2020-11-05, 10:20
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Trumpsupporters är så dåliga förlorare, får för sig att det är fusk bara för att dom inte vann, sa dom nåt om fusk när dom vann? Sa demokraterna nåt om fusk när Trump vann?
Eh? Föddes du igår? Ryssland Ryssland Ryssland var allt det pratades om
Medlem
Demokraterna offrade GA så att de till synes kan förlora även jämna stater.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imola01
Bättre än att ha en pedofil som president i alla fall, sen kan man undra om det du säger bara är bullshit. Som med allt annat vänstern säger.

Är inte vänster och att Trump har spenderat otroligt mycket skattepengar på golfande är fakta. Han har redan överskridit Obamas totala resekostnad på åtta år. Redan i Januari lades det fram ett förslag att Secret Service skulle redovisa hur mycket det kostat att skydda Trump under alla dessa resor men Republikenarna stoppade den till efter valet, undra varför?
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Trumpsupporters är så dåliga förlorare, får för sig att det är fusk bara för att dom inte vann, sa dom nåt om fusk när dom vann? Sa demokraterna nåt om fusk när Trump vann?
Ganska tydligt att Donald Trump kommer vinna nu.
Demokraterna har ändå fuskat och det blir till att skaka galler för många demokrater efter valet.
2020-11-05, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Jag googlade på det och fann att det tyvärr är ett mycket starkt fäste för Demokraterna. Minst 2/3, troligen än mer, av rösterna lär gå till Dem.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fulton_County,_Georgia
Även om de 10.000 går till Biden så vinner ändå Trump med 13.000 rösters marginal.
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
men alltså, ur dum i huvet är man om man ser två pers sitta på nåns kropp och en tredje stå med sin fulla kroppstyngd på nåns hals, och när personen slutar andas efter tio minuter av detta och obduktionen visar kvävning å då tänker "ah, det måste va överdos"

du bad mig styrka mina påståenden, det gjorde jag.
du tvivlar ändå MEN HAR INGA SOM HELST UNDERLAG

mycket snack å ingenting bakom. inte ett jävla skit.
precis som er ledare.

VALFUSK!

jaså, hur då?

VALFUSK!

fullständigt tom i huvudet.

Jag vet inte vad du pratar om för händelse nu. Vi pratade ju om Floyd men nu beskriver du ett helt annat händelseförlopp samtidigt som du tappsr fattningen och går till personangrepp.

Ett tämligen normalt händelseförlopp när man diskuterar med vänsterhjon som känner sig personligen attackerade när deras verklighetsfrånvända världsbild ifrågasätts.

Jag hade ju uppenbarligen en öppensinnad inställning inledelsevis och sa att jag kunde vara felinformerad men att jag ens föreslår att det kan ha gått till på ett annat vis än PK-narrativet spräckte visst en kappilär i skallen på dig.

Så vi gör väl som vanligt och fördömer varandra som idioter och går åt varsitt håll med precis samma uppfattningar som vi hade innan. Som vanligt. Så oväntat.

Att försöka ha nyanserade diskussioner med vänsterfolk är som att försöka klappa en rabies-hund.

Hela den här diskussionen är dessutom väldigt OT och vill man diskutera offermentaliteten i BLM så finns det andra trådar för det.
Medlem
Citat:

Det finns naturligtvis avvikelser i valet som måste undersökas. Tycker du inte det?

Jag personligen tycker att Trump bara ska avgå. Men det är absolut legitimt att se till att allt gått rätt till. Speciellt med tanke på att det skiljer så lite i många delstater.
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Öhhhh va?

Har du bott under ett helt stenröse?
Vem sa det? Källa tack.
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Har du levt under en sten senaste fyra åren?
Demokraterna skyller fortfarande valförlusten 2016 på Ryssland
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Ja, jag tror inflyttningen till tex Dallas/Fort Worth är ganska massiv från tex Kalifornien. Lätt att få jobb billigare boende och lägre skatter lockar.

Trodde en demokrat gillade att betala skatt?
Medlem
Jag tror det har fuskats i alla år i USA vid val. Systemet är helt sjukt. Egentligen borde det inte kallas ett land med så många regler etc för val.
Nu är det så att Trump är sur, därför vill han reda ut det, annars är det ingen som brytt sig.
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Ja det var en hel del. Allt från hackade mail och ryska troll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in