2020-11-06, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westrandy
inget bevis.. vill se från just den tidsperioden där Biden minskar med typ 135.000 röster .. före o efter ..

samma typ av bevis som fanns då han steg
https://pbs.twimg.com/media/EmAdAC3XEAI1Xwm?format=jpg&name=medium
2020-11-06, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Varför ska man ens som svensk lekman klicka på random länkar som sägs bevisa valfusk i USA? Låt juristerna i USA utreda skiten och sen kan vi diskutera vad de kommit fram till. Just nu är det en jävla lekstuga med amatörer som varken har koll på det amerikanska valsystemet eller statsvetenskaplig juridik som skriker i munnen på varandra.

Personligen tror jag inte något omfattande fusk har ägt rum men jag är villig att helt ändra ståndpunkt om juristerna i USA kommer fram till något annat.
Jag tror inte heller på någon överdriven manipulation. Men baserat på de information som finns, bland annat från delstaternas officiella valmyndigheters hemsidor där man kan kontrollera att redan döda 120 åringar röstat, så måste det utredas.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
USA krigar fortfarande i Irak och Afghanistan, de lär dock lämna Afghanistan inom vår livstid just för att det är ett förlorat krig

Ja. Men inte under Biden's administration.
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump har djupt kristne Pence bredvid sig. Grymt lojal. Trump har bytt ut alla illojala och har bu ett tight gäng bakom sig.
Driver Trump något till HD har han hela partiet bakom sig.

Det stämmer ju inte. Han har möjligtvis ja-sägarna i sin stab med sig och inte ens det är säkert. Finns flera republikaner som inte håller med om hans nuvarande beteende samt sådana som till och med aktivt motarbetar honom. Lincoln Project är ett exempel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jutePippi
Trump har utan tvekan vunnit valet, detta är en bluff.
Skulle inte förvåna mig om mellan 20-60% av de som röstat på demokraterna inte ens vet varför de gjorde det. Som inte skulle kunna motivera sitt beslut om de fick en fråga på rak arm. De har röstat på honom för att de styrts av media, kändisar och vad andra säger. Precis som i Sverige. Människor utan en vision, människor som är helt oinsatta och inte begriper sig på vad detta leder till på lång sikt.
Detta är inte demokrati, det är en bluff. Idioter har röstat fram Biden, de vet inte ens varför.

Ursäkta men vad är poängen i tråden och vad vill du få sagt. Är det olagligt att rösta på Biden eller?
Demokrati är ju faktiskt att få rösta på en svag gammal storljugande man som Trump eller på en populär men lite småvirrig gammal man som Biden. Verkligheten är ju inte någon bluff.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Men det finns en oärlighet i tråden som jag inte uppskattar.

Jag såg det tidigt då folk som sade sig vara säkra på att Biden skulle vinna vägrade stå för det genom att riskera något, genom att sätta en slant på valresultatet.

Forumet är fullt av skitsnackare som inte lever som dom lär, som är fake, som inte riskerar något och därför kan röra sig fritt och trolla och sen bara rycka på axlarna.

Det är nackdelen med anonyma forum, att ingen behöver stå för nånting, man vet inte om den man pratar med är ärlig eller en robot eller ett hackat delat konto.

Du verkar vara en sån som går runt och säger ”Ska vi slå vad?”. Och om man inte vill det så tänker du att du har rätt.

Hur gammal är du? 10?
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Ja. Men inte under Biden's administration.

Det vet vi inte, chansen är liten men inte omöjlig
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Varför heter du trumpvann? Han förlorar!
För han sitter kvar i vita huset även den 21 januari 2021.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nej. USA har inte krigat sedan Trump drog sig från Syrien.

Men snart är USA tillbaka igen

Kan du kolla V75 raden till imorgon när du är tillbaka med din tidsmaskin. Du kan PM raden, vill inte dela med hela tråden!
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Finns det något bättre än att sörpla i sig Trump-nisse tårar? Har svårt att föreställa mig något...tror inte ens att sex kan mäta sig med det schadenfreude behag som strålar igenom mig nu.

Sist ut ur tråden kommer Nixter vara. Från sin brun-bubbla kommer han skrika ut varenda konspiration som någonsin har nedtecknats, bara för att till sist, efter att allt ebbat ut, stå ensam, väldigt omtöcknad och förtvivlad, och försöker förstå vad som var fel med "modellen".

(FB) Flashbacks Valvaka 2020

Har försökt få Nixter att ge en förklaring, annat än att det valfuskats, till att hans "data" beräkningar slog så fel som de gjorde (kanske inte så konstigt då källan bland annat var "joeisdone"), men han svarar inte ens på inläggen.

Har du, eller någon annan, möjligen sett ett försök från hans sida att förklara varför det blev så fel som det blev. Han var ju tvärsäker på att han skulle ha rätt.

#evictionnotice2020
#byebyenevewragain
2020-11-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfax
Gott att Trump förlorar!
USA kan inte ha en president som är kompis med den turkiska hunden Erdogan och kommuniststke diktatorn i Nordkorea!

USA behövs för världsfreden och vi i Europa får öppna och stötta både komiskt och militärt.
Tillsammans är vi starka!!!

Trump är ett jävla ego som skiter i Europa och sätter oss i skiten!

Låter precis som en sån som jag varnat för. Som så många andra som röstat på demokraterna och som inte vet vad de pratar om. Vet inte vad de röstat på eller varför.

Är det Trump som startat krig i Afghanistan, Irak, Vietnam, destabiliserat och förstört hela Libyen?
Se på situationen mellan USA och Nordkorea, hur mycket lugna det är. Se på Mellanöstern och israelkonflikten.
2020-11-06, 14:01
Medlem
Zloths avatar
Flertalet counties som republikanerna har dominerat fullständigt i decennier har helt plötsligt tvärvänt och röstat på demokraterna.

Har inte koll på vilka counties det handlar om. Det var Charles Hurt på Washington Times som skrev det.

Haha fy fan vilket smutsigt val det här är. Man kan tro att det är Albanien det handlar om.

Det här blir första gången i historien som 70 miljoner väljare förmodligen inte tänker acceptera en valförlust.
Senast redigerad av Zloth 2020-11-06 kl. 14:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in