Citat:
Ursprungligen postat av
Spakur
men alltså, ur dum i huvet är man om man ser två pers sitta på nåns kropp och en tredje stå med sin fulla kroppstyngd på nåns hals, och när personen slutar andas efter tio minuter av detta och obduktionen visar kvävning å då tänker "ah, det måste va överdos"
du bad mig styrka mina påståenden, det gjorde jag.
du tvivlar ändå MEN HAR INGA SOM HELST UNDERLAG
mycket snack å ingenting bakom. inte ett jävla skit.
precis som er ledare.
VALFUSK!
jaså, hur då?
VALFUSK!
fullständigt tom i huvudet.
Jag vet inte vad du pratar om för händelse nu. Vi pratade ju om Floyd men nu beskriver du ett helt annat händelseförlopp samtidigt som du tappsr fattningen och går till personangrepp.
Ett tämligen normalt händelseförlopp när man diskuterar med vänsterhjon som känner sig personligen attackerade när deras verklighetsfrånvända världsbild ifrågasätts.
Jag hade ju uppenbarligen en öppensinnad inställning inledelsevis och sa att jag kunde vara felinformerad men att jag ens föreslår att det kan ha gått till på ett annat vis än PK-narrativet spräckte visst en kappilär i skallen på dig.
Så vi gör väl som vanligt och fördömer varandra som idioter och går åt varsitt håll med precis samma uppfattningar som vi hade innan. Som vanligt. Så oväntat.
Att försöka ha nyanserade diskussioner med vänsterfolk är som att försöka klappa en rabies-hund.
Hela den här diskussionen är dessutom väldigt OT och vill man diskutera offermentaliteten i BLM så finns det andra trådar för det.