2020-11-05, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g
Proffs som jag stänger spelet när oddsen gått ner, och därmed värdet på mitt bett gått upp, och plockar ut vinsten. Amatör sitter kvar med sina betts och hoppas på seger.

Jag stängde spelet när det gick väldigt bra för Trump i rösträkningen.
I det långa loppet är det såklart en förlorande taktik. Annars hade spelbolagen inte erbjudit funktionen.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Förutspår eftereffekterna:

Biden vinner väldigt jämnt. Donald Trump tar till sig okonventionella metoder och utnyttjar detta genom sitt presidentskap och blandar in HD i detta. På så sätt, Donald Trump lyckas bevisa att demokraterna har fuskat och i slutändan får Donald Trump 4 år till. Summan av detta, det blir kaos på gatorna, kanske långt värre än George Floyd protesterna.

Om Trump utropas som vinnare nu efter Biden var i ledningen så länge . Så kommer det garanterat bli kaos och massprotester. Delar av usa kommer garanterat att brinna.
Medlem
Sossesvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Biden kommer vara betydligt mer blodig än Trump. Krigande kommer trappas upp.

Ja det är ju det jag säger
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Googla kännetecken på psykopat och narcissist, så kommer du att märka att Trumpen har en rätt många av dessa drag

Ja. Hans empatilöshet är total. Hans självhävdelsebehov obegränsat. Hans tro på sin oerhörda intelligens och kapacitet är omåttlig. En klart psykisk sjuk person.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-11-05 kl. 12:31.
2020-11-05, 12:29
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
OK. Jag föreslår att du och alla andra väntar till att domstolen behandlat ärendet innan du skanderar att de inte har bevis. Vi vet ingenting än.

Fast när Biden var nere för räkning för ett dygn sen började även han ladda med advokater och prata om röstfusk.

Det kommer säkerligen bli omräkning i några delstater som varit väldigt jämt. Kanske dyker det upp någon extra postsäck närmaste dagarna också, sånt har hänt förr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Demokraterna är sannerligen de mest högutbildade av alla. De som är stolta över att kunna klara sig själva och behålla sina egna pengar.
De som nästan aldrig går på bidrag och som har välbetalda jobb.

Jag bjuder på en klassiker från 2012:
https://youtu.be/tpAOwJvTOio

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S._states_and_territories_by_income

Den här listan visar ju tydligt att majoriteten av de fattigaste staterna röstar rött, de lever i någon slags fantasi att "the american dream" är möjlig och tror att demokraterna är ett hinder på vägen. Om något skulle de gynnas av en demokratiskt vinst.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Pricken över i:et vore om Biden vann med samma antal röster som döda i covid pga förminskningen som Trump stått för.
Han kommet vinna med oerhört mycket mer, gissningsvis runt 4 miljoner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Är själv nyfiken på detta. Kan man stänga ner spelet när som helst innan vinnaren har utsetts? När är det försent?

Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Förutspår eftereffekterna:

Biden vinner väldigt jämnt. Donald Trump tar till sig okonventionella metoder och utnyttjar detta genom sitt presidentskap och blandar in HD i detta. På så sätt, Donald Trump lyckas bevisa att demokraterna har fuskat och i slutändan får Donald Trump 4 år till. Summan av detta, det blir kaos på gatorna, kanske långt värre än George Floyd protesterna.
Egentligen är detta det bästa som kan hända, bättre än om Trump skulle vinna stort. Jag ger inte mycket för Trumps politik men välkomnar ökat våld och inre spänningar.
2020-11-05, 12:30
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
På Unibet är det:

Joe Biden: 1.18

Donald Trump: 4.75

Oj, det var en rejäl skillnad.

Vad har Biden legat på högst? De som satsade lite större slantar då, måste gnugga händerna nu.
2020-11-05, 12:30
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
Herregud, det finns ju hur mycket bevis för röstfusk som helst. Hur orkar ni.. Det är överallt. Döda som fötts år 1823 och röstar för Biden, helt plötsligt injektioner av 200 000 röster under natten endast för en kandidat, där 100% röstat på en individ. Folk som blivit trakasserade vid vallokalerna. Röster som slängs ut. Detta visar bara att ni inte har någon som helst kritisk förmåga.

> svenska medier säger det inte förekommit något valfusk, de har självklart rätt
LOL, ok Svenska medier vet mer än FBI.

https://pjmedia.com/election/matt-margolis/2020/09/24/military-ballots-found-in-the-trash-in-pennsylvania-all-were-trump-votes-n964614?fbclid=IwAR0UTeja_9 aOPsqTqtu6intq7R0ZtoXXd0ZsPJUZuakHFY8FdblDw7d_w_o

Rösterna på natten som du finner så mystiska är i själva verket solklara. Om man läser fakta.

"Biden overtook Trump in the early morning hours when the City of Milwaukee finally reported its roughly 170,000 absentee votes, which were overwhelmingly Democratic."

https://www.jsonline.com/story/news/...nt/6123344002/
2020-11-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Är själv nyfiken på detta. Kan man stänga ner spelet när som helst innan vinnaren har utsetts? När är det försent?

Better inte så ofta så kan inte regeln så bra. Men det är spelbolaget som styr det. Ibland var den stängd, och ibland blev den öppen för stängning.

Det brukar vara samma på fotbollsmatcher och dylikt.

I början av rösträkningen när det var jämnt så kunde jag stänga för mellan 5-8 tusen, sen när det gick bra för Trump så hoppade den upp till cirka 21 som max tror jag.
2020-11-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Googla kännetecken på psykopat och narcissist, så kommer du att märka att Trumpen har en rätt många av dessa drag
Att Trump är en narcissist är ganska uppenbart, och jag är en stor Trump supprter. Men att vara en narcissist i dagens västvärld är knappast något ovanligt. Jag skulle gissa på att omkring 40% är det, och att ytterligare 40% uppvisar narcissistiska drag.

Väldigt många inom politik, media och affärsvärlden är narcissister och psykopater. Att ha mycket empati för andra människor kommer nämligen att hindra dig från framgång inom dessa områden. Nancy Pelosi och Maxine Waters är också klockrena narcissister, samt Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in