2020-11-05, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
De läggs ju till 300.000 osv
Antagligen räknar de å sidorna uppdateras senare

Inte svårt å lista ut

Eller tror du någon räknar 300.000 på 1 sek 🧐

Man tycker ju att nånting borde ha skett på 8 timmar. Nu är det väl det dags att utropa en vinnare men det står fortf 264-214.
2020-11-05, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Jag ser inget hos Trump som skulle göra honom till psykopat. Han slirar ibland på sanningen och överdriver saker, men det finns alltid en underton av sanning, riktningen han vill gå mot är den riktning jag anser vara positiv. Så hans skavanker har jag överseende med för dom är inte tillräckligt graverande för mig. Realpolitiskt är jag rätt nöjd med det han har åstadkommit. Så även om han hade varit psykopat så är jag nöjd med utfallet.

Biden däremot har så pass stora kognitiva problem att jag inte skulle vilja ha honom i vita huset även om jag var för hans politik. Han har dessutom historik av korruption medans han varit VP. Extremt graverande, ej lämplig.

Googla kännetecken på psykopat och narcissist, så kommer du att märka att Trumpen har en rätt många av dessa drag
2020-11-05, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Som om vänstern är konsekvent eller upplyst. Vänstermänniskor är de mest manipulerade hands down. Räcker att prata med "normala" vänstermänniskor så fattar man fort att det inte finns någon egentlig tanke bakom. Snarare hobbykommunister med lite ryss-romantik.

Dom skulle rösta på Hitler om bara han är "bra för miljön enligt media".
Det är klart jag vet hur vänstern fungerar... Men det är just faktumet att vänstern fungerar så dysfunktionell som gör den så hatad världen över.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Du vet inte vad för bevis som de har.
Om du lyssnar på vad de som har hand om rösträkningarna så HAR det inte förekommit röstfusk eller på ngt sätt förekommit störande moment, De enda som säger det kommer från Trumps sida inga andra säger ngt varför jo för det finns inget att undersöka tyvärr!
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Hur kan ett spel på Trump ge cash?

För att han stängde spelet när Trumps ledning var så pass stor att man kunde anta att han skulle vinna

Du kan spela på att Benfica vinner mot Rangers ikväll och om Benfica leder i 80de minuten så kan du stänga spelet och casha ut och få pengar även om Rangers skulle kvittera i 90de
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Ingenting är klart, även om Biden fortfarande är stor favorit.

Nyss ökade oddset något på Biden till 1.21.
Trump minskade något och står i 4.50. Under gårdagen var oddset på Trump som vinnare 8x.

Om man spelar 10 000 vinnare på Biden får man tillbaka 12 000:-. Som ni förstår är valet absolut inte avgjort.

Citat:
Glöm INTE att alla röster måste vara räknade för att begära omräkningar. Trumps jurister har precis börjat sitt arbete med valfusket.
När detta är klart hänger allt på HD beslut.

Vad tusen har det med mitt inlägg att göra, pundare?
2020-11-05, 12:22
Medlem
Aakkes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det kan det inte. Enbart ett spel på Biden kommer ge utdelning. Slaget är förlorat.

Han gick ur igår när Trump hade oddsen med sig, då kunde man sälja sitt bet för underpris.

Hade han sparat det och Trump vinner hade han fått mycket mer utdelning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Här har du:

Och:

Och:

Om jag skriver att SD är rasister, menar jag då alla eller vissa?
Och när skrev jag "alla" vänstermänniskor... Det framgår inte! Citera!
Medlem
Citat:

Proffs som jag stänger spelet när oddsen gått ner, och därmed värdet på mitt bett gått upp, och plockar ut vinsten. Amatör sitter kvar med sina betts och hoppas på seger.

Jag stängde spelet när det gick väldigt bra för Trump i rösträkningen.
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Den är ju nyligen uppdaterad och visar ledning för Trump?

Nej, den är inte nyligen uppdaterad. Det står ju uttryckligen att 2 counties inte räknats klart. Man har alltså räknats 81/83 counties enligt den versionen.

Men så är inte fallet längre. Nu har 99% räknat och då har Biden 2,7 miljoner och Trump 2,6 miljoner.

https://edition.cnn.com/election/2020/results/president?iid=politics_election_national_map
Medlem
Citat:

För att man kan stänga spelen innan det är slut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Problemet är lämnar man in stämningar för valfusk i 3 delstater och inte har graverande bevis på att det förekommit valfusk så kommer inte HD kunna ta upp det på grunder som inte är lagliga, MEN skulle dem tex lämna in en stämning mot Pennsylvania för dessa poströster som kan komma in till Fredag för att stoppa dem kan kanske fungera men även där så har delstaten tillåtit dem att komma in genom en domare!

Så mitt tipps iom det finns inga graverande bevis som är offentligt dokumenterade och nedskrivna så kommer Trumps advokater ha problem att övertyga HD att ta upp dessa stämningar så nej allt är desperation och inget annat!

Trump kommer att utlösa nödläge.
Justitiedepartementet kommer att utreda valfusket.

HD kommer att kräva att elektorskollegiet röstar om elektorer..utan 4 av delstaterna. Detta kommer att ske.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in