2020-11-05, 13:05
Avslutad
Om 2 timmar kommer rösträkningen i Maricopa, AZ återupptas. 07.00 lokal tid.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Varför behöver han PA? Räcker ju med att han behåller ledningen i Nevada. Dessutom har han goda möjligheter att vinna Georgia.

Nej inte om Arizona nu vänder. Osannolikt men absolut inte omöjligt.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nej.

Bidens ledning har minskat från 200 000 röster på valnatten till 69 000 röster nu. En stor del av den förändringen skedde under våran natt mot torsdagen här i Sverige.

Trots att den Vitruvianskemannen skrev att Bidens ledning bara skulle öka.
Man räknar givetvis poströster först, allt annat är orimligt. Därför stoppade man AZ, NV, GA, NC, PA, WI och MI. Samtliga av dessa stater (utom MÖJLIGEN Wisconsin) hade gått till republikanerna.

Vitruvianskemannen är helt klart hasbara, bara ta en snabb koll på hans inlägg så ser man det om man vet hur de arbetar.
Medlem
Vad är det som får folk att tro att D inte skulle fuska? De har de senaste fyra åren tagit till alla möjliga knep för att få bort Trump. Tror ni på fullaste allvar att de helt plötsligt skulle vara hederliga?

Jag är så trött på allt bias, från båda sidor. Folk som förnekar att Trump är en narcissist, och folk som förnekar att det är något skumt med rösträkningen. Det är riktigt obehagligt att så många människor helt och hållet har slutat tänka, och bara går på sina känslor. Det värsta med vänstern är att de strider inte ens FÖR något, bara Mot Trump. Det skulle inte förvåna mig om de hellre hade velat ha Bush än Trump, trots att han startade två riktigt imperialistiska krig.

Det är sånt här som leder till koncentrationsläger och gulag. All avhumanisering och total bias. Vi alla är ju lite bias i olika grader. Men jag tycker ändå att det har gått helt överstyr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Din elektriker har det säkert skitbra. Tyvärr har Georgia skithög arbetslöshet och även många som jobbar (egenföretagare och visstidsanställda) som INTE har någon sjukvårdsförsäkring.

Likaså Kalifornien. Om du hade orkat hänga med i diskussionen istället för att bara leta tjafs så hade du förstått att argumentet handlar om att en användare hävdar att demokratstater är mycket rikare för att medellönerna är högre, vilket jag hävdar är helt fel. Maryland har näst högst medellön i usa, och det är ett riktigt skitställe.
2020-11-05, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vart? ser samma bild bara om du inte menar på att alla lampor uppe i taket skulle vara kameror

Jag ser en massa kameror på bilden till höger. Ser också massa observatörer.

Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Det är betydligt mer sannolikt att FBI har en pågående utredning på Biden just nu. Och det demokratiska etablissemanget har inget emot att få bort honom, de vill såklart få Kamala på plats så snart som möjligt.

Trumps supporters skulle ta till vapen för sin ledare. Det finns nog inte många som skulle lyfta ett finger för genomkorrupta Biden.

Ja, du kan ju få fortsätta drömma det om du vill. Ska inte störa dig. Natti natti.

Sekt.
Medlem
shaktas avatar
Om man tittar på Georgia på alla counties så är det 100% färdigräknat enligt Fox, ändå stiger det och hur kommer det sig?
Medlem
Rodimusprimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willard123
Gerrymandering är ju även det ett system som republikanerna vinner på..
Demokraterna vinner också på gerrymandering. De är bara sämre på att använda sig av det.

Tar man bort elektoralsystemet så borde "fly-over-states" sluta försörja kusterna med mat och andra resurser. Så kan vi se hur länge de uppblåsta elitisterna kan njuta av sina avokadotoasts och fnysa åt de de anser stå under dem.

Kalifornien har inte ens nog med vatten för att försörja sin egen befolkning. Qu'ls mangent de la brioche.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Vad är det som får folk att tro att D inte skulle fuska? De har de senaste fyra åren tagit till alla möjliga knep för att få bort Trump. Tror ni på fullaste allvar att de helt plötsligt skulle vara hederliga?

Jag är så trött på allt bias, från båda sidor. Folk som förnekar att Trump är en narcissist, och folk som förnekar att det är något skumt med rösträkningen. Det är riktigt obehagligt att så många människor helt och hållet har slutat tänka, och bara går på sina känslor. Det värsta med vänstern är att de strider inte ens FÖR något, bara Mot Trump. Det skulle inte förvåna mig om de hellre hade velat ha Bush än Trump, trots att han startade två riktigt imperialistiska krig.

Det är sånt här som leder till koncentrationsläger och gulag. All avhumanisering och total bias. Vi alla är ju lite bias i olika grader. Men jag tycker ändå att det har gått helt överstyr.
Om de nu kan fuska så lätt, varför lät de Trump bli president? Ingen hade ens höjt på ögonbrynen om han förlorade mot Clinton.
2020-11-05, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Det finns hundratals valobservatörer som är både demokrater och republikaner på plats i varenda lokal. Hela processen sker helt öppet. Det är lite det som är grejen.

För att någon ska kunna fuska så måste alltså dessa hundratalsobservatörer, både demokrater och republikaner, gå i symbios med varandra för att fusket ska gå igenom. Låter inte det lite långsökt?
Det finns vallokaler där de inte har fått komma in. I minst en vallokal Michigan täcktes fönsterna över när de skulle räkna. Det finns videos
Medlem
Georgia räknas för fullt nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vi alla OCH samtliga här inne, vet redan att Joe vinner popular vote.
Det tror jag också. Fusk eller ej, så vinner D the popular vote. Det brukar de göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in