2020-11-05, 10:05
Medlem
Jag trodde en dags semester räckte efter valet, jag är glad att jag tog tre
2020-11-05, 10:06
Medlem
AreYouBacks avatar
Rätt bizarrt att intervjuvade i media är förvånade att våldet uteblivit. Det våld som föregått valet har allt kommit från västern. Nu leder vänstern och våldet från "högern" som uteblivit förvånar alla. Är de korkade?
2020-11-05, 10:06
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Kommer från Shapiro alltså, ok inte nån random skitsnackare. Hoppet lever vidare.

Arizona:

Biden: 50,7 procent

Trump: 47,9 procent

Röster räknade: 84 procent

Antal elektorer: 11
2020-11-05, 10:07
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Storseger om han får 270-300 EC poäng och förlorar i antalet röster? Det är en seger, men inte en storseger
Ok då men det ser iallafall väldigt bra ut för Donald just nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag trodde en dags semester räckte efter valet, jag är glad att jag tog tre

Vem fan tar ut semester för att följa det amerikanska valet?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
De kan inte tänka så långt utan går uteslutande på vad deras masters säger åt dem att tycka. Som upprepande papegojor.
Jag vet! Detta är människor som inte lärt sig tänka själva utan går enbart på det som massmedia säger åt dem att de ska tycka. Orange man bad, men frågar man varför så kan de bara säga att han är rasist och fascist, men de kan aldrig förklara varför han är det...

Vänstern är principlösa och ryggradslösa och därför går det åt helvete för vänstern överallt i världen just nu!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
Säger det återigen, om man inte ser och förstår att det har fifflats så är man blind. Totalt blind.

Sorgligt.
Ja det är helt sjukt att biden tas som en värdig vinnare. En riktig idiot. De som röstar Biden kommer ångra sig rejält nästa år.
2020-11-05, 10:08
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Förstår du inte frågeställningen?

Kommer demokraterna undan med detta massiva valfusk eller räknar de med att en tillräckligt stor andel av befolkningen är svagbegåvade på din nivå?
Inte så insatt, jag erkänner, men finns det konkreta och trovärdiga bevis för "massivt valfusk"?
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Pandemi gör att det demokratiska partiet valde att inte anordna superspridarevent. Att Trump låtsades som att det regnade var sanslöst men inte oväntat.

Inte? Hatet mot Trump har fullkomligt dominerat amerikansk politik (sociala medier, massmedia osv) under hela hans tid som president och mer.

Jävla lämpligt det! Tur att inte BLM-kravallerna, som både Biden och Harris stödde, inte spred något virus för det hade ju varit sanslöst oansvarigt!

Ja, dominerat bland en liten sekt mediamänniskor och på twitter som censurerat konservativa röster i fyra år. Entusiasmen för Obama genomsyrade HELA samhället och det behövdes knappast massbannlysningar på sociala medier för att det skulle märkas. Minns du ens hatet mot GWB förresten?
Bannlyst
CNN säger att det återstår 60.000 röster kvar att räkna i Georgia, men NBC skriver...

Estimated remaining 232,330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fezk
Säger det återigen, om man inte ser och förstår att det har fifflats så är man blind. Totalt blind.

Sorgligt.
Jag förstår inte det heller. Det är verkligen sorgligt att det finns så många människor som är så blinda pga sitt hat mot en enda person, att de fullkomligt ignorerar ett massivt organiserat valfusk i världens största demokrati.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det är nog fel tråd. Men primärt att välja en kandidat som inte framstår som ett oinsatt skämt i samtliga sammanhang där han framträder. Jag är också skeptisk til påverkan från de knäppkristna, vetenskapsførnekarna och konspirationskrängarna som fått ta alltfør stor plats.

Låt oss hoppas att vi får det.
Men den bilden stämmer inte om man faktisk sett t.ex pressträffar med Trumpen, jag trodde det skulle vara så,men fick ändra uppfattningen när jag själv började titta på pressträffarna istället för att läsa om dom i msm, har du sett nån pressträff med Trump, det är ju kattens lek med råttan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in