2020-11-06, 00:11
Medlem
Christopher.s avatar
Även fast jag hade föredragit Trump så känner jag vid det här läget att skitsamma vem som vinner få valet överstökat. Det ska inte vara så här jämnt och pajkastningar från båda sidor.
Medlem
Om nu Biden blir President ja då är det kört för den konservativa amerikanen, ökad invandring och dina vapen bortplockade medan BLM och afa bränner ner varenda stad.

Sen kommer ju Harris ta över efter Biden, och som nån sa så kommer hon att predika vit skuld, tänk er en rasist till president.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_lawsuits_involving_Donald_Trump

Det där är ju dom som inte bara stängts direkt genom settlement.

https://en.wikipedia.org/wiki/Legal_affairs_of_Donald_Trump

Sen trump university som var en bluff och han fick pröjsa 20 mille dollar till dom som trodde på honom.

Vad pratar du om? Wikipedialänkar..? Jag frågar vad han har blivit stämd för. Du kan väl bara skriva ett axplock. Hur allvarliga grejer är det? Vad handlar det om? Wikipedia är den sista sidan som är seriös. Bara du har en källa till CNN så kan allt bli till fakta på Wikipedia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jasså är det klart? Det står ingenstans om det.

Jodå det står helt klart, Presidenten han själv utalade sig om vinsten iförgår natt, synd du missade det ett väldigt fint tal till nationen. hur som helst löd det: Frankly, we already won this election.
Medlem
prominentens avatar
Go värld vi lever i. Inte få tycka utan att bannas.
De godas värld.

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tom Brady hade en "MAGA" hatt 2016. Gick inte ut o endorsa honom offentligt. Polare sen tidigare. Fick peppar för det.
Medlem
Deferos avatar
I Pennsylvania vinner Biden poströsterna med 76% idag. Vinner han mellan 60-70%, då vinner han valet.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag hoppas han "lämnar in" sheriffbrickan. Detta kommer inte att hålla. Dessvärre tror jag han tänker vara obstinat ett tag till.

Allt det goda han gjort, avslutas med en tragisk fars..

Hoppas kan man ju. Men kan kommer gå full retard och skrika om fusk och kedja fast sig i ovala rummet. Typ.
2020-11-06, 00:12
Medlem
Trump ska hålla tal kl 00.30. Ska bli kul o clownen fortsätta gråta som en bebis
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Biden vinner med MINST 40 000 röster i PA om det fortsätter så här!

Biden får 314 EC. Känns som rejält utan att ens behöva kampanja något.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
I helvete heller. Våldtäktsmannen Kevin Spacey kan dra helt åt helvete tex.
Okej, bra där. Dock kan jag inte förstå hur man kan ogilla Clintan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ändå intressant att Trump tror att han har vunnit när Biden har fått 3 miljoner fler röster. USAs system är sjukt.

Trump kommer sitta i fängelse om några år. Det är jag övertygad om.

USA är en union av i princip autonoma stater, därför helt irrelavant vad totalen är då de röstar enskilt. Synd att inte Sverige fungerar på samma sätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Måste bli tufft för spelbolagen,

Låt oss ta detta scenario. Bidén vinner, pengar betalas ut. Sen visas det efter diverse omräkningar att Trump vinner. ska de återkalla utbetalningarna och sen betala till dem som betta på Trump ?

Misstänker att många kommer få vänta på sina pengar till den här röran är utredd.

Om president Biden får 270 ikväll så vinner de som satsat på honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in