2020-11-05, 20:09
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Man ser i tråden här att många lider av jantelagen, avundas på någon som är framgångsrik, rak på sak.
Har gott om självförtroende, snygg fru och miljärdar.

Biden är inte miljardär*
2020-11-05, 20:09
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Trumps stämningar i domstolarna i Michigan och Georgia avvisas av domstolarna.
Två borta direkt, och han blir snart desperat. Han är i VH enligt uppgifter.

Klart det för dom vet att det är trams.
2020-11-05, 20:10
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Hade hållit med dig till fullo om det nu inte varit så att demokraterna åkt dit med byxorna nere gång på gång med att just fuska

där håller jag med dig, men det som gäller är att bevisa att det har gjort det i det här valet annars är det som att köra igenom en korsning utan att titta åt höger baserat på att det aldrig har kommit en bil från höger.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
De är stendöda såklart. En är 170 år gammal. Men ”deras” röster är registrerade.

Demokraterna har uppenbarligen inte rent mjöl i påsen och det utreds av många på flera fronter nu.

Det verkar vara så omfattande att jag ser ingen annan utväg än att det blir omval tids nog.

Trump kommer be om att räkna om samtliga stater han har rätt till. Då är frågan hur mycket mer som upptäcks.

Varför ska där bli omval? Demokraterna har inte gjort sig förtjänta av något sådant.
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vilken partitillhörighet är det på henne då? Kanske lika bra att SCOTUS kliver in och styr upp allt.

Ja om Trump helt enkelt förbjuder alla demokratiska röster och alla demokratiska domare så borde han inte kunna förlora... 😂
2020-11-05, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Undrar fortfarande vad en odemokratisk lag är och undrar fortfarande över exempel på oförutsägbarhet.

OK, vad säger du om att Trumpen tycker att man inte ska räkna poströster (de personer som aktivt försökt minska smittspridningen)?
2020-11-05, 20:11
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ja om Trump helt enkelt förbjuder alla demokratiska röster och alla demokratiska domare så borde han inte kunna förlora... 😂

Exakt. Trump är inte dum.
2020-11-05, 20:12
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Biden är inte miljardär*

Det var inte den fjollan jag pratade om..
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Allt som sker just nu fram tills att Biden förklaras segrande är ett spel för galleriet. Det är kontrollerat ovanifrån. Förstår ni inte det?
Medlem
Vad händer om Trump förlorar och sen vägrar lämna vita huset??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Det är baksidan när man styr folk med en hård ton, de vänder en snabbt ryggen. De ser att Trump är på väg att förlora, risken är stor att han gör det. Dessutom är det ett företag, de vill tjäna pengar. Nu vänder de kappan för att försöka locka nya tittare.

Jag hade gärna sett 4 år till med Trump, men tänker inte skämma ut mig nu när det med största sannolikhet är klart. Finns ingen uppsida för mig att hoppa på "fusktåget" såvida inte bevis presenteras. Han kanske har en liten chans att få alla poströster ogiltligförklarade och det skulle jag stödja, då ingen har haft uppsyn över dessa. Omval finns dock inte som möjlighet.

Det hedrar dig. Angående FOX så är de ju egentligen rätt blandat bland de olika showerna hur de uttrycker sig om Trump. Men Trump verkar ju gå lite överstyr nu så det vill ju inte dras ner i det träsket.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Tänk om Deep State nu gör så att Trump vinner, bara för att upprätthålla den klassiska "varje president sitter 8 år och de sista 4 åren är den en krigshetsare"?

Jag menar. USA vill ju smacka på Kina och Iran.

Här lär ju militära industrikomplexet göra så Trump vinner, annars måste Biden göra det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in