2020-11-05, 09:24
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Flytta till Sverige Trump och bli vår diktator du är mer än välkommen Vi älskar dig❤️
2020-11-05, 09:24
Medlem
HerrGickhans avatar
Massmedia har inte begripit hur mycket som nu tas ifrån dem vad gäller att kunna raljera och kritisera när Trump inte är president. Vad ska de då fylla sina artiklar med? Blir det fler bantningsartiklar?
2020-11-05, 09:25
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
jag har visat min, då får du visa din. du fick en obduktionsrapport, vill du ifrågasätta får du skicka över en annan ifall du vill övertyga nån

Du har visat en rapport som säger att han dog av kvävning, vilket man gör när man kolar vippen av opioidöverdos.

Att han skulle ha kvävts på grund av knät i nacken (medan han samtidigt kunde prata) får du nog hitta en bättre källa till för det är liksom orimligt i sig självt.

Man kan nog mer eller mindre strypa någon medvetslös medan de pratar, tror jag, men då är det ju blodtillförseln till hjärnan man får strypa och det gör man inte med ett knä i nacken. Poängen är att om man stryper luftflödet så att man inte kan andas, då kan man heller inte påtala detta.

Att man känner panik och upplever det svårt att andas när man är nedbrottad är ju något helt annat och (förutom offerkoftan) en möjlig anledning till att de börjar gasta om att de inte kan andas så fort de blir gripna.
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Go Biden! Go Biden!

Nevada kommer visa vart skåpet ska stå...

Nu firar vi vidare boys!
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Ja Sleepy kommer säkert ena landet.
Han kommer säkerligen inte vara lika urusel som Trump på det i alla fall. Har Trump under fyra år någonsin försökt ena folket? Han mobbar ju bara alla som inte tror på honom.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Absolut. Det är ett näste för bögar och sedan har de ju hollywood.
Och detta säger nollan som förespråkar ockerutlåning och Trumponomics...
2020-11-05, 09:26
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Stulen på en valseger? Vad fan pratar du om? Han har ju överpresterat mätningarna som gjorts innan? Hur kan man då hävda fusk?
Mätningarna har flera gånger visat sig vara betydligt lägre än verkligheten för de konservativa. 2016, Brexit och nu detta. Vissa tror att det denna gången använts för att få det att se ut som att Trump överpresterat när han egentligen ligger långt under de verkliga siffrorna. Dvs valfusk.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathanhylsta
Flytta till Sverige Trump och bli vår diktator du är mer än välkommen Vi älskar dig❤️
Du kanske ska flytta till Iran eller något så får du en ledare som liknar Trump.
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Tack. Jag hoppas som fan att detta stämmer och att bilderna du postar är autentiska. Jag sitter inte på motsvarande siffror själv, och det känns på något sätt som meningen är att Trump inte SKA kunna vinna detta val.
Oavsett hur det går för honom är det hela tiden något som ger Biden en knuff i grevens tid, men det kan ju också bero på oregelbundenheter i rapporteringen.

Vad innebär förresten "Battleground" i sammanhanget? Arizona är ett slagfält.

Den första bilden att Trump plockar Georgia verkar vara legit. Här är en annan länk:
https://results.enr.clarityelections.com/GA/105369/web.264614/#/detail/5000

100% räknat och Trump vinner med drygt 20k röster. Denna länk är enligt den som postade den tagen direkt från "Georgia Board of Elections". Antar att det är valmyndigheten.

Ang AZ så har jag läst på rätt många ställen nu att Trump förväntas äta upp Bidens försprång och gå om honom. Om det nu stämmer och det verkligen händer så hänger hela skiten på PA. Bra att SCOTUS är med och sniffar på det som händer där.

Battleground innebär nog ett slagfält där båda har möjligheter att vinna.
Bannlyst
Så fort jag började betta på att Biden ska vinna Georgia så ökar oddsen på honom, vllket minskar mina chanser
Medlem
Undrar hur stressade rösträknarna är i de olika delstaterna just nu när de vet att större delen av världen väntar på dem. Rösträknarna i delstaterna som är jämna bör vara mycket stressade jämfört med de i typ Kalifornien eller Alaska
2020-11-05, 09:27
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Du borde inte fortsätta dessa lögner, Biden är inte dement och inte heller uppköpt av Kina.
Att han har kognitiva problem och/eller början till demens tycker jag är ganska tydligt. Någonting står iallf inte helt rätt till för han är konsekvent förvirrad och har svårt med talet på ett sätt som inte kan skyllas på trötthet.

Skumraskaffärer och korruption under hans tid som VP och efter står också klart bortom allt rimligt tvivel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in