2020-11-06, 13:28
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Det viktiga är inte hur Trump vinner det är att han vinner.

Och Pelosi och Biden blir skickade till Guantanamo bay
Medlem
Unisertits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Ganska många hade trott det. "Vote" och "Change" och BLM kampanjerna har ju varit massiva. Det ihop med poströstning, det är inte så jätteotroligt att det blev stor voterturnout om man börjar tänka efter. Obama t.ex har tjatat om att folk ska rösta i flera år.
Change är ju att klassiskt slagord från etablissemanget. Men Joe vann inte primaries särskilt övertygande och är långtifrån så karismatisk och vältalig som Obama var 2008.

Obama tappade en del i popularitet inför sin 2:a term och lyckades aldrig infria sina tomma löften som många hade så gärna hoppats på. Att han sista veckorna innan valet ska ha motiverat så pass många att inte rösta, ser jag som smått otroligt.

Men visst, poströstningen har absolut skapat vad jag anser är en illusion av hög voteturnout då många är falska röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Faktum kvarstår dock. Det var 10 feet och blev 6 feet.

Och Trumps team stod och skrek att deras valobservatörer inte ens fick komma in i lokalerna. När man kollade det, och sedan sa att det är flera Republikanska observatörer på plats, då vägrade man svara på frågor och flydde in i en van. Haha.

Haha det är så patetiskt. De kör med allt möjligt fulspel och blir motbevisade varje gång. Löjeväckande.
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Jag tror att hans kompetens att leda ett land som USA väger betydligt tyngre än Donald Trumps. Jag tror också att han är mer benägen att kompromissa och ta hänsyn till vad även motståndarlägret har att komma med. Det kommer finnas oenigheter, givetvis, men tror knappast att det blir som det kaos vi sett hittills.

Vi pratar alltså om okända Biden som varit politiker i snart 50 år och ingen vetat vem det är förrän för nåt år sen. Ja han är säkert en skicklig chef
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hipp-hipp
Om sant, då blir det värsta för Biden & Co.
Blokchain kan man inte fuska.

https://youtu.be/HyaCmYTRlrk

Jo, det vore en sensation om det är sant, men jag är ganska skeptisk. Det kommer väl visa sig de närmaste dagarna.
Senast redigerad av doncroce 2020-11-06 kl. 13:33.
Medlem
westrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Det är ju lite fantastiskt ändå. Trump gnäller om hur röstningen plötsligt svänger, samtidigt som han själv vann 2016 på ett helt obegripligt sätt och med konstaterad påverkan från Ryssland.
Sen ska man sluta räkna röster när han leder, trots att alla på förhand visste att coronarädda demokrater kommer att poströsta, medan coronaignoranta Trump-anhängare går dit på valdagen.
Och: när Biden visar sig vinna med mindre marginal än alla prognoser förutspådde är det bevis på valfusk.

Lär bli mycket popcornpoppande ett par månader nu. Om vi trodde att vi sett full-retard-Trump är det nog bara en viskning i jämförelse med vad han lär uppvisa under sin sista presidenttid när han kan kosta på sig att öppna varenda hämmande synaps.
Ser fram emot direktsändningen när Secret Service bänder loss Trumps fingrar från dörrkarmarna i Vita Huset samtidigt som han skriker i falsett "I am your President!".

det är siffrorna 138.000-0 som är suspekta... kvitta väl om trump rekommenderat folk gå till vallokalen eller ej... av 138.000 människor måste ett helt gäng med trump röstare haft förhinder på valdagen o tvingats poströsta... jag tvingas tex som svensk nästan alltid förtidsrösta då mitt jobb ligger i norge.. så siffran 0 för Trump tyder på att ALLA de 138.000 biden rösterna är fusk
2020-11-06, 13:29
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Jo, det är mycket möjligt, men den stora skillnaden här mellan vanliga stater och swing states är ändå anmärkningsvärd.

Detta kommer vara ett huvudargument (tillsammns med mycket annat). Det som är än mer anmärkningsvärt att röstfusket bara skett i större städer i swingstates, man kan alltså tom notera vilka områden det skett i respektive stat.
Medlem
Madagascars avatar
Fox har ju called AZ för Biden.

Om FOX call GA eller PA (kan ske ganska snart) för Biden så blir det i princip Trumps favoritkanal som utser Biden till President.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Jag frågar om vilka som är observatörer och hur det plockas in. Vem som helst får knappast stå där och stirra för då skulle det vara tusentals i varje röstlokal. Man säger ju att rösträknarna observeras av en från varje parti och då undrar jag hur. Står de mitt på golvet bland hundratals rösträknare, hur många är de osv

Du säger att det är enkelt så då vet ju du och kan informera mig.
Vilka observerar
Hur många är de
Står de bakom ryggen på rösträknarna eller är det ex 1 från varje parti i lokalen.
Är det anställda i respektive parti som observerar

Vem som helst boende i aktuell stat får gå in, i många stater iallafall. Några stater hade igår tagit in Max antal personer som får vistas i lokalerna. Vanliga folk som ville in. Visades på många tv sändningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Vi som följt Trump genom åren vet att detta kommer att hamna hos HD. Med 3 domare som Trump själv tillsatt förstår alla hur det här kommer att sluta.😄

I högsta domstolen sitter 9 domare, 3 är tillsatta av Trump. Tycker du det talar till hans favör utifrån det perspektivet? Trump ska nog vara glad att majoriteten är republikaner, men oavsett så kommer Trump gå förlorande ur det här ändå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Förstår att du inte har insikt i USAs postsystem eller de som jobbar där. Räcker så.

Nej, men det har du förstår jag.
Det är fakta att Louis DeJoy är tillsatt av Trump och att han är en supporter till Trump. Läs på lite, för en gång skull. Känns som att det skulle göra dig gott.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Men visst, poströstningen har absolut skapat vad jag anser är en illusion av hög voteturnout då många är falska röster.

Kan du bekräfta att det är falska valsedlar eller tror du också på att kamerautrustning i röda vagnar är valsedlar för att folk på internet säger åt dig att tro det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in