2020-11-06, 14:41
Medlem
Detta kanske redan har tagits upp, men Bannon har alltså blivit livstidsavstängd från Twitter. Detta efter ha pratat i sin show om hur han skulle vilja halshugga dr. Fauci och FBI-chefen Wray, och sätta fast deras huvuden på pålar utanför Vita Huset. Snart drar de förhoppningsvis in hans borgenssumma också. Psykopat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Texas har 29 milj inv. Stat i södern. Rep. Stat.
Tappar 150000 röster av kända orsaker från 2016

Florida ökar med 112000 jmf med 2016

Georgia: 9.5 miljoner inv. Varit rep.stat sedan 1992.
2016 vann Trump med 211000 röster över Clinton.

Trump tappar 212000 röster i ett riktigt republikanskt fäste

CNN, det mest hatiska Trump- mediet i världen, har sitt huvudkontor här, i Atlanta.

Här har det också mycket troligt begåtts vslfusk. Måste naturligtvis utredas i detalj.
Apropå GA:

Så du tror inte att det är möjligt att folk har ändrat sig efter 4 år?

Plus att det har gått just 4 år, vilket gör att många unga som inte hade rösträtt 2016 har det 2020. Hur tror du att de har röstat? (Om 5% av befolkningen du angett har fått rösträtt sedan 2016 så är det ju 475 000 personer som har rösträtt nu och som inte hade det 2016.)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Fake news. Ingenting av det du säger stämmer.
Ha Ha man skulle kunna tro att det är Donald Trumpen själv som är inne och skriver inlägg!
Lugn nu Mr.....tyvärr så vänder du på det här....
Medlem
Det är fruktansvärt barnsligt av folk som inte gillar Trump att tro det har gått rätt till eller ännu värre kissar på sig för att trump skulle vunnit lagligt men är så lyckliga att det fuskas.

Jag bryr mig inte vem som vinner. Har för dålig koll.
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Äntligen är vi på väg till sandlådenivå i diskussionen.
Detta behövs för att uppnå inbördeskrig.

Sätter på mig Hawaii-skjortan i dag.
Hawaii-skjorta och krig mot deep state. Total kaos med vänsterblivna på gatorna.

Jag ska ge mig av till Systembolaget alldeles strax. Det här kan bli den bästa helgen på länge.
2020-11-06, 14:42
Avslutad
Den nye presidenten får en tuff uppgift: Coronaviruset i USA sprider sig i snabbare takt än de hinner konsumera hamburgare.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Detta kanske redan har tagits upp, men Bannon har alltså blivit livstidsavstängd från Twitter. Detta efter ha pratat i sin show om hur han skulle vilja halshugga dr. Fauci och FBI-chefen Wray, och sätta fast deras huvuden på pålar utanför Vita Huset. Snart drar de förhoppningsvis in hans borgenssumma också. Psykopat.

Man vet att man gått för långt när man kastar ur sig saker som inte ens Trump skulle få för sig att säga.
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det intressant nu är inte Trump. Han kommer att bråka tills han dör. Det intressanta blir när republikanerna lämnar lägret. Pence sluter upp. Men han har inte skrivit ett ord i stil med "we won". Inte en stavelse om valfusk.
Det är ju så man gör om man vill hålla sig till Guds bud.

Lojalitet är viktigt, men också att hålla sig till sanningen och inte anklaga någon utan sak. Misstänker man fusk utreder man det innan man talar om att det är så och att man då vunnit.
Medlem
vators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Bara Afganistan och Irak.
Men Irak och Afganistan har dom tillstånd enligt deras regering att vara där. Men övriga länder, nej, där har USA inga styrkor kvar längre.

Kanon. Hoppas Biden får igång deras ekonomi igen bara och förre skattelättnader för stora företag. Är pest eller kolera vem som nu blir vald.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq

Bra Bannon är ju heeeelt sjuk i huvudet. Sånt där säger man bara inte. Speciellt med tanke på hur lättpåverkade Trumptardsen är.
2020-11-06, 14:43
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Följde valet under valnatten och morgonen därpå men sedan blev allt så in i bängen luddigt varför jag legat lågt sedan dess. Idag är väll dock tanken att samtliga röster ska ha räknats färdigt (en första gång)? Vore skönt få den biten överstökad. Att armador av advokater sen tar över rodret tvivlar jag dock inte på
Jag instämmer. Riv av det här plåstret nu så att andra akten kan börja. Det går extreeemt långsamt.
2020-11-06, 14:43
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Oavsett vem som vann så är denna spricka allt större nu i USA.
Jag menar, Det är oftast 50/50 som röstar på D och R. R-väljare är så enormt Trump-trogna att det Trump säger, tror dom på.

Så när Trump säger "Voter fraud" och när Biden säger "We will make voter fraud" på Youtube så kommer Trump's väljare vara enormt niggativa till Kamala Harris och hennes VP Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in