2020-11-06, 18:51
Bannlyst
Hur fan går det? Har Trump tagit hem det eller?
2020-11-06, 18:51
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Brasilien, UK, Filippinerna, Turkiet, Indien, Ryssland, Kina, Hong Kong, Taiwan, Thailand, Australien, halva USA, 60 procent i Sverige osv...

Rätt så fkn kraftig värdekonservativ (oavsett religionsinriktning) våg som dundrar genom hela världen förutom Toronto, NYC, Stockholm unt liknande.

Ni vänsterliberaler är walking deads på 5,10 och 15 års sikt.

Inte ens ni själva vill ha ett dystopiskt Woke-samhälle likt frizonen i Portland under augusti.

*snifffffff* cope cope cope cope
2020-11-06, 18:52
Bannlyst
Ben Shapiro Show om 8 minuter.

https://www.youtube.com/watch?v=042aUnbJysA

Kvällens ämne:

The Coming Democratic Collapse
Medlem
Känns som man kan konstatera vinst för Biden nu. tråkigt men sant.

Om Biden försöker hålla sina vallöften som Trump har gjort så se till att investera i förnyelsebar energi nu, det gjorde jag för ett tag sedan och det har gått riktigt bra, bör gå bättre med Biden vid rodret.

Han ska väl spendera 18 000 000 000 000 Kr (Ja 18.000 miljarder kr) på förnyelsebar energi? Eller är detta bara ett rykte som spridit sig på internet? Har för mig att Avanza nämnde den siffran tom.

MEN, även om jag förhoppningsvis kommer tjäna pengar på att Biden vinner så hade jag gärna offrat dom pengarna för att få se på alla kränkta vänstermuppar.

En fråga till alla Anti-Trumps: Varför hatar ni Trump så mycket? Jag kan se att han är narcissist och hans uttalanden är inte alltid "presidential". Men man kan inte blunda för vad han faktiskt åstakommit. Han har försökt hålla sina löften, mer än någon annan president, kung eller statsminister, vad jag vet har gjort.

Ingen annan person har fått nordkorea och sydkorea att skaka hand tex. Ingen annan har fått Kim Jong Un att se ut som ett fån inför hela världen när han försöker hota med atombomber. Sedan alla andra fredsavtal Trump har fixat.

Vänstermuppar å sido, jag har djup respekt för människor med annan åsikt än mig, men jag vill gärna höra hur folk tänker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Sånt jävla skitsnack. De skulle inte palla en halvtimme.

Det beror på hur många som ställer upp.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
TRUMP 2020 BIIIIITCH 100 ÅR TILL

Nope... *fniss* Ni är förlorare... *fniss*
Avslutad
Om 2 år så står en sköterska o matar Biden med sked..men ok de verkar ju inte få fram en icke vit man kompetent nog till att leda landet😆
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Över 4.000.000 röster skiljer nu Biden mot donald. 4.120.970 st för att vara exakt i skrivande stund. Fördel Biden, såklart.

Han har haft fördel redan från början då han har uppbackning av västvärldens all media och alla globalister. Samt nu också fördel pga valfusk. Grattis!
2020-11-06, 18:53
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentOstskog
Men kan inte du uppdatera mig med ett enda bevis här och nu?
Dina länkar håller inte i en enda seriös domstol, det skulle min grannes 6 årige son fatta.
Jo de gör flera av dem då de filmar folk som öppnar valsedlar och sorterar dem bäst de vill samt folk som jobbar med posten eller räkningen eller är observatörer som vittnar om korruption och valfusk på flera olika sätt ditt fuckhead.
Senast redigerad av Badassmfoka 2020-11-06 kl. 18:55.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
det hade ju varit lätt att reda ut om han visade upp sin deklaration, som han lovat att göra länge nu

Är ganska säker på att han gjorde det. Annars hade jag ju inte kunnat skriva det jag skrev. Alternativt så är det jag hört, inte sant.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Nu är jag trött på det här dödläget. Kan inte Trump hålla tal snart? Jag behöver ett gott garv inför helgen.

Skulle själv säga att Trumpeten är ett skratt objekt på Twitter med.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Hur fan går det? Har Trump tagit hem det eller?

Nej. Biden blev vald. Punkt slut.
Däremot finns det utrymme att avsluta sin presidentskap igenom att avskaffa Obama Care + dra hem militären från Syrien.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in