2020-11-06, 17:55
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Haha! Biden är nyliberal som starkt värnar äganderätten. Han är en tvättäkta kapitalist... Jag är överlycklig att han vann över protektionistiska Trumpeten, nen finner det ändå märkligt att så många vänsterfolk verkar vara helt till sig av glädje
Det är förvånande. Även när man följer den här tråden. Trump-bashing är ju standard i Sverige, och nu ger det utslag på självaste FB. Är det en större trend vi ser i vardande? 10 år procent för Centerpartiet i nästa val?
2020-11-06, 17:56
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Ja, det knäckte honom, och det hade också knäckt vilken annan sittande president som helst. Coronaviruset skapades i Kina främst i syfte att sänka Trump. Demokraterna med Biden i spetsen valde att se mellan fingrarna och gick i säng med Kina. Tunga politiker från Demokraterna vägrade ju att säga att viruset kom från Kina, de sa istället "Europaviruset" Trump hade vunnit valet ganska enkelt då han innan Coronaviruset slog till med full kraft ledde opinionsmätningarna med stor marginal.

Biden var inte utsedd presidentkandidat när corona slog till. Klart att Trump ledde då. Demokraterna var splittrade då, sen slöt dom upp bakom USA:s nye president Biden.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det är definitivt INTE klart.

Nähä... Tänker du att Florida eller Texas ska vända till Bidens fördel då eller? Hur skulle det påverka president Bidens resultat på annat sätt än att han ytterligare krossat trumpne Trump. Fan vad det måste suga att vara förlorare och på det Trumpfantast...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Stämmer bra. Han har fullkomligt kört över vetenskapen och forskare eftersom han vet bäst.

Det är ju oftast så dessa trump-anhängare fungerar. Skiter fullständigt i vetenskapen, lyssnar istället på sin store ledare. Riktig sekt.
Ni vänsterglobalister låter precis som en gammal syjunta med kärringar som hittepå och ska överträffa varandra i genuint skitsnack...
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Haha Norska TV2, jaha då säger hela världen grattis till Biden och tack Norska TV2 att ni snabbade på beslutetet.
Jag vet inte, men enligt norska tv2s tallknuser (ingen aning vad som menas med det) så har Biden redan vunnit AZ, PA och GA.. tv2.no/nyheter/11758731/
2020-11-06, 17:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Intelligent man som förutsåg Trumps bluff så långt innan. Denna film borde få mer spridning.
Ja det var verkligen imponerande.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Fast nu har det varit klart i närmare ett dygn att trumpne Trump ryker och ersätts av virala Joe aka president Biden. Bara mongon och klappmongon anser annat vilken kategori du hamnar i vet jag inte men mongo som mongo... "Buhu!!! Valfusk! Jag var för Trump och även om jag inte har vänner vet jag att alla tycker som jag... Buhu, buhu!!!!".
Du är inte Trumpanhängare ditt mongo, du har gillat demokraterna hela tiden men vill nu ge sken av att du är objektiv och bättre, men Trump kommer ta hem det här när fusket fallet i bitar förstår du. Men då kommer du ha ändrat sida, så som den dåliga förlorare du är.
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Nån kanske redan påpekat det men för en stund sedan på TV4 deklarerade ett par experter och deras egna två valobservatörer att det inte kommit in några som helst rapporter om valfusk över huvud taget. Detta repeterades fyra-fem gånger minst.

Igår visade SVT hur en Trump-supporter beklagade sig över att hon fått sin röstsedel stulen och när hon försökt rösta så hade någon redan röstat i hennes namn. Så där är ju en rapport. Sen är det ju bara att kolla bevistråden om valfusk här på FB för fler och bättre exempel.

De ljuger ju rakt upp och ner och jag borde väl inte bli förvånad men blev en gnutta förvånad ändå att de ljög så rakt ut.

De hade ju fått liiiite förtroende om de nämnde att det florerat saker på Twitter som sedan tagits bort för att det var fejk news men här ville man få det till att den enda personen i hela världen som gnäller om valfusk är Donald Trump själv.

Inga rapporter om valfusk från VALOBSERVATÖRERNA. Vad är så svårt att förstå? Det är ju sant. Twittergnäll är inga officiella rapporter.
2020-11-06, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Biden var inte utsedd presidentkandidat när corona slog till. Klart att Trump ledde då. Demokraterna var splittrade då, sen slöt dom upp bakom USA:s nye president Biden.

Det spelar ingen roll vem motståndaren hade varit. Biden hade förlorat mot Trump om inte Coronaviruset hade funnits i USA och landet drabbats så hårt som det gjort.
Medlem
Nevada - Biden ökar sin ledning från 11,438 till 22,076. Är det möjligen Viva Las Vegas som räknas eller alla dom demokrater som poströstar.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Hur fan kan det vara 253-213 fortfarande?

Det är det inte.... 294 har president Biden än sålänge och trumpne Trump betydligt mindre.... *fniss*
2020-11-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Haha! Biden är nyliberal som starkt värnar äganderätten. Han är en tvättäkta kapitalist... Jag är överlycklig att han vann över protektionistiska Trumpeten, nen finner det ändå märkligt att så många vänsterfolk verkar vara helt till sig av glädje

Du är något på spåren. Tänk om de inte är vänsterfolk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in