2020-11-06, 20:53
Medlem
prominentens avatar
Jämte Brian Stelter är Jim Acosta den man minst kan lita på inom CNN, så jag tror tvärtom

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jim Acosta på CNN säger att han pratat med folk runt Trump och dem säger att loppet är kört med Trump fattar inte det, Folk runt Trump börjar distansera sig från han dem anser det han gjorde och gör nu är inte värdigt ett val!
2020-11-06, 20:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Biden har sin egen agenda. Maktspelet bakom kulisserna hos demokraterna har bara börjat.
“My name is Joe Biden, I’m Jill Biden’s husband, and I’m Kamala’s running mate. You all think I’m kidding, don’t you?” - Joe Biden

Alla relevanta aktörer är eniga om agendan.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Trumps attack mot henne är att hon är till vänster om Bernie. Vet inte hur han kom fram till det.
Enligt data, så är Kamala den mest vänsterlutade senatoren i USA. Det är just därfor att hon har 0 procent chans att bli vald som president på ett lagligt vis.
Medlem
Saltkatts avatar
Råttorna lämnar skeppet:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/OQQ7aE/republikanska-politiker-vander-trump-ryggen-borjar-bli-galet
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Japp. Upplever inte att den republikanska maskinen har Trumps rygg. De ser nog helst att saker återgår till det normala och lobbyisterna och folket på Wall Street får tillbaka sitt starka inflytande.

Trump har inte särskilt många maktfylld vänner längre.

Gjorde allegorin redan igår men gör det igen:
Republikanerna är som romerska senatorer, de slickar din röv sålänge du är kejsare och populär bland pöbeln, men så fort det börjar vända så åker knivarna fram.
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Begriper man inte att det är planen är man fruktansvärt naiv. Demokraternas våta dröm är en svart kvinna som världens mäktigaste. Biden är en marionettdocka.

USA:s president är inte världens mäktigaste längre. Tiden har passerat. USA är romarriket i nedgång.

När folket inte längre har råd att studera går proppen ur. Hur ska ett obildat folk bygga och serva robotar och AI? Länderna med billig utbildning springer om redan nu.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
“My name is Joe Biden, I’m Jill Biden’s husband, and I’m Kamala’s running mate. You all think I’m kidding, don’t you?” - Joe Biden

Alla relevanta aktörer är eniga om agendan.

Biden har väntat 47 år på den här dagen.
Han kommer aldrig släppa makten till Kamala.
"MY PRECIOUS!"
2020-11-06, 20:55
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jo visst, varför inte tillåta slaveri igen?

Ja.
Precis som det nu uppståt handel med slavar i Libyen efter killary och Osamas härjning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Hoppas det blir i varje stat, d.v.s. federalt. Antingen hittar man nått eller så kan man lägga ner alla fuskanklagelser. I framtida val så går det att säga att det inte hittades några större omfattande fusk, t.ex. att döda röstat osv. eller så ser man att det har varit omfattande fusk och då måste man ta tag i problemet. Valobservatörer från EU eller något annat land kan inte se röstlängderna och så ledes kan de inte säga 100% att fusk inte har begåtts, bara att de utifrån vad de kan se så har inget fusk förekommit.

Trump har inget att förlora och om det inte har begåtts några oegentligheter från demokraterna så har de heller inget att förlora. Jag vill även påpeka att jag inte tror att de har fuskat, jag vill bara att ryktena ska dö ut och att folket ska ena sig.

Fusket har skett med poströsterna och Demokraterna och deras supporters inom extremvänstern har varit drivande inom detta. Med ett vanligt val hade Trump vunnit med stor majoritet, det vet han och det är det som gör han så arg.

Demente Biden och hans valmöten var ett skämt, de drog ungefär lika många folk till ett möte som SD gjorde på sent 80-tal/tidigt 90-tal, några hundra personer. Trump drog upp till 50 000 per möte i valspurten!
Medlem
Lofns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Nej, det går skitbra! Att Joe skulle vinna visste vi men att han dessutom skulle krossa trumpne Trump är en bonus. Men det går definitivt bra för "vår kille" nu...

Aha, du trodde att alla på Flashback är höger? Ledsen för din skull... *fniss*

Uppenbarligen saknar jag humoristisk finess. Mitt inlägg skulle vara tragikomiskt. Lite komik över att känna tragedi över amerikanska valet. Nu menar jag inte att man inte ska gå inför det med hull och hår och slåss så pälsen ryker - om man tycker det är kul!

Nu fick jag iofs ett fniss från dig men du skrattade åt mig istället för med mig...
Medlem
Farfarsfars avatar
Om människorna i länkarna är representativa för demokraterna torde det räcka med att republikanerna strejkar ett par veckor för att fullkomligt kaos och nöd ska uppstå. Såg inte direkt ut som samhällets ryggrad.
2020-11-06, 20:56
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Enligt din definition var Göran Persson narcissist.

Här har du några exempel på Trumps narcissism, ren mobbning:

https://www.youtube.com/watch?v=k66F9FzZthk

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in