2020-11-05, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Eftersom democrats fuskat med ballots i MI, WI, NC, GA, AZ och säkert flera, så har det givetvis även speglat sig i popular vote

DU menar alltså att 3,5 miljoner röster är fuskröster? Tror du själv på det? Hur fan då?
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Vad tror vi? Var och när planerar Orange Mussolini att fly landet? Jag skulle gissa att förberedelserna har varit igång länge och att flyttlasset går till ett land som inte har utlämningsavtal med USA, exempelvis Ryssland, Saudiarabien eller Förenade Arabemiraten.

Jag tippar på Förenade Arabemiraten. Vad tror ni?

Det är betydligt mer sannolikt att FBI har en pågående utredning på Biden just nu. Och det demokratiska etablissemanget har inget emot att få bort honom, de vill såklart få Kamala på plats så snart som möjligt.

Trumps supporters skulle ta till vapen för sin ledare. Det finns nog inte många som skulle lyfta ett finger för genomkorrupta Biden.
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollan33
Jag håller med. Ser inga problem med att de står och tittar medans rösterna räknas, men det hade förmodligen fungerat bättre om de uppförde sig och inte störde genom att skrika.
Det hade nog varit mer enerverande om de bara varit tysta och stirrat in där man räknar rösterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Jo om det är olagligt att filma valarbetare så gör man det.

Det är inte olagligt att filma valarbetare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jobbar du så har du en sjukvårdsförsäkring.

En elektriker i Georgia med en lön på 50k dollar per år och ett eget hus och tomt är MYCKET rikare än en akademiker i Kalifornien som hyr en etta för 25tkr i månaden och har dubbla årslönen jämfört med elektrikern.

https://www.apartmentlist.com/ca/los-angeles?campaign=google_6495806366&signup=true&utm _campaign=s-c-b-6495806366-79681768739-418564004548-dsa-437115340933---EAIaIQobChMIw6Tyhqzr7AIV8B J7Ch2VhgWkEAAYAyAAEgLaIPD_BwE-g&utm_medium=cpc&utm_source=google-ra#matches

Ingen av dem har dock rätt till någon betald semester som vi i Sverige.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Isåfall får man göra det och sen ha ett nytt val.

Du kan inte ta bort röstsättet som ena sidan föredragit att rösta på, och sen köra på det resultatet.

Finns det anledning att ogiltigförklara en av röstmöjligheterna så är det så. Varför ska hänsyn tas till demokraterna då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Har vi fortfarande inte fått någon förklaring till varför det dök upp hundratusentals röster till Biden under valnatten?

Man räknade rösterna, det är vad man brukar göra.
2020-11-05, 13:02
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Det var du som gjorde, inte jag.
Däremot är det så fånigt att tro att allt som görs rätt sker på ena sidan och allt som görs fel sker på andra sidan.

Jag är ingen MAGA!!! eller ens fan av Trump, men demokraterna är sinnessjuka och får inte ta makten.

Senaste åren så har D fuskat och fifflat något enormt. Oärligare grupp människor är svårt att hitta *
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollan33
Jag håller med. Ser inga problem med att de står och tittar medans rösterna räknas, men det hade förmodligen fungerat bättre om de uppförde sig och inte störde genom att skrika.

Det håller jag också med om. Oavsett vad så tycker jag att uppsynen nu måste vara hög iochmed att det verkar finnas uppenbara avvikelser i detta valet. Folk vill veta att allt gått rätt till.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Det finns ingen utveckling i Arizona. Det har stått stilla sedan valnatten. https://edition.cnn.com/election/2020/results/president?iid=politics_election_bop

Nej.

Bidens ledning har minskat från 200 000 röster på valnatten till 69 000 röster nu. En stor del av den förändringen skedde under våran natt mot torsdagen här i Sverige.

Trots att den Vitruvianskemannen skrev att Bidens ledning bara skulle öka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
För att man började räkna poströster och generellt demokratiska distrikt.
Som gav 0 röster till Trump och hundratusentals röster till Biden, alla vid ungefär samma tidpunkt?
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Eftersom democrats fuskat med ballots i MI, WI, NC, GA, AZ och säkert flera, så har det givetvis även speglat sig i popular vote
Vi alla OCH samtliga här inne, vet redan att Joe vinner popular vote.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in