2020-11-05, 22:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag förstår att du inte vill ta in det jag skrivit. Det är ok. Inget jag kan göra något åt.

Jag gillar inte Hillary Clinton. Inte ett dugg. Men jag ser inget där som är i kaliber med Trumps narcissism.
Jag tar in det du skriver. Dock tror jag att du blivit allt för påverkad av media när det kommer till Trump. Att du inte ser något hos hillary clinton som är i kaliber med Trump visar att du inte är så insatt i ämnet ändå.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Kapitalismen har mer mord på sitt samvete än nationalism

Nja. Hur många krig har startats där nationalistiska intressen inte varit drivkraften?

Sämst är nog kombon. Typ NSDAP.

Förlåt men du menar nog fler, inte mer.
Mer är en dricka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Nationalism är inte rätt väg att gå, de har redan legat bakom 2 världskrig.

Nationalism är i sig inte negativt. Alla länder behöver ett visst mått av nationalism. Det hjälper till att hålla samman ett land, i synnerhet när det är flera olika etniciteter i landet. Jag skulle vilja gå så långt som att säga att ett land som USA aldrig hade fungerat utan sin nationalism. Konsekvensen av att istället försöka plocka bort nationalism ser vi ju i Sverige. Det skapar splittring mellan olika etniska grupper i landet, istället för att man samlas under en flagga med vissa värderingar, ett språk, en lag osv.
Medlem
KuKluxKlans avatar
Själv sålde jag alla aktier idag och hoppas på att Trump vägrar lämna över nycklarna.
Vill gärna se militären inblandad i detta.
Då köper jag tillbaka sen.
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Spela alla dina pengar på det då
7.10 i odds på det o 1.08 att Biden ska ta hem PA.

Tycker inte man ska ha sån övertro till odds, de justeras med spelaktivitet och kan släpa en hel del.
slutröster kan slå ojämt, de kommer inte statistiskt fördelat. även med biden vänliga områden kan en hel del trumpröster dyka upp som inte var inräknat tidigare så tror det är rätt volatilt. Odds-spelare gillar inte volitila odds.. blir gambling som bara spelbolaget vinner på i en förlängning.
2020-11-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Trump ska inte säga något i det här läget, förutom att prata valfusk.

Biden är tvingad till ett uttalande nu.

Trump har all media mot sig, och censurerad av Facebook, Twitter och Youtube. Han har jävligt begränsade möjligheter att nå ut.
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Man börjar ju undra, om det är för att TV bolagen ska ha sitt. Men tror det är poströsterna, dom enorma mängder poströster som kommit in i detta val. Många stater har aldrig haft så många.

På varje poströst ska signaturen jämföras med personens sparade signatur i systemet. Så det är nog segt.

Förutom i Pennsylvania då de helt plötsligt bestämt att man inte ska behöva verifiera namnteckningen...
Medlem
Om alla stater slutar enligt nuvarande odds vinner Biden med 306-232.
Nästan samma resultat som Trump vann med 2016 och dessutom vinner Biden antalet röster med ca 4 miljoner, så är i så fall väldigt tydligt.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwinkleSmash
Jag skulle aldrig kunna post-rösta i usa, för inte en endaste av mina signaturer ser ut som nån annan, rent av en katastrof.

Jo du skulle ha till den 12 november på dig att åka in och identifiera dig och bekräfta din röst då. Om dom skulle tycka att signaturen är scetchy
2020-11-05, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Här har du otvileaktiga bevis på detta.

Ja, det där då inte någon som dött i Corona. Då kan man ju fråga sig hur vanligt detta är samt hur det varit möjligt? Något de borde gå till botten med.
Medlem
Dharmabums avatar
Sättet de pratar om Trump på CNN... han beskrivs som en fisk som nu kippar efter luft och ligger och sprattlar på land utan att ha fattat var han hamnat eller vad som har hänt och att hans stab aktivt hindrar honom från att irra in framför kameran igen. Han beskrivs som en psykiskt sjuk person. Jag har inte följt valrörelsen förrän de senaste dygnen. Har det varit så giftigt hela tiden eller vässar journalisterna tänderna nu när det är tydligt att han förlorar? Jag hoppas att demokraterna vinner men är förvånad över att tonen är nästan lika uppskruvad i en framträdande nyhetskanal som på Flashback... Däremot är ju John King helt jävla heroisk i sina tiotimmarspass.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Trump kommer aldrig godkänna en förlust inte ens om HD säger åt honom att hålla käften
Instämmer, men det allra mesta tyder i nuläget på att han är rökt i alla fall, swdan kan han larma och blåsa varmluft så mycket han vill.

Han kommer att släpas ut från Vita huset i handbojor. Ser fram emot det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in