Citat:
Ursprungligen postat av
WhiterShadeOfPale
Jag tar in det du skriver. Dock tror jag att du blivit allt för påverkad av media när det kommer till Trump. Att du inte ser något hos hillary clinton som är i kaliber med Trump visar att du inte är så insatt i ämnet ändå.
Jag håller inte med alls, men låt oss utmåla Hillary Clinton som en narcisstissk kopia av Trump eftersom du inte kan släppa henne. Hon förlorade för fyra år sedan. Hon kandiderar inte i år. Alltså är hon totalt ointressant. Här har vi Trump, en fullboodsnarcissist, som vi haft i fyra år och som många här vill ha en period till…
Jag förstår inte varför du utgår ifrån att jag går över ån efter vatten och måste följa media. Jag har läst hans tweets, följt presskonferenser och lyssnat på andra uttalanden. Vad ska vi ta? Hans sätt att mobba? Ingen politiker har betett sig som han mot journalister t.ex.. Ren mobbning. Hans behov att förödmjuka med öknamn? Sleepy Joe (ett av många för Biden), Pocahontas (ett av många för Warren), Wild Bill. Inget friskt beteende. Vilka politiker gör det? Bara ett par exempel på ett onormalt beteende. Det handlar om att håna, förödmjuka och trycka ner.