Känns som man kan konstatera vinst för Biden nu. tråkigt men sant.
Om Biden försöker hålla sina vallöften som Trump har gjort så se till att investera i förnyelsebar energi nu, det gjorde jag för ett tag sedan och det har gått riktigt bra, bör gå bättre med Biden vid rodret.
Han ska väl spendera 18 000 000 000 000 Kr (Ja 18.000 miljarder kr) på förnyelsebar energi? Eller är detta bara ett rykte som spridit sig på internet? Har för mig att Avanza nämnde den siffran tom.
MEN, även om jag förhoppningsvis kommer tjäna pengar på att Biden vinner så hade jag gärna offrat dom pengarna för att få se på alla kränkta vänstermuppar.
En fråga till alla Anti-Trumps: Varför hatar ni Trump så mycket? Jag kan se att han är narcissist och hans uttalanden är inte alltid "presidential". Men man kan inte blunda för vad han faktiskt åstakommit. Han har försökt hålla sina löften, mer än någon annan president, kung eller statsminister, vad jag vet har gjort.
Ingen annan person har fått nordkorea och sydkorea att skaka hand tex. Ingen annan har fått Kim Jong Un att se ut som ett fån inför hela världen när han försöker hota med atombomber. Sedan alla andra fredsavtal Trump har fixat.
Vänstermuppar å sido, jag har djup respekt för människor med annan åsikt än mig, men jag vill gärna höra hur folk tänker.
Över 4.000.000 röster skiljer nu Biden mot donald. 4.120.970 st för att vara exakt i skrivande stund. Fördel Biden, såklart.
Han har haft fördel redan från början då han har uppbackning av västvärldens all media och alla globalister. Samt nu också fördel pga valfusk. Grattis!
Men kan inte du uppdatera mig med ett enda bevis här och nu?
Dina länkar håller inte i en enda seriös domstol, det skulle min grannes 6 årige son fatta.
Jo de gör flera av dem då de filmar folk som öppnar valsedlar och sorterar dem bäst de vill samt folk som jobbar med posten eller räkningen eller är observatörer som vittnar om korruption och valfusk på flera olika sätt ditt fuckhead.
Senast redigerad av Badassmfoka 2020-11-06 kl. 18:55.
Nej. Biden blev vald. Punkt slut.
Däremot finns det utrymme att avsluta sin presidentskap igenom att avskaffa Obama Care + dra hem militären från Syrien.