2020-11-05, 23:49
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Finns det några rimliga kändisar som gillar Trump?

Kid rock? Och Kanye som är bipolär och vägrar medicineras.

Kort svar nej.
2020-11-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
Pengarna delas ut när bilden når 270

Nej. Pengarna delas ut när USAs nästa president har annonserats officiellt av den amerikanska staten. Om du inte litar på mig. Du får vänta och se. Det är lite som att spela fotboll, matchen pågår till dess att domaren har blåst av matchen. Inte till dess att tilläggstiden har överträtts.
2020-11-05, 23:50
Bannlyst
Citat:

Inte i Sverige, inte som talar högt om det i alla fall.
2020-11-05, 23:51
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Några svenska kändisar och var dom står politiskt:

Pernilla Wahlgren hoppas slippa Trump som president.
Det gör även allas vår Agnes Wold.
Liksom BlondinBella.
"Babsan" tycker Trump är "hemsk och grotesk"
"Soldoktorn" anser att Trump är "totalt galen"
Anna Book gillar inte Trump.
Inte heller Dr Alban som anser att det kommer bli mycket bättre för världen när Trump försvinner.

Det är alltså till denna skara Bidensupportrarna hör som skriver i denna tråd. På den nivån är det!

Har du några exempel på svenska kändisar som gillar trumpen? eller internationella kändisar som faktiskt gillar trumpen och är relevanta?
Avslutad
Citat:
Mike Tyson, Dana White.
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Det är lugnt. Plockade ut 7 tusen i vinst från min Trumpbett här om dagen. Ser fram emot att plocka ut 12 till om några veckor/månader.

Gratulerar, tjäna pengar på en förlorare är inte lätt, eller du kanske var den som körde med "stoppa spel" tidigare?

Hoppas det går bättre efter valet.
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Oroande med 40-50 miljoner Antifa. Spännande analys av dig.

Men borde det inte märkas mer tycker du? En stor majoritet är ju många.

De märks redan, Antifa är ett hot mot juste demokrati, är du en moderator och är så obildad eller vet du inte bättre?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Kid rock? Och Kanye som är bipolär och vägrar medicineras.

Kort svar nej.
Kurt russel, Clint Eastwood, Mel Gibson och Vince Vaughn är några som gillar honom. Har sett fler men minns ej vilka just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Nej. Pengarna delas ut när USAs nästa president har annonserats officiellt av den amerikanska staten. Om du inte litar på mig. Du får vänta och se. Det är lite som att spela fotboll, matchen pågår till dess att domaren har blåst av matchen. Inte till dess att tilläggstiden har överträtts.

Trump står ju redan och gör VAR-tecknet hahaha
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Jag tar in det du skriver. Dock tror jag att du blivit allt för påverkad av media när det kommer till Trump. Att du inte ser något hos hillary clinton som är i kaliber med Trump visar att du inte är så insatt i ämnet ändå.

Jag håller inte med alls, men låt oss utmåla Hillary Clinton som en narcisstissk kopia av Trump eftersom du inte kan släppa henne. Hon förlorade för fyra år sedan. Hon kandiderar inte i år. Alltså är hon totalt ointressant. Här har vi Trump, en fullboodsnarcissist, som vi haft i fyra år och som många här vill ha en period till…

Jag förstår inte varför du utgår ifrån att jag går över ån efter vatten och måste följa media. Jag har läst hans tweets, följt presskonferenser och lyssnat på andra uttalanden. Vad ska vi ta? Hans sätt att mobba? Ingen politiker har betett sig som han mot journalister t.ex.. Ren mobbning. Hans behov att förödmjuka med öknamn? Sleepy Joe (ett av många för Biden), Pocahontas (ett av många för Warren), Wild Bill. Inget friskt beteende. Vilka politiker gör det? Bara ett par exempel på ett onormalt beteende. Det handlar om att håna, förödmjuka och trycka ner.
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Reostar:

"Tehran — Iranian Foreign Minister Javad Zarif has indicated to CBS News that the Islamic Republic's leadership would prefer Joe Biden win the U.S. election."

Så alla ni som hoppas på Biden, ni är inte ensamma.
Iran delar er förhoppning!

Tror alla regimer uppskattar någon form av kontinuitet från det där hållet, utom møjligen Ryssland och Kina. Det har inte AFS och dess president bidragit med senaste åren.
2020-11-05, 23:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Oroande med 40-50 miljoner Antifa. Spännande analys av dig.

Men borde det inte märkas mer tycker du? En stor majoritet är ju många.
Om du läste vad jag faktiskt skrev och om du kan läsa, så borde du även kunna se att jag skrev unga vänsterliberaler OCH BLM/Antifa sympatisörer i 18-25 års åldern med det så menar jag inte att alla är de unga som har röstat på Biden är BLM/Antifa anhängare. Fattar du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in