2020-11-06, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FINANSHAJ
Dåså mod tar och låser tråden biden tog ga och valet är vunnet
Hehe nu ska vi inte ta ut nåt i förskott. Än finns chansen att Trump vinner det här.
2020-11-06, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falhscbak
Republikanerna har uppmanat att deras väljare inte ska förtidsrösta. De är emot förtidsröstning, och de är i synnerhet emot utökade möjligheter att förtidsrösta. Varför? Jo, valdagen äger rum en vanlig arbetsdag, vilket gör att många som arbetar inte har möjlighet att rösta då. Och vanliga arbetare i storstäderna röstar demokratiskt i hög grad. Så nu när valdeltagandet har ökat, delvis tack vare förtidsröstning, så får demokraterna fler röster. Och dessa röster räknas sent i vissa delstater. Så när det får genomslag, då skådar en del republikaner givetvis ned i avgrunden, och inser varför de är emot förtidsröstning. Fusk! Riggat! En imbecill reaktion, men den kommer. Men inte hos alla republikaner, förstås. Exempelvis Rick Santorum avvisar Trumps påståenden om att valet skulle vara riggat.

Republikaner är INTE emot förtidsröstning. De har UPPMUNTRAT sina väljare att förtidsrösta om det behövs. Det som republikanerna är emot är systemet med poströster.
2020-11-06, 10:36
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Tänk om du kunde lägga all denna energi du lägger här på något vettigt, säg en utbildning. Istället lägger du den på att hata en person som inte har gjort dig något illa.
Vem hatar? Jag? Nä, jag älskar Trump, han har givit mig mååång härliga skratt...kommer sakna det.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Ja, dessa galna BLM-afaiter alltså...

https://thehill.com/homenews/state-watch/520319-militia-group-plan-to-kidnap-whitmer-was-part-of-attempt-to-start-civil

Det förändrar ju inte det faktum att vänsterrörelserna har ett stort försprång i våld och förstörelse. Till skillnad mot dig så fördömer jag det åt båda hållen istället för att rättfärdiga den ena sidans våld med vad den andre gör. Den enda gång jag accepterar våld är i självförsvar eller för att skydda någon annan som blir attackerad.
Bannlyst
2 republikanskt dominerade countyn kvar

2 demokratiskt dominerade countyn kvar att räkna

Det blir militärrösterna som avgör
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
OK! Jag fattade det som att Georgia är en stat vars regler postulerar omräkning om det är "för jämnt". Automatiskt, så att säga. Tycker mig ha läst någonstans att det räcker med att Biden och Trump ligger på samma procent.
Ja, det är ju olika i alla stater så är svårt att ha koll på alla. Men i Georgia sker det inte automatiskt. Det kan begäras efteråt förutsatt att vinstmarginalen är max 0.5%
Medlem
Dentistlakares avatar
Nu har Biden gått om i Georgia enligt Politico iallafall:

https://www.politico.com/2020-election/results/president/

Blir en vinst till Biden med tydlig marginal elektorsröster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Vem hatar? Jag? Nä, jag älskar Trump, han har givit mig mååång härliga skratt...kommer sakna det.

Gå och utbilda dig Erik. Det är inte för sent än.
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Knappast. Han har ju sagt att han inte vill att man kommer dragande med postsäckar i efterhand

Samt att han har spottat på amerikanska soldaters gravar, de dog ju så losers. Inte så uppskattat.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Ja, men omräkningar brukar ej göra nån skllnad, några hundra röster max.
Det tror inte jag heller, men rätt ska vara rätt. Om några hundra röster skiljer måste man kunna reda ut exakt hur det ligger till för att undvika allmänt kaos efteråt med en massa människor som ifrågasätter resultatet.
2020-11-06, 10:37
Medlem
Imalosers avatar
Och nu är plötsligt GA blått, som inte röstat blått sedan 92, och AZ som röstat blått endast en gång sedan 1952... fishy fishy.
2020-11-06, 10:37
Medlem
Denna tråden är verkligen full av riktigt fega sorgliga människor. Här finns ungefär 10% som fortfarande stödjer Trump, som faktiskt tror på något. Resten är bara fega mobbare som inte har något annat än hat och skadeglädje inom sig, och som säkert hade stått på Trumps sida om han hade sett ut att vinna.

Västvärlden består idag mest av en massa nihilistiska människor som har ersatt religion, patriotism och familj med hat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in