2020-11-06, 22:28
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Du trodde på fullt allvar att jag skulle lägga ned den tid som krävs för att ge just dig minst 20(!) länkar till vad som alla vet vid det här laget, dvs att Trump är närmast unik bland alla statschefer i världen vad gäller bristande i stället för ökat förtroende i hanteringen av pandemikrisen? Kom igen nu.
Det är inte Trump som egenhändigt stått för hanteringen av pandemikrisen. Det är expertgrupper som skött detta. Trump har bara matats med information som han sedan tolkat och spottat ut på twitter.

Det enda som Trump gjorde för pandemin egentligen var att extremt tidigt sätta stopp för inresor från Kina. Det var riktigt bra.
2020-11-06, 22:29
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Han är slut. Han har haft som enda uppgift att snacka skit om Trump åtminstone sen 2016, kanske tidigare.
Wolfgang är nog inte den enda som kommer behöva läggas in på TDS-avprogrammering.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Varför har ni inte själva självförtroende att för nån gångs skull sluta slingra er kring Trump.

Visst det pågår nån form av rösträkning, men alla förutom dom mest radikala insåg att poströsternas var övermäktiga Trump redan i tisdags.

Men ni bara fortsätter som typ zombies.

Ingen är intresserad av Trump längre. Alla är intresserade av Biden.

Finns han ens? Eller ett hologram?

Trump lever i högsta grad ( från Vita Huset).

Trump har alltid gått till domstolen vid tvister.Han kommer att göra det denna gång också.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Han är slut. Han har haft som enda uppgift att snacka skit om Trump åtminstone sen 2016, kanske tidigare.

Emelie kan ta över efter han. Vill se mer av henne hon är söt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Handlar mer om hur folk kommer att se på honom i efterhand eller för den delen medan han fortfarande lever, att han har gjort bra tidigare hindrar inte honom från att bli sedd som någon som försvarar något dåligt och sprider lögner.
Hehe, han har väl inte gjort nått galet!

Hur ser folk på Hillarys medhjälpare?
Medlem
Finns det en möjlighet att de stater som inte är färdigräknade medvetet drar ut på det för att inte vara den stat som slår sista spiken i kistan för Trump? Är man den staten så kanske risken ökar att det blir upplopp/kravaller i just deras stat. Istället hoppas man att någon annan stat ska bli klar före.
2020-11-06, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Du menar Reaganomics som skapade förutsättningar för frihandelsavtal som ledde till att fattigdomen i världen minskade från 45% 1982 till 10% idag?

Du menar Reaganomics som totalförstörde en hel samhällsklass? Som avreglerade allt mellan A och O och gav fria tyglar krigsindustrin och oljeindustrin som förstört vår planet? Nej tack, jag går mycket hellre efter FDR-idéerna om jag ska plocka något från det skitlandet
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Som han kampanjade både -16 och -20 och samtidigt slogs mot etablissemanget saknar motstycke. Ingen annan 70+are hade orkat. Det är väl alla överens om trodde jag?

Ingen annan som inte tar lika mycket speed som Trump iaf.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Wolfgang är nog inte den enda som kommer behöva läggas in på TDS-avprogrammering.

Måste varit jobbigt för honom då han i hemlighet hållt på Trump för att inte behöva förlora jobbet.
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vi har ett problem just nu, för innan en nyvald president gör sitt vinnartal, så är det kotym att den avgående presidenten ringer den nya och gratulerar till segern.

Joe! och Kamala! ska ha ett drive-in framträdande i Wilmington kl 8 (USA tid sv: 2) idag så det kanske kommer då! Fast då ingen av de större nyhetsbyråerna inte kallat valet så tror jag de avstår för att inte föregå.

Men tror ingen förväntar sig att jätte Bebisen kommer erkänna sig besegrad så kommer Joe!s vinnartal troligtvis de närmsta dagarna när nyhetsbyråerna kallat valet.

En som väntar på Joe!s tal ikväll:
https://pbs.twimg.com/media/EmK0qgYWoAET2ah?format=jpg&name=medium
2020-11-06, 22:31
Medlem
Amazing-Graces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Som han kampanjade både -16 och -20 och samtidigt slogs mot etablissemanget saknar motstycke. Ingen annan 70+are hade orkat. Det är väl alla överens om trodde jag?

När det gäller politiska ledare överlag, så bör de ha ett slags lugn och en eftertänksamhet. Något som Trump helt saknar. Visst, att han verkar pigg och energisk men han tycks drivas av sitt eget ego och det är obehagligt. Att en president twittrar oavbrutet utan att tänka, känns som helt fel energi.
2020-11-06, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump lever i högsta grad ( från Vita Huset).

Trump har alltid gått till domstolen vid tvister.Han kommer att göra det denna gång också.

Neeej. Hade hoppats att du ej replaya så. För nu kommer hamstern och Benzema fokusera kring det istället för rättmätiga frågor huruvida formen är hos deras stora ledare.

Sen är väl knappast Flashback det rätta forumet där man kan tillrättavisa sina opponenter, det inser ju t.o.m jag.

Skall hålla min mun nu till efter linjetalet.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-11-06 kl. 22:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in