Citat:
Ursprungligen postat av
kommunism-massmord
Valfusk har skett över hela USA, dock omöjligt bevisa i efterhand då Trump valsedlar är förstörda och borta. Valfusk kan endast stävjas genom observatörer som granskar räkningen live. Nu försent.
Inte helt sant om blockkedjetekniken är använd för att identifiera varje ballot.
Det gör att individen som fått en ballot även får en blockkedjeadress vilket är skrivet i dennes namn.
När ballots räknas tickas alla dessa adresser av och även om ballots försvunnit på vägen så kan de se vilka dessa är och kan fråga individen i efterhand vilket snubbe denne röstat på.
Sådan så kallad shadow ballots omöjliggör att man kan skapa fler ballots, lägga till ballots eller ta bort ballots utan att det märks i räkningen.
Jag vet inte vilken teknik som använts, men jag förmodar att det är väl omhändertaget redan långt i förväg. Så Trumps kampanj är väl medvetna om vad som försigår och kan i efterhand kontrollera de ballots som saknas eller visar sig vara direkt felaktiga.
Det är dock svårare att se om verifierade ballots har ändrats i efterhand. Men jag hoppas och gissar att även det är säkrat.
Det kan vara därför som valobservatörer inte fick gå in och kolla, eftersom hela säkerheten för valet bygger på att vanligt folk och Demokratpartiets mer skumma personer inte vet om detta.
Biden och hans kampanj måste dock ha vetat om detta och hoppas givetvis på att undersökningarna skall visa att inte så mycket fusk skett.
Om ingen säkerhetsteknik använts så kan jag bara skaka på huvudet och ha medlidande med folket.
Men givetvis ska vi hoppas att allt valfusk hittas och rättas och det tar givetvis tid. Detta kan innebära att Biden blir president under flera år framåt och det först efter alldeles för lång tid visar sig hur det egentligen stod till i Nov 2020.
Men alla högerinriktade människor här kan vara lugna. Biden är inte vänster.