2020-11-06, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Nu finns det ju inga illegala röster så det faller ju. Eller du menar att republikanerna i GA och Arizona har riggat valet för Biden?

Poströstningen kommer att ogiltigförklaras i flera städer kanske även några delstater då valfusket varit alldeles för utbrett. Man har helt inte klarat av hanteringen av poströster därför måste HD ogiltigförklara.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Läste just en artikel från oktober där det stod att representanthuset väljer president bland de tre presidentkandidaterns med flest röster, och sedan gör senaten samma sak med kandidaterna till vice. Det skulle då alltså inte kunna bli den dynamiska duon Biden - Trump.

Däremot skulle det kunna bli, beroende på utfall i kamrarna, Biden - Pence eller Trump - Harris.
Trump-Harris hade varit en mardröm haha. Men det skulle aldrig hända, såklart.

Biden-Pence skulle kännas ganska OK. Sålänge Harris ryker all världens väg.

Sen inser jag att det inte kommer bli 269 lika. Men kul att spekulera.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det kanske det skulle kunna blir trots allt. Vad annars kan ena landet? Senaten kommer inte släppa igenom ett skit. Biden kommer bli en lame duck i två år.

Vem som tar senaten kommer avgöras den 5 januari i GA.
2020-11-06, 12:27
Medlem
Bostonroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olbars
Tvärtom. Harris kommer aldrig kunna bli vald av folket, hon är för radikal för swing-väljarna.

Biden däremot kommer kasta in handduken inom 1-2 år, det verkar folk vara ganska överens om.
Exakt! Ingen röstar ju för Biden nu ens. Dom röstar bara emot trump. Står Harris där o ska kandidera nästa gång så blir det tvärtorsk och Dan Crenshaw blir president 😉
2020-11-06, 12:28
Medlem
Etta.Places avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Jag håller med styxenhammer som menar att det är extremt osannolikt att Trump ligger jämsides bara i de stater som fortfarande räknar men gjorde bra ifrån sig i de stater som slutade Nov3 som även dom hade mail in ballots. Det finns tyvärr för mycket som pekar på skumrask i detta val och Trump gör helt rätt att ta fighten upp till HD.

Twitter is Running a Massive Censorship Campaign to Defend Election Fraud

Vad jag kan se håller alla stater på att räkna fortfarande?
Medlem
Pennsylvanina odds Betfair
Rep 15,5
Dem 1,05
De som tror att republikaner vinner kan tjäna miljoner :-))
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Fyra dagars jippo har varit perfekt för mig för det har varit fyra dagars firande. Ikväll får det avslutat med resturangbesök för att fira Biden-vinsten.

Det har varit underhållande 2000 sidor mina vänner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Poströstningen kommer att ogiltigförklaras i flera städer kanske även några delstater då valfusket varit alldeles för utbrett. Man har helt inte klarat av hanteringen av poströster därför måste HD ogiltigförklara.

På vilket sätt har man inte klarat av dem?, det var ju republikaner som krävde att de skulle räknas efter den 3 november.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Att folk fortsätter att envisas..

Jag själv vill att Trump ska sitta kvar i fyra år till men tyvärr så kommer Biden att ta över presidentskapet, oavsett om det avgörs i HD eller inte. Donald Trump har gått på en nitlott, folk röstar för att bli av med honom, inte för att man vill ha Biden som president.

Tappar Trump Både Georgia och Pennsylvania så kommer han erkänna sig besegrad, hans kamrater kommer att tala honom till ''rätta''.

Det är exakt så, sedan så vet alla att Biden sitter i max 4 år, han är en one term president så det spelar ingen roll i slutändan om de tycker om Biden eller om de hatar honom.

Det amerikanska folket vill bara få 4 lugna år
2020-11-06, 12:29
Bannlyst
Trump kommer vinna, fattar inte vad alla babblar om att biden tagit mer mark. De kan få in 2 miljoner nya ballongröster men alla är ogiltiga. Det kommer bli en brakseger för Trump. Och när demokraterna är som mest exalterde över vinsten så rycks den ifrån dem och kaoset blir ett faktum när demokraterna inte får som de vill.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Hur vet du det? Vet du exakt hur många röster som är illegala och i vilka stater?

Det är massor i Wisconsin, Arizona och Georgia mindre i en stat som Nevada.

HD kommer att ogiltigförklara massor av poströster framöver.
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då huset och senaten inte byts ut fören i januari så skulle det bli Biden - Pence vilket jag har suttit och hoppats på just för att det vore det mest komiska resultatet
Svårt att tänka sig ett bättre utgångsläge för de konservativa faktiskt...
Senast redigerad av LadySweden 2020-11-06 kl. 12:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in