2020-11-05, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vad innebär vit? Uncalled?

Oavsett om AZ flippar, vilket är möjligt, så är det tyvärr inte tillräckligt.

Det beror naturligtvis på vad som händer med omräkningen. Det är tight i WI exempelvis.

Men jag tycker att Trump ska avgå. Republikanerna är ändå de som sitter på makten med tanke på att de sitter på senaten och HD. Presidentskapet är naturligtvis viktigt, men Biden kommer att vara väldigt handikappad utan senaten. De flesta människorna är dumma för att förstå att presidenten behöver senaten för att få igenom något. Republikanerna kommer att spela fult för att sabotera för Biden samtidigt som det utåt sett ser ut som att det är Biden som misslyckas.

Synd tycker jag för det är det amerikanska folket som kommer att vara främsta offer för detta. Men demokraterna har satt spelreglerna och ger man sig in i leken så får man leken tåla sa min morfar.
2020-11-05, 08:35
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
"Frankly, we won this election." - Donald J. Trump, November 4, 2020

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1324108200141082624?s=20

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
8h
We have claimed, for Electoral Vote purposes, the Commonwealth of Pennsylvania (which won’t allow legal observers) the State of Georgia, and the State of North Carolina, each one of which has a BIG Trump lead. Additionally, we hereby claim the State of Michigan if, in fact,.....

Lycka till att vinna utan de staterna till Biden.. HAHAHA

FUCKING ÄGD AV DONAL TRON!!! MAGA BITCH

"We Won" är nu ett bevingat uttryck i paritet med "Peace in our time". Ord med motsatt innebörd och som man inte vill ta i sin mun med tanke på omständigheterna när det myntades. "We won" när rösträkning är i full gång hör inte hemma i en demokrati. Trump har sällat sig till planetens alla diktatorer.
2020-11-05, 08:36
Medlem
Blot-Svens avatar
Jahapp, så blir det spännande i dag igen. Det förvånar mig faktiskt om inte Trump tar Pennsylvania, North Carolina och Georgia. Då hänger allt på Nevada — och Arizona. Bara 86 procent av rösterna räknade i Arizona. Nu leder Biden betryggande där, men Nevada då. Där kan det hända både det ena och det andra. 0,6 procent skillnad i dag, precis som i går.
Medlem
Herzs avatar
Demokraterna fuskar. Ni som stödjer dom stödjer en kriminell politisk klass som kommer köra över er också för ni är krackheads precis som BLM. Värdelöst slödder
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaerakel
Föga förvånande så låter gnällalarmet från Trumpare högre än det från demokraterna 2016. Vem hade kunnat ana att Trumps och hans anhängare var en samling snöflingor och bölrövar?

Ta det som en man.

Ja, dom är så lättkränkta. Vi ser ju liknande tendenser hos likasinnade här i Sverige och på FB
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Jag förstår varför du är så fast vid Trump. Pandemin är i full effekt. Vi är mitt inne i den andra vågen. Dags att flytta ut från din sten kanske?
Intressant att det alltid varit hälsosamt ute i solen med vänner och familj fram tills att Trump har gigantiska folksamlingar som vill se honom i hela landet och en oälskad dement karriärspolitiker som ingen vill se och som själv hellre låser in sig i sin källare.
2020-11-05, 08:37
Bannlyst
Fördelen med att Biden vunnit är att man slipper höra om Trump och amerikansk inrikespolitik i svensk media i fortsättning.
För det kommer inte finnas nåt att rapportera om när zombien och negern tar över i vita huset.
Kommer det gå dåligt för team Biden så kommer svensk media inte att rapportera det.
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Vad innebär vit? Uncalled?

Oavsett om AZ flippar, vilket är möjligt, så är det tyvärr inte tillräckligt.

Japp. Tror dock inte på någon re-flip sett till vilka counties som har røster kvar att räkna, mer troligt att marginalen blir ~50000 større.
Medlem
T ex Georgia kommer sluta med ca 1000 rösters övervikt till barnsniffarn.
Medlem
Andykaufmans avatar
Trump kommer ta Pennsylvania, South C, Georgia och Alaska vilket innebär att det är Nevada som avgör och där är det väldigt jämt just nu. Det finns inget som säger att Bilden har vunnit ännu. Fira inte för tidigt.
2020-11-05, 08:38
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Intressant att det alltid varit hälsosamt ute i solen med vänner och familj fram tills att Trump har gigantiska folksamlingar som vill se honom i hela landet och en oälskad dement karriärspolitiker som ingen vill se och som själv hellre låser in sig i sin källare.
Den dementa karriärspolitikern som ingen vill se spöar Trump i detta nu och slår alla tidigare röstrekord. Det säger nog det mesta om hur undermålig Trump varit.
2020-11-05, 08:38
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Kul tråd förövrigt... I början gottades det i champagne och hur besvikna SVT och annan judemedia var. Nu är det lite tvärtom. Ska bli intressant att höra om alla vinster de efterblivna ska plocka hem efter att ha spelat på Trumpeten.
Jag tycker det är helt ointressant att läsa om vad för mig okända personer säger sig satsat och vunnit.
Alla såna kommentarer borde vara OT.

Efter att ha följt valet från 01:00 igår så är jag dock övertygade om att sista ordet inte är sagt än.
Någon gång runt 05 började rösträkning bromsa upp i 5 nyckelstater som alla var i klar fördel för Trump sen kommer Biden ut ett tal och är segerviss när alla experter jag såg ansåg att Trump vinner. Något senare kommer Trump och verkar smått arg och ansåg att det hade fuskats och sen börjar en massa röster trilla in på Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in