2020-11-05, 10:48
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det säger väl mer om hur korkade människor är här.
Ja är man en Sverigehatare är det nog bättre att flytta till USA eller nåt annat land där folk inte ens har råd att gå till doktorn.
2020-11-05, 10:48
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
"Just nu: Trump knappar in i viktiga Arizona – har ännu chans att vinna delstaten."

Trump kommer vinna Arizona. Tick tack. Fredag vänder den röd.
2020-11-05, 10:49
Medlem
Besticks avatar
Vad hände med Putin och hans trollfabrik? De fixade ju valet åt Trump för fyra år sedan...?

2020-11-05, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Tror landet kommer uppfattas som mindre polariserat under Biden då media och Big Tech inte kommer rapportera om det. Det var samma under Obama. Sen brukar inte republikaner vara ute och bränna ner sina städer när de inte får som dom vill.
Det tror jag också. Landet kommer att vara mer poloriserat än någonsin, men det kommer inte att synas, då media inte kommer att rapportera om det. Så fort Biden tar över, om han nu gör det, kommer msm rapportera om hur bra allt är, och covid-19 kommer i princip inte existera längre.
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Trevligt att höra! Kan du återge lite siffror tack!
NYT 49 min ago
Citat:
As of early Thursday, Mr. Biden led Mr. Trump in Maricopa County by 74,514 votes, almost 11,000 fewer than the previous update on Wednesday night. About 5 percent of the total vote remains to be counted there. Statewide, Mr. Biden leads Mr. Trump by less than three percentage points.

Maricopa County’s next update will come after 9 p.m. Eastern on Thursday.

In the two batches of results released by the county late Wednesday and early Thursday, totaling almost 140,000 votes, Mr. Trump won by a margin of about 57 to 40, which experts have said is what he needs to win the state. But Mr. Trump would also have to receive at least 57 percent of votes that remain to be counted in other parts of the state as well, including counties that tend to vote Democratic.
Arizona fortfarande öppet alltså.
Medlem
Aakkes avatar
Om Trump förlorar, kan ha söka sig till nästa val igen för ytterligare 4år? 2024.
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Trodde en demokrat gillade att betala skatt?
Jo, det kan man ju tro. Men hyckleriet har inga gränser. Men detta är vad jag har hört från bekanta som bor i området. Har dock ingen officiell statistik på att det är så.
2020-11-05, 10:51
Medlem
westrandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Tuff dag för alla högerextrema idag.

Nä, Löfven har kanske covid så nu hoppas vi den jävlen kvävs långsamt till döds
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Skål boys! Känns som att jag är den enda som vågar fira även om Trumpsupportrarna var kaxiga i början, deras firande bör övergått till menlöst supande.

Men absolut... Nevada kan ju svänga... Las Vegas är ju känt för sin konservatism.
Medlem
shbous avatar
Zoomar jag in på GA har alla countys 100% räknade röster men det står ändå bara 98% totalt? (FOX)
Medlem
Minns när man var yngre så såg jag alltid USA som ett land att sträva efter, tom. flytta till. Så blev det aldrig, och med åren så har min avsky mot USA som land bara växt. Ett trasigt och splittrat land med vedervärdig människosyn, ett land styrt av juridik och en allmän sinnesstämning som utgår från "fuck you, got mine."

Men visst, fint land att semestra ha. Hyra en gigantisk truck och glida runt. Inte försöka tänka på alla servicearbetare man möter som jobbar till slavlön som är en dålig dag ifrån att få sparken.
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Tuff dag för alla högerextrema idag.
Varför då? Richard Spencers favorit leder ju

Ditt tragiska troll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto