2020-11-06, 17:56
Medlem
pertinaciouss avatar
Lol det är verkligen locket på om allt valfusk i judemedia.. Man märker rätt klart vilka som står bakom ett företag när de censurerar videor på solklart valfusk. Hoppas Trump avslöjar landsförrädarna och spärrar in dem på livstid.
Och alla judeshills i den här tråden borde göra alla en tjänst och ta livet av sig.
2020-11-06, 17:57
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Mail in ballots är det värsta jag hört talas om i ett demokratiskt val.
Nja vi har poströstning här i Sverige också och det funkar, problemet är ju mer sättet det görs på i USA.
2020-11-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Nja vi har poströstning här i Sverige också och det funkar, problemet är ju mer sättet det görs på i USA.
Kollade du på videon? Men ja det stämmer.
Det är svårare att fuska här i SV via dem, men i USA där valdeltagandet kan vara såpass lågt som 10% i vissa counties, blir det genest superlätt att fuska.
2020-11-06, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Källa? Betvivlar att det stämmer för Trump fick högre stöd från svarta än vid förra valet (18% av svarta män, 10% av kvinnor, 13% resp. 5% 2016). Se exit polls.

Ironiskt nog är det vänsterns hatobjekt # 1, vita män, som Trump tappat till Biden sedan förra valet.
Valdeltagandet är rekordstort, om de siffrorna stämmer, och JB fick fler röster än Obama däribland svarta röster.
2020-11-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Till och med Fox News hjälpte biden fuska! När vallokalerna fortfarande var öppna rapporterade man att 80-90% röster var färdigräknade i vissa delstater Trump ledde i, för att timmar senare korrigera det till att 50-60% egentligen bara var räknade, Detta gjorde att många Trump supporters som INTE hade röstat, struntade i att rösta, eftersom man trodde man redan segrat. Fox News nya Fake News!
Fox ägs av Disney.... do the math.
2020-11-06, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
Bevisbördan i den här tråden ligger på de som ifrågasätter alla patetiska konspirationer.
GOP har nu lämnat in anmälan om valfusk, nu är det upp till det juridiska att avgöra.
2020-11-06, 18:03
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Man är ju bra dum i huvudet subhuman 70IQ om man INTE tror att det röstfuskats.

Men att det BARA är demokraterna låter jag vara osagt.
Klart det fuskas. Men frågan är om det är så storskaligt att det påverkar valutgången. Det senare är jag skeptisk till.
2020-11-06, 18:05
Medlem
2010 tror jag var första gången i sverige då en sossekärring blev påkommen med att slänga bort valsedlar med SD-röster.
Vi behöver kanske också ta lärdom och säkra demokratin.
2020-11-06, 18:06
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=-4xdPm79ct8

Trump just launch (Sting Operation) against the demarats

såhär spännande har nyheter aldrig varit haha
2020-11-06, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Men snälla rara. Du tror väl inte på riktigt att man inte hade kunnat fuska ändå? Att allt skulle hänga på om man skulle kunna smuggla in säckar med poströster? Är du på riktigt?

Men som sagt, allt handlar om vinklingar.
det behövs bevis ja.
2020-11-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh

Censurerad på alla platformar. Reuploads kommer hela tiden.

Det är det som får mig att tro att det faktiskt kan stämma....

Vet att en valarbetare i AZ pratade om att de ballots de använde hade isotoper i sig för att kunna avgöra ifall falska ballots används. Det var tydligen därför pappret var tyngre och tjockare än vanligt papper i den delstaten. Kan det finnas en koppling?
2020-11-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh

Läste om det för ca 30 min sen. Hoppas det är sant för då sitter Demokraterna på pottan!
Läste också om att Donald kommer avslöja något som kommer få folk att "bli äcklade och vända" ifrån demokraterna.

Så vi får se! Cho cho you can't stop the Trump Train
Senast redigerad av Frymybrain 2020-11-06 kl. 18:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in