Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
Kära Sverige-hatande FB-falang, kan ni snälla upplysa mig om tre saker:
Du behöver skilja på hat mot Folkhälsomyndigheten, och hat mot Konungariket Sverige. Anders Tegnells anhängare blandar ihop hat mot Folkhälsomyndigheten med hat mot Sverige. Syftet är att förnedra Anders Tegnells meningsmotståndare.
Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
1. Vilka länder är det på vår jord som lyckats så fantastiskt bra med att bekämpa Corona-pandemin, att ert bottenlösa hat mot allt vad Konungariket Sverige står för är berättigat?
Exempelvis grannländerna Finland och Norge har lyckats mycket bättre än Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
2. Vem är super-experten ni indirekt jämför med, när ni konstant letar alla fel ni kan på Sveriges myndighetspersoner? Vem är detta supergeni som från dag 1 hade alla rätt och visste precis hur viruset ska hanteras?
Christian Drosten.
Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
3. Hur mår ni?
Inte alltför bra. Jag mår dåligt av hur Anders Tegnells läror har fått grepp om Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
Det enda rimliga svar jag kan tänka mig är Turkmenistan, de har löst problemet.
De förbjud helt enkelt order Corona-virus och alla typer av ansiktsmasker. De har 0(noll!!) fall och 0(noll!!) avlidna i Corona, med ett helt öppet samhället.
Vill ni istället flytta dit så är jag villig att sponsra delar av biljetter!
Nej tack! Jag är svensk, och jag hör hemma i Sverige. Istället för jag ska behöva fly från mitt hemland, så önskar jag att dom problem som Sverige har, får en lösning.
Ifall det är några som bör flytta från Sverige, så är det alla kolonisatörer från andra kontinenter, som har tagit Sverige i besittning.
Citat:
Ursprungligen postat av
trumpetfanfar
Önskar endast serösa svar! På förhand vänliga hälsningar, tack!
Varsågod!