2020-11-06, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fittfittan
Fräscht av Youtube att radera "desinformation". Jag föredrar att själv bedöma trovärdigheten, tack.

Det går inte att underskatta hur mycket de krigshetsande globalisterna hatar Trump. De trodde aldrig att han skulle vinna förra valet så de togs helt på sängen.

Det är en ganska uppenbar risk att poströsterna spetsats med Biden-röster i nyckelstaterna. Det ska bli intressant när slutgiltiga resultatet kommer och analys kan göras av det. Jag förväntar mig mycket konstigheter. Det är svårt att komma fram till något innan data finns tillgänglig på valkretsnivå.

Tur att jag laddade ned videon, jag visste att den skulle försvinna...

Lämpligt ställe att ladda upp den på för folk här inne?
2020-11-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viggevanilla
OSCE har observerat valet och inte funnit några stora fel men kritiserar båda kandidaterna med att gå ut och säga att de vunnit stater innan röstningen är klar. Det du tar upp är just teorier men har inte någon förankring i verkligheten.

Ledsen men man kan inte använda krypteringskod på pappersbitar så som han påstår, oavsett hur coolt namn man än ger det...
Fast man kan spåra från vilken skrivare ett utskrivet papper kommer ifrån, varför inte kunna spåra valsedlar på samma sätt?
2020-11-06, 19:08
Bannlyst
Här är videon:

https://www.youtube.com/watch?v=OFHpepRLPJg&feature=emb_logo
2020-11-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLonsdale
Ja, fast nu handlar det om att styra ett land och inte om vem som vinner i ett datorspel.

Om jag ska förstå ditt inlägg rätt, så tycker du att presidentplatsen i USA saknar värde?

Det är ingen som helst skillnad.

Lär er debattera o vinna över folk ordentligt istället o betala folk där inne åt er så dom kan mygla med rösterna.

Det är bara kolla på inlägget ifrån idioten som trodde det var smart att sitta o fuska så kan du ju se att den personen inte har förmåga att kunna tillföra någonting.

Så Harris kan ju sitta där med världens största leende när hon blir president sen. Det spelar ju ingen direkt roll att någon hennes pappa har betalat. Förmågan att tänka, debattera o väcka självförtroende o stolthets känsla hos folket är något hon fortfarande inte har lärt sig för att hon rört sig igenom livet igenom att ljuga sig fram o fuska.

Om det var så lätt för henne att fuska sig igenom ett presidentval. Ja.. då är det förmodligen ett beteende hon har fortsatt med enda sen hon gick i skolan. Undrar hur många hon har ljugit om o förstört livet på bara för o ta sig fram.

Hon blir helt enkelt mindre värd med det beteendet så att säga.

Spelar ingen roll vart du väljer att fuska dig fram. Tv spel. Livet. Skattesedel. Du har fortfarande inte lärt dig ett skit.
2020-11-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Okej så om jag skattefuskar och bidragsfuskar och fuskar i presidentvalet och fuskar i Monopol så handlar allt detta fuskande bara om att se ut som en vinnare?

Det är precis samma fusk allting, med samma syfte? Du ser ingen skillnad alls?

Exakt. Det är ingen som helst skillnad.
2020-11-06, 19:14
Medlem
Viggevanillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Fast man kan spåra från vilken skrivare ett utskrivet papper kommer ifrån, varför inte kunna spåra valsedlar på samma sätt?

Man kan se vilken skrivare som skrivit ut ett visst papper men man kan inte spåra det som någon GPS
2020-11-06, 19:16
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Det här låter lovande:

https://youtu.be/-4xdPm79ct8

Källa infowars, men ligger det sanning i det så blir det här årtiondets avslöjande. Intressant och låter för bra för att vara sant, men låt det spela ut så ser vi vart det kan leda.

Vet inte hur långt man kan komma med vad han påstår. En kedja är inte starkare än sin svagaste länk så någonstans måste det bli möjligt att injecera röster.

Wisconsin har haft ett onormalt högt valdeltagande och det är frågan var dessa röster kommer ifrån. Eftersom man bokför vem som röstat, borde det finnas tonvis med människor som har röstat utan att de själva vet om det.
2020-11-06, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viggevanilla
Man kan se vilken skrivare som skrivit ut ett visst papper men man kan inte spåra det som någon GPS
GPS spårning låter väldigt mysko. Sa de verkligen det? Handlade det inte bara om vattenstämpel?
2020-11-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Specktakel
Visst, det är lätt att låta känslorna ta över och känna att det måste ha förekommit fusk.
Jag satt och följde siffrorna på Google, och Trump ledde ganska övertygande i de så kallade
swing-staterna. Ibland var ledningen uppe i hundratusen röster.

Sen plötsligt, från ingenstans, så försvann ledningen när typ 90% av rösterna var räknade.

Det är så gott som 100% omöjligt att fuska utan att bli påkommen, i dessa stora sammanhang.
Oddsen att ingen person som är med på fusket, skulle träda fram och babbla om det, är
lika med noll. Att flera hundratals, tusentals människor skulle vara med på fusket och att
ingen av dem skulle träda fram och prata om det är fullständigt otänkbart. Det finns inte på kartan.

Varför är det ologiskt att valfusk sker i USA? Du hade väl knappast förnekat att valfusk sker i diktaturer eller andra bananrepubliker?
Senast redigerad av Deballerur 2020-11-06 kl. 19:23.
2020-11-06, 19:19
Bannlyst
Fox News har live-sändning där de grillar en representant för Nevada, där de fått fel uppgifter om räkningen först och nu grillar på med att kräva förklaringar.
2020-11-06, 19:21
Medlem
RiverStyxs avatar
En sak jag noterar är hur censur-maskinen gått rent bananas. Twitter censurerar varannan Trump tweet, Facebook bannar hela grupper som diskuterar valfusk, på YouTube om man söker på ”election fraud 2020” får man en hel lista på vids där olika ”experter” förklarar hur galet det är att tro något fusk alls ägt rum.

Sen i andra sociala media eller här på Flashback får man videos och tweets på valfusk och då har man kanske 30 minuter på sig att läsa eller kolla dem sen är de censurerade, borta.

Vad jag frågar mig är om nu demokrati är världens bästa sätt att styra ett samhälle, varför är de så in i helvete rädda för att låta människor ta del av alla olika synpunkter och bilda sig en egen uppfattning?
2020-11-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Här är videon:

https://www.youtube.com/watch?v=OFHpepRLPJg&feature=emb_logo

Vet inte. Eftersom valdeltagandet i USA är så lågt så finns det nog äkta valsedlar så att det räcker och blir över. Tror inte vattenmärken hjälper i det avseendet och att falska inte behövs. Jag tror mer på statistisk analys av poströsterna och kontrollräkning av slutgiltiga valresultatet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in