2020-11-06, 11:41
Medlem
Jag tror på fullaste allvar att det är valfusk som pågår, och jag säger inte det för att jag vill att Trump ska vinna. Jag svär på GUD, och jag är Kristen. Jag tror verkligen att det är något väldigt skump som pågår. Jag har svårt att tänka mig att Trump gjorde bättre ifrån sig i de stater han vann 2016, men att han håller på att förlora de 3 viktigaste staterna som han dessutom vann 2016, och där Biden vill ta bort fossila bränslen, vilket kommer att göra hundratusentals människor arbetslösa. Det finns inte en chans att det ligger till på detta sättet.

Men det spelar ingen roll vilka argument som än läggs fram. Ni som hatar Trump kommer ändå aldrig att kunna se det. Även om Biden hade filmats när han hade sagt "vårt fusk verkar gå igenom", hade ni sagt att det var högerextrema nazister som hatar kvinnor, och som har manipulerat videon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Varför skulle Kina gnugga händerna?? de är fortfarande en diktatur, US kommer efter ett par turbulenta månader återuppta rollen.

Diktaturer inbillar sig att de står över demokratier när det är val, de ser på oenigheter med förskräckelse för att de själva är så efterblivna att de inte klarar av sånt.

Losers.
Så mycket som trump har jävlats med dom.
Fattas bara ett inbördeskrig i usa så blir kinalyckan total.
På toppen av att pandemin håller på att knäcka usa ekonomin.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Haha..nu börjar vänsterglobalisterna använda Trumps ord som sanna..haha

Vad är fel med globalism? Det är framtiden.
Medlem
zarrelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etta.Place
Tja, det kanske finns något annat svar på denna fråga men.... antagligen för att det finns en massa republikaner som trots att de är republikaner inte röstar på Trump?

Så man har valt att rösta rep. i senaten och sedan avstår i pres? Eller röstar dem för sleepy joe i pres?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Haha..nu börjar vänsterglobalisterna använda Trumps ord som sanna..haha

Jo men man ska inte glömma bort att det vara Hillary som använde the uttrycket först, sen kopierade Trump det och gjorde det till sitt=).
Medlem
Stämmer det att vissa stater har haft 100% deltagande? Vart kan man se det isåfall?
2020-11-06, 11:42
Avslutad
Kan de bara inte utropa Biden till vinnare, detta börjar bli tröttsamt att följa.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Någon som är kunnig på detta får gärna besvara min lilla fråga, Hur kan Rep. vinna senaten och ändå förlora presidentomröstningen?

Många hederliga republikaner röstar fram sin Senator, men väljer att inte rösta på Trump, eller till och med rösta på Biden.
Medlem
StJeromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Även om du såg valfusket med dina blotta ögon så hade du ändå förnekat det.

Vi vet att du är en hardcore anti-trump. Avslöja inte dig själv mer.
Det är ni som hävdar att Biden valet tack vare fusk utan att ha bevis för det. Inser du att du skulle kunna tro på vad som helst, så länge någon du sa upp till sa det till dig? Tänk lite själv för helvete.
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Jag tror inte att det hjälper att hänvisa till republikaner utanför Trumps familj.

Vilket är sorgligt att se. Facism och nepotism är så lätt att implementera men så svårt att få bort.
2020-11-06, 11:43
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Hallå svara då. Rösta alla på Biden? Jävligt skumt isåfall.

Det har jag redan svarat på.
Det går inte att se när man loggar in vem personen röstat på (naturlig eftersom vem som helst kan logga in på vem man vill)

Det finns de som hävdar att listan med 15000 namn har kontrollerats mot Demokratiska registrerade väljare, det är ingen som jag har kunnat verifiera.

Det jag säger är att röstfusk är 100% säkerställt.
Åt vilket håll är inte säkerställt mer än med indicier, många skumma utfall åt Bidens håll, stora klumpsummor med bara Biden bl.a.
2020-11-06, 11:43
Medlem
Hexen666s avatar
Jag håller med styxenhammer som menar att det är extremt osannolikt att Trump ligger jämsides bara i de stater som fortfarande räknar men gjorde bra ifrån sig i de stater som slutade Nov3 som även dom hade mail in ballots. Det finns tyvärr för mycket som pekar på skumrask i detta val och Trump gör helt rätt att ta fighten upp till HD.

Twitter is Running a Massive Censorship Campaign to Defend Election Fraud

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in