2020-11-06, 01:41
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkenman63
Läskig tid nu det närmaste. Det finns ju miljontals retards i USA som har gubben som sin gud och de allra sjukaste av dessa kommer döda så många demokrater de kommer åt.

Ja det har potential att spåra ut som satan. Speciellt när var och varannan har tillgång till vapen.
2020-11-06, 01:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag innser en förlust när det faktiskt är klart, ngt det inte är.

Dock så hoppas jag att Trump lyckas valresultaten i vissa delstater till HD.

Exakt. Tror faktiskt dessa stater kommer vara enklare att vända för Trump i rätten än Bush i Florida, Trump har planerat för detta i 4 år. Trump spelar 4D shack, han har planen. Han har pratat om detta i månader, nu är det här.

Trump har många patrioter på sin sida som inte vill att USA skall falla i Kinas händer. Kina är hårt satsade på Biden. Den kinesiska yuanen har nu gått upp, Kina har talat positivt om en Biden vinst. Den ekonomiska överflytten med Google i spetsen kommer återstartas med Biden Kina kommer dock inte starta med att "attackera" USA det är inte moget. Dom startar givetvis med det svagare Europa först.

Valet är inte över.
2020-11-06, 01:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men exakt. I stället för att skapa en osäkerhet, så att en stor del av amerikanarna - och resten av världen - inte riktigt kan erkänna presidenten som president, i fyra år, så är det väl bättre att ta den tiden och ansträngningen och reda ut det här ordentligt.

Tack för en första kommentar som är balanserad. Omräkning är ju hur enkelt som helst och det skulle ge förtroende för systemet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Det lilla cpbarnet Greta är helt irrelevant utanför Sverige förutom hos en liten klick extremvänster (men där används hon symboliskt, inte ens de tar henne på allvar).

Att hennes namn nämns i denna tråd öht är en skam.

Mycket har man hört och läst man att Donald skulle vara extremvänster är väl aningen långsökt.....
Medlem
Bet365’s sannolikhet:

270
Biden, 90% - Trump, 10%

AZ
Biden, 72% - Trump, 28%

GA
Biden, 82% - Trump, 18%

NV
Biden, 92.5% - Trump, 7.5%

NC
Trump, 90% - Biden, 10%

PA
Biden, 90% - Trump, 10%
Senast redigerad av jimmie7997 2020-11-06 kl. 01:45.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
...fast man märker att hon tog åt sig när han sa det där till henne, eftersom hon tydligen kommer ihåg det fortfarande och känner att hon måste ge igen. Långsint! Men det är typiskt för aspergare i min erfarenhet (att vara långsinta, haka upp sig...).

Vem fan hade inte gjort det om man som typ 18 eller vad fan man nu är blir hånad av USAs president?
Jag hade knullat på det i år.
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Haha, Greta mobbar psykfallet på twitter.

So ridiculous. Donald must work on his Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Donald, Chill!

Svinhugg går igen.
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBH
Men att dom låter honom tala. 17 minuter trams om jhur orättvist det är. Lögner lögner och åter lögner. Jeöt itsn substans. Hur kan dom låta honom underminera det politiska parti han representerar.
Oerhört obehagligt att dom bara låter honom härja fritt.

Jag kollade talet på NBC och där avbröts han mitt i eftersom det inte finns någon grund i det han säger. Vet inte hur det var i andra kanaler dock.

Det är snarare konstigt att det inte skett tidigare. Det är inte förrän nu som media har börjat kalla hans lögner för lögner. Till och med Fox News har ju gått emot honom
Avslutad
Citat:
Nej, och då har det gått långt. Min mormor kom till det stadiet - att hon blandade ihop mina barn med deras sysslingar, som dessutom var medelålders människor vid det laget - när hon var 95 år och bodde på ett demensboende. Sina käraste är ju det sista man glömmer.

Åh, jag vet. Min mormor frågade mig en gång: -Du är äldre än mig va? Och så blandade hon ihop mig med några grabbar som hade bott i grannbyn eller nåt när hon var ung Gulligt men sorgligt på samma gång, på något sätt.
Senast redigerad av RobRoys 2020-11-06 kl. 01:46.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Skapa kaos, det enda han är kapabel till.

Det skulle helt ärligt inte förvåna om han vägrar lämna Vita Huset i januari och blir utsläpad av U.S. Marshals eller Secret Service till slut. Finns ingen heder hos den ”mannen”.

Trump kommer bråka vidare, men den riktigt intressanta blir att se när hans omgivning verkligen distanser sig från honom. Pence var inte med på presskonferensen t.ex. Han verkar ha hållit sig borta sedan förra presskonferensen, där han också hade en låg profil. Inget snack om att "we won".
2020-11-06, 01:43
Medlem
Varför tror ni att Orange Mussolini specifikt pekade ut just Philadelphia och Detroit med anklagelser om att de försöker ”stjäla” valet ifrån honom? Majoriteten av befolkningen i dessa städer är svarta. Blir lite väl genomskinligt vad han försöker insinuera.
2020-11-06, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Påståendet om fusk är otroligt överdrivet och saknar relevans. Det är ju självklart att Trump kör fuskkortet eftersom det är det enda sättet han möjligen skulle kunna vinna på. Men inte det kommer att hjälpa. Biden kan luta sig tillbaka och låta valsedlarna räknas om hur många gånger som helst, det kommer ändå inte att påverka utgången av valet. De stämningar Trump lämnat in kommer med all sannolikhet att förkastas eftersom det inte finns bevis.

Du tror det ja. Men om du vet något öht om hur dems beter sig så är dessa människor redo att fuska, stjäla, döda o bryta mot reglerna för att få sin vilja igenom.

Det gör många av dom helt öppet här.

Ta bara Biden tex. Precis här innan så skrev någon om hur han redan förutspått hur Trump ska reagera. Är det så konstigt då att han kunde göra det? Om han redan visste att de skulle fuska.

Det är som o säga ”kolla nu. Jag tänker gå o slå den där personen där, o därmed kommer han bli ledsen, wrong o fruktansvärt arg!”

Det är inget svårt att göra.. O det görs ofta precis likadant utan psykopater o andra diagnoser som gärna sysslar med gaslighting.
Det är simpelt som fan. För psykopaten får dig att tro att han är på din sida o är smartare än den andra. Men vad du inte fattar är att människan bara reagerar som varje människa gör när någon går fram o smäller han på käften.

”Men det finns inga som helst belägg för det!”

Jo det finns redan vissa saker som tyder på att dom fuskar. Du får lära dig att se igenom det.

Det finns gott om bevis verkar det som. Somliga helt legitima. Somliga kanske riktigt fjolliga o paranoida.

Men att det inte skulle finnas några som helst belägg för det är ren o skär lögn.

En av dem är att observatörer har all rätt att gå in där o kolla så att allting går rätt till. Detta har man tydligen i vissa lokaler försökt förhindra. Det är något som är lagstadgat.. Det är meningen att Amerikaner ska kunna göra så, så att det inte finns någon tvivel på att allt går rätt till.

Allt vänstern kommer skrika närmaste tiden är ”herregud vad dom är tråkiga! Ta en förlust bara!”.
O det är ganska pissigt beteende o hålla på med om det är så att några har fuskat.

Jag kan förstå den synen på det också. Man ska kunna ta en förlust. Men det är inte en förlust om det har fuskats. Då har man blivit rånad på en seger... o det är inget varken dems eller Trump bara ”borde ställa sig o ta.”.

Det är inget fel med o säga nej om du blir röv knullad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in