2020-11-05, 08:49
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herz
Demokraterna fuskar. Ni som stödjer dom stödjer en kriminell politisk klass som kommer köra över er också för ni är krackheads precis som BLM. Värdelöst slödder

Kan man inte förlora ärligt så visst... Sen gällande ”värdelöst” slödder. Vi vann, du förlorade... *fniss*

Det är du som är värdelös... Stötta en föredetting känns menfullt eller inte. Trump är snart en parantes. Biden kommer göra stordåd och bli ihågkommen som en storslagen president innan han lämnar över till Harris som definitivt kommer skriva historia.

”Krackheads” och BLM är uppenbart en majoritet om vi ska tro dig, varpå man kan tycka att du bör anpassa dig i leden. Du har förlorat och vi har vunnit! *fniss*

Fan vad vi är bra!
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Jag undrar vad Aftonbladet ska skriva om i fortsättningen... Har ju för fan dagligen varit något om Trump i fyra år. Har det inte handlat om hans frisyr har det handlat om hur han snubblat på golfbanan eller något dylikt.

Skönt på ett sätt att slippa det, precis som du säger.

Nästan alla underhållningsprogram från Hollywood har handlat Trump. Det ska bli skönt att kunna slå på tvn, se en komedi, dramaserie utan att Trump nämns. Kanske komdi kan gå tillbaka att vara komedi, drama utan Trump. Frågan är vem som blir medias fiende nu.

För insatta vad har mer makt senaten som nu republikanerna har majoritet eller huset?
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Kommer bli ett sånt jävla tråkigt val. Den rasism som Trump infört i landet och orsakat hela städers förödelse, plundrade butiker och hela städer som brinner så kommer Biden vinna stort. Jag kommer följa hela valvakan, vill se Trumpeten stå och grina.
Samtliga städer med förstörelse är ledda av demokrater, så ära den som äras bör.

Du har inga som helst belägg för att Trump är rasist.
Bannlyst
Vad vet ni om Georgia och poströster, är det ett starkt demokratiskt fäste?
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Biden ger 1.15 i Pennsylvania så han vinner där.
Jag såg fel, 1.60 på Biden är i Georgia
Jaha, de har hittat fler försvunna röster på Biden nu i Georgia? Med tanke på att det stått på 95% räknat nu i 2 dagar...

Hoppas hela deepstate ställs för rätta för denna enorma skada de gjort på demokratin.
2020-11-05, 08:50
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Vill inte så något onödigt hopp. Men nu säger dom på CNN att SENA poströster troligen har övervikt på Rep.
Wohoo! Det är väl rednecks i West Virginia och Appalacherna, där postgången är oregelbunden.
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Föga förvånande så låter gnällalarmet från Trumpare högre än det från demokraterna 2016. Vem hade kunnat ana att Trumps och hans anhängare var en samling snöflingor och bölrövar?

Ta det som en man.
Jasså du? Är det Trumpsters som kommer gå ut och slå sönder saker och sätta byggnader i brand? Som demokraternas fotsoldater BLM och Antifa gjorde 2016?
Demokraterna satte till och med igång en propagandakampanj om att Trump vunnit med hjälp av Ryssland

Jag som är Trumpsupporter kan inte förlora. Om Biden vinner så kommer jag kunna säga told you so när fattiga och medelklass kommer få det mycket sämre eller när det ploppar upp nått nytt onödigt krig. Eller när alla tvingas sitta inne i karantän. Inte för att jag vill att folk ska få det dåligt, men som man röstar får man ligga. Så kör på ni mer eran Biden så får vi se hur det går. Det ska bli underhållande. Och BTW så blir det president Harris inom kort, och vi lär få se mycket mer av AOC. Lycka till!
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Sorry, Georgia var det visst ✌️😷🇺🇸

Den är svårare, där är det bara allmänna postrøster som återstår och de kan ju vara från alla møjliga distrikt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Haha, nej, det är inte att bara mata in tusenlappar. Om du inte vill förlora dem, så klart.

Trump har en stor ledning i Pennsylvania med 88 procent av rösterna räknade, så... Det lutar åt att Pennsylvania blir Trumps. Philadelphia i all ära.

Återigen, skrev fel, ska vara Georgia.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
T ex Georgia kommer sluta med ca 1000 rösters övervikt till barnsniffarn.

Nog för att Trump har sniffat ett och annat barn (inklusive sina egna döttrar ända från bebis upp till tonåen) men jag hade ändå skrivit ut "Trump" istället i ditt fall.

Nej, jag tror inte han tar det, snarare Biden.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tycker det är helt ointressant att läsa om vad för mig okända personer säger sig satsat och vunnit.
Alla såna kommentarer borde vara OT.

Efter att ha följt valet från 01:00 igår så är jag dock övertygade om att sista ordet inte är sagt än.
Någon gång runt 05 började rösträkning bromsa upp i 5 nyckelstater som alla var i klar fördel för Trump sen kommer Biden ut ett tal och är segerviss när alla experter jag såg ansåg att Trump vinner. Något senare kommer Trump och verkar smått arg och ansåg att det hade fuskats och sen börjar en massa röster trilla in på Biden.

Du har följt valet sedan 01.00 igår och ändå lyckats undgå att delstaterna har olika vallagar. Otroligt. I vissa delstater gör man kväll vid rösträknandet och fortsätter nästa dag. Du har också missat, vilket är otroligt det också, att förtidsröstandet har varit rekordstort. Runt 100 miljoner röstade före valdagen. Dessa röster börjar räknas efter de som lagts på valdagen.
Om du vetat detta hade du inte behövt beskriva skeendet som något suspekt. Eller så är syftet helt enkelt att blunda för fakta, och just sprida dynga.
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det har sagt förr och tål att sägas igen, har du rätt politisk värdegrund kan du bete dig hur som helst eftersom du slåss för den "goda" sidan.

Menar du att Trump INTE betett sig ”hur som helst” de senaste fyra åren?

Spelar ingen roll vem som sitter på makten. Alla är lika korrupta och förljugna. Sluta inbilla dig att det finns en ond och en god sida. Det finns det bara i sagorna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in