Citat:
Ursprungligen postat av
badbollen3
Hoppas det blir i varje stat, d.v.s. federalt. Antingen hittar man nått eller så kan man lägga ner alla fuskanklagelser. I framtida val så går det att säga att det inte hittades några större omfattande fusk, t.ex. att döda röstat osv. eller så ser man att det har varit omfattande fusk och då måste man ta tag i problemet. Valobservatörer från EU eller något annat land kan inte se röstlängderna och så ledes kan de inte säga 100% att fusk inte har begåtts, bara att de utifrån vad de kan se så har inget fusk förekommit.
Trump har inget att förlora och om det inte har begåtts några oegentligheter från demokraterna så har de heller inget att förlora. Jag vill även påpeka att jag inte tror att de har fuskat, jag vill bara att ryktena ska dö ut och att folket ska ena sig.
Fusket har skett med poströsterna och Demokraterna och deras supporters inom extremvänstern har varit drivande inom detta. Med ett vanligt val hade Trump vunnit med stor majoritet, det vet han och det är det som gör han så arg.
Demente Biden och hans valmöten var ett skämt, de drog ungefär lika många folk till ett möte som SD gjorde på sent 80-tal/tidigt 90-tal, några hundra personer. Trump drog upp till 50 000 per möte i valspurten!