2020-11-06, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vad tror ni Trump kommer säga?
Han kommer troligtvis ha en mycket aggressiv ton, prata om att han kommer vinna Arizona och en del om valfusk runt rostbältet.
Bannlyst
Haha 73 pers har gjort tummen ner trots att Trump inte börjat prata ännu.
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vad tror ni Trump kommer säga?

Han har ju inte varit kylig på Twitter så jag tror att han kommer säga att valet håller på att bli stulet. Han lär rada upp exempel från de stater som han ser sig bestulen på.
Medlem
prominentens avatar

Citat:
Ursprungligen postat av EXT-15
Han är för tafatt. Efter några veckors hyllning kommer de inse att Biden är lika underhållande som en marionett docka på en alkoholiserad zigenares vänstra hand runt hörnet på lokala Coop butiken.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Nu tycks det ha blivit dags för upplopp.

Enligt Fox.

Trump gör Coup D'etat.
2020-11-06, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Precis som majoriteten av alla amerikanska presidenter någonsin? Det hör till ovanligheterna att ett parti har makten i både senaten, representanthuset och vita huset under en och samma mandatperiod. Men det orkade du inte googla antar jag?

Haha du har fel! Demokraterna kommer ha exceptionellt lite att säga till om inrikes pga hur makten är fördelad nu. Googla DU din åsna!
Medlem
Självklart har demokraterna fuskat. Det är bara att titta på vilka det är som röstar på dem i det här valet och man förstår att de saknar all form av moral. https://www.youtube.com/watch?v=9CoRwsbiwe4

Dock så tror jag inte Trump är så oskyldig heller så man får nog ge vinsten till "demokraterna". Dom var bäst på att fuska och hade media med sig den här gången
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bul-11-33
Varför detta vurm för Trump`, hur gör han saker bättre för oss Svenskar? Varför bryr vi oss? Hur påvärkar valet svenskar förutom börsen och varför tror du det skulle påverka dina pengar på sikt. Ditt giriga arsle sitter tryggt oavsett vem som vinner.

Det påverkar EU otroligt mycket vem som sitter där i vita huset, han ville ett tag helt förhandla om EU handelsavtalen, EU skickade dit representanter, dom kom överens om nånting nytt sen glömde han bort det och det gamla avtalet gäller.

För hela Europa så spelar deras roll i nato väldigt stor roll, när han inte ens förstår hur avtalet ser ut, att man ska spendera minst 2% av BNP på militären, och att dom bara valt att spendera fett mycket mer så skadar det också oss även fast vi inte är med. Han skapar osäkerhet på börsen, diplomatiskt är han som om man släpper in ett gäng fulla hulliganer på bukowskis. Jag har inte mycket pengar på börsen, han skiter dock i miljön, som tur är så var hans vallöften till kolarbetarna helt tomma och kurvan av nedstängningar av kolgruvor har fortsatt under hans diligenta ledarskap.
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Jag körde på stäng spel när Trumps odds var jättelåga ungefär i onsdags morse kl 08. Var jag den enda här på Flashback som synade spelet? Jag fick dessutom feeling och la in 3 tusen på Biden när hans odds var uppe på 5. Och nu har jag lagt 3 tusen på Trump på odds 5. Så jag kommer dra minst 9 tusen vinst vad som än sker. Plus att jag spelade 10 tusen på Florida och Trump. Väntar bara på att det ska bli officiellt så man kan få ut pengarna. Det tar en jävla tid.

Bra jobbat, du skulle passa som daytrader.
Bara satsat på Biden vinst, så kan inte lösa ut förrän efter valet är avgjort. Men så spelar jag vanligtvis inte heller om pengar (förutom på börsen)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Tror du t.ex. Hitler hade majoriteten av folket på sin sida? han behöver inte majoriteten för att allt ska balla ur

NSDAP fick majoriteten på sin sida just för att allt "ballade" ur. Bland annat satte kommunisterna eld på riksdagen, vilket var droppen som fick bägaren att rinna över. Resten är historia, Tyskland reste sig från ruiner till att bli en världsmakt. Undrar hur det kommer sig?
Moderator
Gromguttens avatar
Santorum førutspår i CNN att "samtliga ledande republikaner" kommer att førdømma Trump om han kør på med "stulet val" etc. Blir intressant att se både hans presentation och reaktionen ftån GOP.

Känns verkligen som att hans gamla "stød" gør allt før att distansera sig från honom.
2020-11-06, 00:31
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är dock inte ens säkert att valet blir ett fall för HD.

Nej, jag håller med dig. Och även om det går till högsta domstolen så kommer det att bli ganska svårt pågrund utav att man kommer att vara livrädd för att ta några beslut som kan uppfattas som partiska för Trump och om media snart går ut med att Biden har vunnit valet så kommer det bli ännu svårare för domarna att ändra på valutgången, trots att det faktiskt kan ha skett visst fusk i någon utsträckning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in