2020-11-05, 17:32
Medlem
HipToBeSquares avatar
Oavsett vad som händer med presidentskapet, detta val kommer att diskuteras flera år efteråt när det gäller valfusk. De som sysslar med konspirationer har fått en guldgruva.
2020-11-05, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Nja du, han har "ganska" stora skulder i bagaget.

Källa?
2020-11-05, 17:33
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Tror dom 180 miljoner dollar secret service betalat för hotellrum på hans golfresor på hans hotell nog täcker det hemska bortfallet av 400k per år som han skänkt.
Vad tänkte du när Obama åkte halva sidan jordklotet (typ) för att spela golf på Hawaii med air force one?? Med sina polare dessutom. Trump spelar väl med senatorer och andra relevanta.

Bad things happen in Philadelphia.
Medlem
fittslems avatar
Trump knappar in på Nevada, jävla rysare!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Det var ett dåligt försök till källa. Ger dig en chans till! Länka en vetenskaplig studie på politisk hemvist för svenskar som gifter sig med utomeuropeer.

Förövrigt är det även intressant att jämföra höger och vänsterkvinnor. Förstnämnda har stil och är oftast vackra. Sistnämnda ser oftast slitna och tråkiga ut. Väldigt intressant.
Har du någon vetenskaplig studie som visar politisk tillhörighet för kvinnor som är vackra och har stil?

Pundhuvud

Här har du intressant artikel om Thailandresenärernas politiska hemvist. Hur kan någon missat detta?
Inte många vänsterhipsters som åker till ett Svennebananresmål som Thailand direkt

https://arbetet.se/2018/10/18/sa-sexturistar-svenska-man-i-thailand/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Klart att han skänkt bort sin lön för att lura de naiva om att han är en god man. Men en del förstår inte det på grund av någon klar orsak.

Och de andra presidenterna behöll sin lön för att inte lura sina väljare?
2020-11-05, 17:34
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoonmaster
Källa på detta tack?

https://trumpgolfcount.com/#services Sen kan du klicka dig vidare till vart dom fått siffrorna ifrån och hur dom beräknats. Var visst 142 miljoner dollar hans nästan helt kalenderår av golfande har kostat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Biden uppmuntrade sina röstare att poströsta för att inte utsätta varandra för covid-19, trump däremot skiter ju som vi vet i att samla människor och bad sina röstare rösta på dagen på plats.

Ja visst var det så. Jag vill bara veta vad de menar som säger att demokraterna har bestämt något. Men jag antar att jag inte får något svar.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Tittar man dock på den lokala kartan så tror jag inte han vinner, de två counties som har mer än bara några få tusen medborgare har röstat väldigt starkt blått
Medlem
Fan va jobbig Trump är. Fortsätter att gråta sönder med sina inlägg på Twitter. Vilken clown
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem

Var får du dina siffror?
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men VILKA demokrater var det? Jag utgår från att man vet det om man pratar om att demokraterna bestämde detta?

Pushade på, vad betyder det i sammanhanget?
Nancy Pelosi & co.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in