2020-11-06, 17:41
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Biden (Kamala) hade varit totalt chanslös mot Trump utan kina-virusen.

Trump hade kunnat vinna, om han inte betet sig som en gnällig jävla fitta i fyra år. En lögnare med storhetsvansinne.
Medlem
Kan nog bli svettigt för Biden nu när Donald Trumps spirituella rådgivare Paula White-Cain har gett sig in i fajten.

https://www.youtube.com/watch?v=AUmMUmLYT1Y

För övrigt så föredrar jag Republikanerna framför Demokraterna men gillar inte Donald Trump. Jag gillade Ronald Reagan :-)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det blev exakt så som Trump förutspådde att det skulle bli.

Han är inte överraskad, och rimligen inte oförberedd.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Näe, lika illa där.

Tjejer med färgat hår överallt som räknar utan någon observatör i närheten.

Demokrater och republikaner måste ha varsin observatör vid VARJE bord.

Så har inte varit fallet.
Instämmer till fullo!
2020-11-06, 17:42
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Men varför tar det sådan jävla tid? Biden borde väl tagit hem det vid detta laget.
Usa är fortfarande en "Kvasidemokrati".....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Som erfaren valförrättare i Sverige undrar jag hur det går till att rösta två gånger. Här är det omöjligt. Kan du förklara!

Hur kan en som varit död sedan 1982 kunna rösta? Kan du som varit valförrättare förklara detta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Som erfaren valförrättare i Sverige undrar jag hur det går till att rösta två gånger. Här är det omöjligt. Kan du förklara!

Du pratar med en person som aldrig har röstat antar jag.
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Ja, för Vita vänsteraktivister som räknar röster kan man lita på...
Vita skräpaktivister drar sig inte för mycket men jag tror att dom ändå har större respekt för valintegritet än vad BLM negrer som grupp har. Svarta har notoriskt svårt att respektera och underhålla grundläggande demokratiska principer. Det är i stort en fråga om IQ och hur mycket jag än föraktar vita skräpaktivister så tror jag dom som grupp betraktat har högre IQ än vad deras svarta kollegor har. Och i dessa dagar när svarta systematiskt har blivit hjärntvättade av media att dom är utsatt för förtryck av det vita samhället och i synnerhet av Donald Trump så är det ju knappast långsökt att förutsätta att många av dom svarta rösträknarna ser det som en moralisk plikt att slänga "fel" röst lite åt sidan
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Det vara bara Kina-viruset som behövdes för att visa vilken grovt inkompetent skojjare Trump är.
Lustigt nog så är det delstater styrda av demokraterna som har varit hårdast drabbade av covid.. fråga bara Andrew Cuomo.
2020-11-06, 17:43
Medlem
Håller på Biden men tycker att det är tråkigt att Trumps tid snart är över. Det är som en dokusåpa som läggs ner.
Medlem
Anktalares avatar
Nya uppgifter som det precis rapporterats om visar på extrema valfusk från republikanerna. Bidens ledning skulle egentligen vara mycket större.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Det här valet är ett skämt. Det sitter för i helvete negrer och räknar överallt utan någon som tittar om de fuskar.

Fullständigt oseriöst.
Hur tänker du? Är de du nämner mindre värdiga? Inlägget är lika IDIOTISKT som Trumps alla Twitters. Ärligt, jag skäms över vissa inlägg gjorda av SDare här!!!!!!!!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in