2020-11-05, 10:33
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
För att ha skyddat den korrupta Bidén och hans smutsiga son trots att dom haft bevis på deras brottslighet i ett år.
Visa gärna oss dom bevisen då.
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Var fanns bevisen för rysk påverkan? Det fanns visst inga eller hur? Trots massiva undersökningar. Jävla pajas.
Det sa jag inte, läs en gång ill så får vi se om det går in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Och här får vi ett styre som knappt 4% har röstat för...

Eh, jag är med på vad du menar, men jag tar den temporära dippen i rimlighet framför en som systematiskt låser ut 50%.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det fanns bevis för rysk påverkan det som dock inte gick att bevisa eller motbevisa var om Trump aktivt tog hjälp av det

Så anklagelserna mot Trump var helt utan substans. Bra att du klargjorde det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Fuskpåstående var det väl i högsta grad när man hävdar att man använt sig av ryssar som påverkat valet?

Och dessutom senare spenderar 320 miljoner av skattebetalares pengar och drygt 2 år på utredning eller tiden och pengar man studerade på att se om Trump hörde sig för Bidens korruption i Ukraina (där det senare visade sig att Trump inte hade varit den korrupta utan däremot Biden och hans porrglada son).
Han klarade sig tack vare lojala republikaner.
2020-11-05, 10:34
Medlem
Mr.Swedens avatar
Haha. Att Joe Biden valde att hålla ”coronasäkra” möten var ett smart upplägg från kampanjledningen. Annars hade skillnaden mellan hans och Trumps möten blivit plågsamma. En med energi som entusiasmerar och en död sill. Tror inte för ett ögonblick att det handlade om smittan

Hoppas Biden förlorar. Världen klarar inte nya krig i Mellanöstern och nya flyktingströmmar till Europa. Världens befolkning behöver också mer fokus på långsiktig ekonomi, inte BLM och identitetspolitik. Kamala Harris väntar på sin entré
Medlem
Gabogibos avatar
Ursäkta om det är något som jag missuppfattat, men om alla stater förutom Nevada som lutar höger eller (PA, NC, GA, AK,), så skulle rösterna ligga 168 - 164 till Trump.
Utfallet av Nevada blir därför vad som avgör, och den staten är långt ifrån färdig med sina röster, varför pratar alla som att det här valet är avgjort, och till Bidens fördel? Det är otroligt jämt, och skulle Biden vinna Nevada under dessa förutsättningar skulle han vinna med bara 2 röster, knappast en säker jordskredsvinst.
I mina ögon är detta inte avgjort ännu, förstår inte varför alla är så säkra på utgången av valet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Hur känns det att Trump är President i 4 år till (minst)?

HHAHAHA

https://streamable.com/671nup

Jävla loser

Min kära lilla judevän, du har fel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Det är en vulgäruppfattning att juristerna i HD (SCOTUS) lydigt röstar som Dear Leader önskar. Är det några som tänker sig för är det dessa domare. Att sedan republikanerna (som parti) promotar domare med en konservativ syn är något helt annat.

Precis. Trumpsters i den här tråden verkar tro att de per automatik ska lyda vad presidenten säger bara för att det råkar sitta fler republikaner än demokrater där.
Faktum är dock att domarna i SCOTUS är trogna följare av konstitutionen, som framhåller just rösträtten som en viktig hörnsten i amerikansk demokrati, och tar sitt ämbete på största möjliga allvar. Fullt möjligt dock att Orange Mussolini själv tror att han har något att hämta där.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Visa gärna oss dom bevisen då.
Googla själv din lata fähund. Jag har inte tid att skedmata dig.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Haha. Att Joe Biden valde att hålla ”coronasäkra” möten var ett smart upplägg från kampanjledningen. Annars hade skillnaden mellan hans och Trumps möten blivit plågsamma. En med energi som entusiasmerar och en död sill. Tror inte för ett ögonblick att det handlade om smittan

Hoppas Biden förlorar. Världen klarar inte nya krig i Mellanöstern och nya flyktingströmmar till Europa. Världens befolkning behöver också mer fokus på långsiktig ekonomi, inte BLM och identitetspolitik. Kamala Harris väntar på sin entré

Tack. Dagens bästa inlägg!
2020-11-05, 10:35
Medlem
Klanledarens avatar
Kom igen Trump fortfarande chans att ta Arizona.

Citat:
I vågmästardelstaten Arizona pågår rösträkningen för fullt. Joe Biden leder med 2,4 procentenheter över Donald Trump när 86 procent av rösterna räknats, skriver New York Times.
Men nya siffror från Maricopa County visar att Trump knappar in på Biden med över 10000 röster, rapporterar CNN. Det innebär att Trump nu har så många procent av rösterna han behöver för att fortfarande ha en chans att vinna Arizona, skriver New York Times. Något slutgiltigt resultat från delstaten väntas inte under dagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in