2020-11-06, 14:59
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Trump och hans stab vet vad de håller på med, den saken är klar. Det här är inte slut på långa vägar

Trump blir totalt överkörd. Dom vet inte alls vad dom sysslar med. Så har det varit sen första dagen han blev vald.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Naturligtvis. Papa Trump har ju sagt så.

Han skulle kunna säga att solen snurrar kring jorden och du skulle vara "övertygad" om det. Det kallas hjärntvättad

Jag hävdar varken det ena eller det andra. Deras beteende visar på att de har något, aldrig att de skulle riskera att göra sig till åtlöje för ingenting. Om det sedan räcker får högsta domstolen avgöra.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag är övertygad om att de har något. Frågan är om det räcker för att högsta domstolen ska ogiltigförklara valet.

Det de har presenterat än så länge är saker som även republikanska domare har skrattat år så vi får se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag är övertygad om att de har något. Frågan är om det räcker för att högsta domstolen ska ogiltigförklara valet.

Skulle valet av någon anledning förklaras ogiltigt kommer Trumpen förnedras än mer!
Då vaknar soffliggarna och de är inte anhängare till Trumpen!😂
Medlem
Mycket Trump tweet har många sådana här just nu: Det råder delade meningar om visst eller allt innehåll i denna Tweet, och det skulle kunna vara vilseledande i fråga om hur man deltar i ett val eller någon annan medborgerlig process
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Haha trump säger nu att han har inga planer att acceptera förlusten.

Trump måste komma med vattentäta bevis nu.

Rykten om vem i hans stab som ska försöka övertala honom att lämna Vita huset och acceptera förlusten. Ivanka eller Jared.
Medlem
Citat:
Trump och hans stab vet vad de håller på med, den saken är klar. Det här är inte slut på långa vägar

Haha Trump borde snarare inte ha omgett sig av ja-sägare, han är körd!
2020-11-06, 15:00
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Den svaga punkten är uppenbart poströsterna.
Man var inte tillräckligt förberedda på anstormningen av poströster och hur de skulle hanteras. De borde ju göra som Florida, börja räkna tidigare.
Medlem
Citat:

Vad menar du?
Ska hans anhang begära omröstning i varje delstat han förlorade i?
Bannlyst
Den röde ryttaren (Biden)
” En annan häst, en eldröd, kom fram, och han som satt på den fick rätt att ta freden från jorden så att människor skulle slakta varandra, och ett långt svärd gavs åt honom. „
– Uppenbarelseboken. Upp. 6:4

Den svarte ryttaren (Iran)
” Och när Lammet bröt det tredje sigillet hörde jag den tredje varelsen säga: "Kom!" Jag såg, och se: en svart häst, och han som satt på den höll en våg i handen. Och jag hörde liksom en röst mitt ibland de fyra varelserna: "Ett mått vete för en denar och tre mått korn för en denar, men oljan och vinet skall du inte skada". „
– Uppenbarelseboken. 6:5-6:6,

Den gulbleke ryttaren (Kina)
” Jag såg, och se: en gulblek häst, och han som satt på den hette Döden, och han hade dödsriket i följe. De fick makt över en fjärdedel av jorden. Till att döda med svärd och med svält och med pest och genom vilda djur på jorden.
– Uppenbarelseboken. 6:8,
2020-11-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det de har presenterat än så länge är saker som även republikanska domare har skrattat år så vi får se

Vår får helt enkelt se. Jag kan inte se att de skulle göra hela den här teatern för ingenting. Något har de, får se vad det är när de presenterar bevisen.
2020-11-06, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Någon som är förvånad?

Varför ska han acceptera något?
Det är inte en demokrati när folk röstar på en kandidat utan att veta varför, bara för de hjärntvätts. De har behandlat honom orättvist i 5 år, han är berättigad att köra samma spel tillbaks.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in