kritiskt mot republikaner/höger. Jag hittar inget. Där faller ditt argument.

Jag har sett intervjun. Tror jag att han ljuger? Beror på om killen är normalt funtad eller inte, om han är biased eller inte, men vi kan utgå från att det han säger är sant. Då är frågan vad det bevisar. Ändrade de datumen på röstkorten, de pratade om att göra det. Om de gjort det, hur många gjordes det på. Var det ett lokalt initiativ eller systematiskt. Det får utredning visa, med vittnesmål och bevis. Som i vilket brottsfall som helst. För det är ett brott. Vi får se helt enkelt. Vad tror du själv att klippet duger till och kan användas till?

Ok bra, då medger du i alla fall att det bör undersökas vidare, och du avfärdar inte det helt och hållet.

Jag håller med dig, det är ett fall som bör undersökas och tas upp i en större utredning (som de håller på med just nu). Ingen vet vart det kommer att leda. Men det är många vänstertroll som vill sätta stopp för utredningen p.g.a. att de vill att deras sida ska vinna. Detta är förkastligt beteende. Rätt ska vara rätt.

Om Biden har vunnit på ett korrekt sätt, all heder och lycka till honom. Men detta är inte säkerhetställt ännu, så låt det få undersökas ordentligt. Var öppen till att fusk kan ha begåtts.

Angående Project Veritas så har jag sett de undersöka republikanska kandidater flera gånger. Kommer inte ihåg några klipp såhär på rak arm nu. Men de är inte någon shill för det republikanska partiet, det kan jag lova dig.
2020-11-07, 00:34
Medlem
Varför ger inte bara Trump några tekniker en miljard var för att fiffla med siffrorna i datorn? Hur svårt kan det vara.
2020-11-07, 00:34
Medlem
Haha nu börjar det hända saker... Tack gode gud att du existerar Jesus.

'' Former House Speaker Newt Gingrich called on Attorney General Bill Barr to send federal agents to arrest poll workers. He cited no evidence to back his demand''
2020-11-07, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Med samma logik borde människor som inte kan formulera sig grammatiskt korrekt -- eller ens begripligt -- på sitt modersmål, tillåtas yttra sig.

Nej, då är det nog också bättre att kvinnor får fortsätta rösta.....
2020-11-07, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben

Haha... jo gamla Trumpen. Tro mig han kommer likt Putin vara kvar på sociala medier i 20 år till.

Båda två renlevnadsmänniskor sen ungdomen. Båda två har haft tillgång till vård och mediciner som inga vanliga människor ens är i närheten av.

Trumpen är väl iof lite väl förtjust i makkidonk. Han äter ju tydligen på McDonalds istället för på sina egna restauranger med Michelin flagga.

”Love those Mcdonald’s”. - Donald J. Trump
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-11-07 kl. 00:49.
2020-11-07, 00:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Redan vid 13-14 tiden sv tid så utropade norska TV2 Biden som vinnare av valet.. tv2.no/nyheter/11758731/

Not taking the bait

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in