2020-11-05, 15:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men lite skillnad när typ 3/4 av rösterna har kommit in jämfört med opionsundersökningar...
Jag fattar ärligt talat inte vad du syftar på med den kommentaren. Kan du utveckla?
2020-11-05, 15:59
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Vänsterorganisation. Trump kommer att driva det här till HD. Det sade han redan valnatten.

Tror i slutänden att delstatens senatorer får rösta vem de vill ha som president.

Javisst, allt som är demokratiskt är vänster. Punkt ett i trollfabrikens manualer.
2020-11-05, 16:00
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Förvirringen i Trump-fansens dubbla budskap
Sluta räkna rösterna där Trump leder – men fortsätt där Biden leder
https://www.expressen.se/tv/nyheter/trump-supportrar-vill-att-roster-ska-sluta-raknas-i-stater-dar-trump-leder/

Hade du följt med spektaklet hade du förstått att det handlar om att inte tillåta nya röster som dyker in i efterhand. Trump uttalade sig redan på valnatten att han inte vill att man ska hitta nya säckar valsedlar klockan 4 på morgonen.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Rudy Guilianis farfar måste ha varit Joseph Göbbles och hans pappa måste varit bagdad bob.

Rudy har blivit riktigt jävla patetisk på senare år. Hans legacy som den borgmästare som rensade upp i NY har han nästan helt förstört genom att vara springpojke och 1:e skitsnackare åt hans husbonde Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Det var inte exakt kl 4. Sluta sprid felaktigheter.

"From 3:26 to 3:44 a.m. in the Associated Press election reporting stream, the vote for former Vice President Joe Biden jumped by 149,520 (9.2% of Biden's total votes) and Trump's vote jumped by 31,803 votes (2% of his total votes). Milwaukee County accounted for most but not all of that jump."

Det var precis detta Trump varnade för. På småtimmarna dyker det upp röster från ingenstans. Jag såg själv när de kom med rösterna. Det är filmat. En polis i hasorna.
Medlem
Blot-Svens avatar
Trump är framför allt rolig och en gambler mer än han är en kompetent politiker. Räkna med en show klockan 17.30. Ska man vara noga spelar det ju ingen roll vad han säger. Blir han omvald trots strid ström uppretade grodor blir irritationen i Biden-lägret desto större. Får han gå är det ingen som minns vad han sa.
2020-11-05, 16:01
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Förvirringen i Trump-fansens dubbla budskap
Sluta räkna rösterna där Trump leder – men fortsätt där Biden leder
https://www.expressen.se/tv/nyheter/trump-supportrar-vill-att-roster-ska-sluta-raknas-i-stater-dar-trump-leder/
De tror att så länge inte 100% av samtliga röster går till Trump så är det riggat och fusk. Vem avgudar inte honom liksom?
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Om det finns människor som bevittnat valfusk och rapporterat om detta, på vilket sätt är det till förfång för Demokraterna att rättsväsendet undersöker saken? OM inget fusk finns så är det ju inget problem, tvärtom, en fjäder i hatten för Biden. Jag förstår inte den hårdnackade hållning du har.

Utred rapporter om valfusk, svårare än så är det inte. Du vill väl att val ska gå korrekt till?

Även om det förekommit valfusk så betyder det ju inte att det bara är Bidenanhängare som fuskat. Borde inte göra någon större skillnad om det inte är något stort systematiskt fusk. Men utred för all del.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Fan vilken krigare Trump är alltså. Tar han hem detta så är han vår nya Julius Caesar.

Narcissister och psykopater är inga krigare, bara sjuka.
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanndis
Jag undrar just, vad är det som orsakat denna långa försening? Jag trodde det skulle vara avgjort när jag klev upp vid åttatiden i morse. Så var det vid förra amerikanska valet, det minns jag tydligt. Morgonen efter valnatten klev jag upp, körde till jobbet genom ett ovanligt tidigt snölandskap och möttes av kollegor som antingen störtgrät eller firade "Uncle Dons" seger. (Ja, detta var i Sverige.)

Haha minns känslan när jag såg "Donald Trump vald till USAs president" i tidningarna. Surrealistiskt.
I "tillbaka till framtiden" skämtar de om att Ronald Reagan är president 1985 och det var otänkbart på 50-talet.

"What?? The actor?"
Medlem
[quote=farbror Sven|73499069]Javisst, allt som är demokratiskt är vänster. Punkt ett i trollfabrikens manualer.[/QUOT

Det är inte demokratiskt med valfusk.
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/jZeVXMh9PR0

Steve Bannon nu live

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in