2020-11-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är en eller två senatorer som är öppet följare av Q-Annon som ska sväras in i januari så helt död lär inte rörelsen vara men den är djupt skadas nu när det börjar bli klart att Biden har vunnit

Jag tror det kommer göras ett eller två "valfusks"-ryck innan Q lägger av.
Citera
2020-11-05, 01:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Inser man att det varit foul play i valet så uttrycker man sig inte så.

Det har varit valfusk i form av att UPS inte har levererat runt femhundratusen valsedlar trots order från HD om det hela, nu är postmästargeneralen kallad till förhör under ed kring varför UPS aktivt valde att gå emot HD domstolorder.
Citera
2020-11-05, 10:40
Medlem
RudyardKipling, foul play?
Det var en president som sa till sina följare att rösta med poströst och på plats.
Q har inte postat sedan tisdag morgon, vår tid.

Citat:
Det har varit valfusk i form av att UPS inte har levererat runt femhundratusen valsedlar trots order från HD om det hela, nu är postmästargeneralen kallad till förhör under ed kring varför UPS aktivt valde att gå emot HD domstolorder.
UPS? Där Louis DeJoy har varit inblandad?
Som numera är chef för USPS?
Louis DeJoy, utnämnd av Trump.
Citera
2020-11-05, 11:33
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
RudyardKipling, foul play?
Det var en president som sa till sina följare att rösta med poströst och på plats.
Q har inte postat sedan tisdag morgon, vår tid.

UPS? Där Louis DeJoy har varit inblandad?
Som numera är chef för USPS?
Louis DeJoy, utnämnd av Trump.

Bingo!

Han är kallad på förhör under ed kring varför han aktivt valde att inte följa domstolsorder
Citera
2020-11-05, 12:05
Medlem
Citat:
Bingo!

Han är kallad på förhör under ed kring varför han aktivt valde att inte följa domstolsorder
Vänta lite, du menade USPS och inte UPS?
Oh boy!
Gissar att Q kommer att undvika att skriva om detta!

Jag ser att en del poster har blivit borttagna.
Citera
2020-11-05, 12:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vänta lite, du menade USPS och inte UPS?
Oh boy!
Gissar att Q kommer att undvika att skriva om detta!

Jag ser att en del poster har blivit borttagna.

Deras motsvarighet till postverket, de fick order om att montera ihop postsorterings maskinerna så att alla poströster skulle kunna komma fram i tid, detta var något som inte efterföljdes och nu så är en halv miljon poströster icke levererade
Citera
2020-11-05, 12:36
Medlem
Citat:
Deras motsvarighet till postverket, de fick order om att montera ihop postsorterings maskinerna så att alla poströster skulle kunna komma fram i tid, detta var något som inte efterföljdes och nu så är en halv miljon poströster icke levererade
Japp, läste om detta tidigare.
Troligtvis till och med kommenterat om detta i denna tråd.

Jag trodde att Q skulle varit mer aktiv precis före valet och valdagen.
Och dagarna efter.
Citera
2020-11-05, 13:28
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Japp, läste om detta tidigare.
Troligtvis till och med kommenterat om detta i denna tråd.

Jag trodde att Q skulle varit mer aktiv precis före valet och valdagen.
Och dagarna efter.

Med tanke på ryktet som går om att det är genuina pedofiler som ligger bakom Q eller som åtminstone backar upp det så att det kan hållas starkt, så vet jag inte om vi lär höra allt för mycket mer från Q på ett tag efter att 4chan rotade runt lite.

Men med det sagt så har ju minst en (1) Q-Annon republikan blivit invald i senaten så vi får se om det lyckas hålla konspirationsteorin levande genom konstgjord andning eller om hon blir en liten fotnot
Citera
2020-11-05, 15:08
Medlem
Citat:
Med tanke på ryktet som går om att det är genuina pedofiler som ligger bakom Q eller som åtminstone backar upp det så att det kan hållas starkt, så vet jag inte om vi lär höra allt för mycket mer från Q på ett tag efter att 4chan rotade runt lite.

Men med det sagt så har ju minst en (1) Q-Annon republikan blivit invald i senaten så vi får se om det lyckas hålla konspirationsteorin levande genom konstgjord andning eller om hon blir en liten fotnot

Till och med 4cahn som rotat runt?
Inte bara Anonymous som gjort det?
Q har ju varit väldigt mot Clinton Foundation.
Kanske har CF lyckats befria offer från Q? Därav Q's inställning mot CF?

Lauren Opal Boebert och Marjorie Taylor Greene har båda röstats in i USA:s representanthus.
Båda har varit för Qanon.

Lauren Witzke, misslyckades att komma in i senaten.
Likaså Jo Rae Perkins.
Vem du menar, har jag inte hittat, som lyckats komma in i senaten.
Senast redigerad av Piii... 2020-11-05 kl. 15:12.
Citera
2020-11-05, 16:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Till och med 4cahn som rotat runt?
Inte bara Anonymous som gjort det?
Q har ju varit väldigt mot Clinton Foundation.
Kanske har CF lyckats befria offer från Q? Därav Q's inställning mot CF?

Lauren Opal Boebert och Marjorie Taylor Greene har båda röstats in i USA:s representanthus.
Båda har varit för Qanon.

Lauren Witzke, misslyckades att komma in i senaten.
Likaså Jo Rae Perkins.
Vem du menar, har jag inte hittat, som lyckats komma in i senaten.

Susan Collins har använt sig av Q-Anon för att bli återvald, så hon är nu öppet en galenpanna
Citera
2020-11-05, 20:44
Medlem
Citat:
Det är en eller två senatorer som är öppet följare av Q-Annon som ska sväras in i januari så helt död lär inte rörelsen vara men den är djupt skadas nu när det börjar bli klart att Biden har vunnit

Vi fick ju på fingrarna om politik men det är LÅNGT ifrån en win för nu skall det avgöras i domstol.
Citera
2020-11-05, 22:26
Medlem
Skulle inte räkna bort Trump än, pratas om att Department of Homeland Security visste om att röstfusk skulle ske och att de därför har satt in water stamps i alla de godkända valsedlarna och att de som ”tryckts upp” saknar dessa.

Det är intressant eftersom Q hela tiden sagt att man kan Dems playbook. Nu är det upp till bevis om ”White hats” har kontroll och om allt prat gällande att man behöver VISA folk hur djup korruptionen är faktiskt var på riktigt eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in