2020-11-05, 23:20
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det bästa för demokratin hade varit om vi hade ett omval av detta smutsiga presidentval, ett omval utan mail in ballots.

Din jävla idiot. Varför tror du så många röstat med mail in ballots? Corona. Sen ska ni trumptards börja sprida konspirationer att det är fusk inblandat.
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Klart som fan att det fungerar, att tillåta fler partier i senaten skulle göra så jävla mycket nytta
Du är antingen galen eller helt okunnig om hur stora stater ska styras , förmodligen det senare.
Det behövs nog vissa reformer i US politiken men man måste behålla grunden.
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det är dags att allt valfusk kommer till ytan så attvi får ett annat valsystem 2024. Trump kommer att gå till botten med allt valfusk..med rätta. Ingen kan klaga på det.
Tror inte Biden håller med om det. Han har det perfekta valfuskmaskineriet, enligt egen utsago.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Kan vara en lögn också likt kvinnan i Nevada som sa att de kastade hennes röstkort/sedel varav de kunde visa upp att den fanns med bland de räknade
.
Den kärringen som var på tv 17:30?

Helt sanslöst...de drar sig inte för någonting. Undra hur mycket de betalade henne
Medlem
Herr-Pumps avatar
Vafan kan inte Georgia bli klart någon gång? Och vad händer i North Carolina?
Helt otroligt egentligen, Florida var klara på några timmar...
2020-11-05, 23:21
Medlem
Helt ofattbart att det inte är digital röstning år 2020.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Tror du själv på det?

Varför inte. Gratis lunch tänker Trump.
Medlem
Dickassos avatar
Pennsylvania officials ska hålla pressträff snart.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draken55
Du är antingen galen eller helt okunnig om hur stora stater ska styras , förmodligen det senare.
Det behövs nog vissa reformer i US politiken men man måste behålla grunden.

Det nuvarande systemet på federal nivå fungerar inte, alla stater röster inte på samma sätt och det är i stort sett omöjligt för små partier att växa
2020-11-05, 23:22
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tack. Där fick jag mina frågor om tillståndet i Georgia besvarade.

En satans massa post att öppna: check. Förmodligen omräkning i staten: check.

Militärrösterna brukar luta tungt åt trump, så uppsving där om de hinner komma idag annars läggs de till imorgon.
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det bästa för demokratin hade varit om vi hade ett omval av detta smutsiga presidentval, ett omval utan mail in ballots.

Ska amerikaner som bor utomlands - exempelvis alla jävla soldater - inte få rösta, menar du? För att inte tala om att en viss pandemi härjar fritt i USA varvid det kanske inte är superlämpligt att belasta vallokalerna mer än nödvändigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ja, fan, det hänger på ett skäggstrå. Jag känner mig så djärv att jag tror på Trump-vinst med något tusental röster, men frågan är om det inte fortsätter drälla in röster med post de kommande dagarna. Eller är Georgia en stat som inte godkänner sent inkomna röster? Och kan det bli omräkning om Biden och Trump hamnar på samma procent?

Luktar re-count oavsett vem som vinner GA.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in