2020-11-06, 07:21
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Hur kan alaska inte ha hunnit mycket mer än häften av rösterna när dom har en befolkning i paritet med linköpings? är resten bara poströster å när kommer dom fram tror man?

valresultat klart nästa vecka typ?
Kanske för att FBI kan slå till så snart valet är över. De kan nämligen inte göra något så länge räkningen pågår.

Fråga valgeneralerna i staterna med långsam räkning varför det tar sån tid. Jag tror de försöker köper tid för något eller någon att gömma sig.
2020-11-06, 07:22
Medlem
Medelkasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medelkass
Jag tror jag hittade den: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xLfjFPvEL4BgLLpe1kFKqa2oujaQ1WaHGk61k__XHX4/htmlview#gid=2075906486

Se även detta: https://www.nationalistreview.net/2020/11/06/database-14000-people-born-over-100-years-ago-on-detroit-voter-rolls-check-for-yourself/
Jag sökte på en slumpmässig person på listan (C*rl Pf*ffenberg, född i mars 1904). Förekommer på listan över registrerade röstare.
2020-11-06, 07:22
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Hur vrickat är det inte att Team Trump ville stoppa rösträkningen i Arizona och att det nu långt senare trillar in röster som ger honom en chans? Är det så dilettantism ser ut? Jag tror det ()

Kan man inte vända på det och se det som en ganska bra grej att göra - att vilja stoppa det även om det är till ens egen nackdel för att man misstänker något oegentligt?
2020-11-06, 07:23
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Dålig loser helt enkel.
Man ska inte förvänta sig annat än svammel om valfusk av Trump.
Det var förväntad.
RussiaHoax 2.0 ?
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Var ju tvungen att göra lite research om Steve Pieczenik och videon om ballots och hans meritlista är helt klart imponerande, tills man läser vidare:

Pieczenik has made several appearances on InfoWars, the flagship radio program of Alex Jones, where he has promoted various opinions; Pieczenik repeatedly claimed the Sandy Hook Elementary School shooting was a "false flag" operation[34] and that the September 11 attacks were conducted by CIA agents.

Så även om hoppet är det sista som dör så får man nog fundera på vem det är man lyssnar på.
Tänkte att det var för bra för att vara sant.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Ibland är en whistleblower någon som får stora rubriker i media.
Exempelvis i samband med #metoo.
Men när det gäller det amerikanska presidentvalet så plockas alla youtube-kanaler och Facebook-grupper bort.
Ingen undersökande journalistik i media överhuvudtaget.

Tar på mig foliehatten och svarar på detta.

Det är korrekt. Deep State har tagit över. Inga överklaganden kommer att tillåtas leda någonstans. Samtliga oppositionella grupper kommer att censureras och stängas av från plattformar om de blir stora och folk börjar lyssna på dem. Eventuellt kommer man även att fängsla Donald Trump efter densammes presidentperiod löpt ut och göra ett varnande exempel av honom. NWO är här och Biden är deras man.

(Notera att jag inte själv uttalar mig om huruvida valfusk förekommit eller inte.)

Plattformar som YouTube, Facebook, Twitter, etc, kommer att hävda att de inte kommer att tillåta att mobbar bildas och oroligheter bryter ut. De kommer naturligtvis att ha rätt. Ett eventuellt inbördeskrig i ett kärnvapentätt land som USA vore allt annat än bra för någon.

Så grattis till NWO, ni vann valet.
2020-11-06, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Belägg kommer att komma ut för alla att se i sinom tid. Dessutom har det aldrig spelat någon roll vilken information han lagt fram tidigare för media är helt enkelt inte intresserad.
Javisst Sett till hur det sett ut vid i tidigare Trumpetutspel så har beläggen låtit vänta på sig. Han är ungefär lika trovärdig som i pojken i fabeln som ropade varg. Har Trump något konkret att komma med så får han lägga fram detta nu med en gång, om han nu inte vill framställa sig som en lipsill och dålig förlorare inför andra än den absolut närmaste sektkretsen.
2020-11-06, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Kanske för att FBI kan slå till så snart valet är över. De kan nämligen inte göra något så länge räkningen pågår.

Fråga valgeneralerna i staterna med långsam räkning varför det tar sån tid. Jag tror de försöker köper tid för något eller någon att gömma sig.

men alaska tillhör trump med 99.9% säkerhet, ingen ifrågasätter det.
måste vara bara post kvar väl?
2020-11-06, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Javisst Sett till hur det sett ut vid i tidigare Trumpetutspel så har beläggen låtit vänta på sig. Han är ungefär lika trovärdig som i pojken i fabeln som ropade varg. Har Trump något konkret att komma med så får han lägga fram detta nu med en gång, om han nu inte vill framställa sig som en lipsill och dålig förlorare inför andra än den absolut närmaste sektkretsen.
Man får ge honom att han har en väldigt stor "närmaste sektkrets". Herregud, man kan nästan tro att the Donald själv skriver här inne mtp nivån på vissa inlägg...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10

Jag har förmodligen sett samma saker som du. O då borde vi båda veta att det spelar ingen roll vad Trump än väljer att förklara. Man byter bara ämne direkt o börjar ställa en massa andra dumma frågor.

O jag vet inte hur du fungerar? Men själv föredrar jag en president som inte låter media få honom springa runt o runt i en massa cirklar bara.

Det blir så svårt o ta sig någonstans när man bara springer runt i samma ämnen så som ”Ni” gör.

Gäller o vara den som håller framen i så fall.

Själv tycker jag media ska hålla käften ett tag o vänta på att bevisen börjar läggas fram innan det påstås att absolut ingen fuskar. För hur fan ska dom kunna veta det?
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-11-06 kl. 07:30.
Medlem
Valobservatörer brukar man ordna före röstberäkningen. De ska vara godkända sv båda sidor och genomgått gällande processer.
Man skickar inte några kkk medlemmar mitt i röstberäkningen och påstår att de är våra valobservatörer!
2020-11-06, 07:29
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Exakt. MSM förvrider Trumps ord hela tiden. Synnerligen ohederliga människor som befolkar MSM.

De har lyckats skapa en stor intakt åsiktsbubbla igenom att ta saker ur sitt kontext o hårdvinkla. Frågar man den genomsnittlige svenska Trumphataren om denne sett något helt tal med Trump så får man svaret att det inte behövs.

På frågan om vad som gör att Trump är en dålig president får man svar som: han är en narcesist. Han bara ljuger. Han är en mobbare. Han är en pajas. Han är racist. Han är Putins agent. Han är dum i huvudet.

Även om folk med viss skärpa kan komma med mer specificerat svar som: Han har destabiliserat säkerheten i Europa. Men varför mellanvästerns arbetare o medelklass fortfarande efter 70 år ska betala för Europas försvar har de inget svar på.

Det hela har fått sin kulmen under detta val.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in