2020-11-05, 07:30
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Oj okej, första kvinnliga presidenten då.
Det är nog det som är hela planen. En kvinna som dessutom är svart. Förstår du vilken våtdröm för vänstern?
2020-11-05, 07:30
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Canarybird
När fan kommer resultatet, nästa gång håller jag mig till fotboll, att satsa pengar på vem som blir USAs bästa president tar så jävla lång tid

Det hade gått fortare om inte republikanerna vägrade tillåta att förtidsröster räknades före valdagen.
2020-11-05, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Om jag inte minns helt fel så påvisade utredningen kring hans död att han dog till följd av olagliga substanser som han intagit, inte till följd av polisens ingripande.

om jag minns rätt hade han en icke-dödlig mängd restprodukter av narkotika i blodet samt att två poliser satt på hans bröst medan en tredje polis stod med sin kroppsvikt på hans hals i nio minuter samtidigt som han sakta slutade andas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Deppa du då

Trump har deklarerat sig själv som President, vill någon avsätta honom vet de vart han bor

Seccret Service kommer bära ut honom i januari ska du se. 😭
Medlem
HarryLonsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Trumpeterna blåser snart salut för världens mäktigaste man, Joe Biden!

De efterblivna gapar om valfusk precis som väntat...

Hail to the new chief!!!
Måste kännas bra att inte bara stödja en senil och korrupt pedofil, men även vara för fusk - bara för att ens egna man vann.

Underhållande att demokraterna, visar sig vara de som är mot demokrati och fuskar i den. Trots alla bevis är de glada och förnekar det. Allt för att den korrupta pedofilen ska vinna.

Det är precis som när ni kallar folk rasister, homofober och sexister. I själva verket är ni rasisterna.
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
KUNG!

Fan vad jag älskar folk som STÅR UPP FÖR RÄTTVISA OCH MOT FUSK!!!

TRUMP 2020 MAGA COUNTRY BITCH

Trump förlorar. Du svansar efter en tjockis som inte ens kan vinna mot Joe Biden.
2020-11-05, 07:32
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlenn
Seccret Service kommer bära ut honom i januari ska du se. 😭

Gråt

4 år till (minst) 4 år till (minst) 4 år till (minst) 4 år till (minst)

I januari kommer du ha glömt bort Sleepy Joe Biden =)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Joe Biden ser nästan ut att kunna trilla av pinn vilken dag som helst. Om han blir vald, och tex avlider efter ett år, vem blir hans ersättare som president?

Jag misstänker att detta är ett medvetet val hos demokraterna, vice presidenten Kamala Harris tar över och då har demokraterna gjort den politisk korrekta religionen lycklig. En negress till president.
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
https://mobile.twitter.com/news3lv/status/1324098903227027456
Komedi!

Det måste vara staged. Kan inte finnas så korkade människor på riktigt. Men rätt kul gjort.
2020-11-05, 07:33
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
lobbyism är helt klart kefft. tror usa har nån karenstid för att iaf gå från politiken till näringslivet, eftersom sånt kan liksom ge incitament till korruption. men dom kanske tog bort det nu? in gick det ju bra för trumps kompisar iaf å dom satt ju kvar i sina företag samtidigt också. trump skrev väl över sitt företag på sonen för att det inte skulle se allt för osnyggt ut.

tyckte också elektorsystemet va konstigt, sen skrev nån trumpanhängare här i tråden att det var för att kandidaterna enbart skulle börja kämpa om dom 6 största delstaterna å skita i resten, vilket lät lite smart. men det gör ju helt klart att väldigt mångas röster blir helt i onödan eftersom många stater är så jämna. störigt.

lobbyismen handlar inte bara om politikers förehavanden efter sina karriärer men också om SuperPACs och PACs som ödslar miljarder över sina kandidater inför varje kampanj.
Exempelvis det amerikanska trossamfundet, som inbringar mer pengar än Google, Apple och Microsoft tillsammans per år, är en oändlig källa till pengar för republikanerna.

Elektorssystemet kom till för att ge sydstaterna mer makt under slaveriet.
Att man enbart skulle fokusera på de folktätaste delstaterna stämmer inte, eftersom politiken är nationell inte regional. Det har man guvernörer till för.
Medlem
Reinfeldt ska prata om valet och Trump i kanal ett strax. Reinfeldt och Trump har fört en liknande politik mot fattiga däremot e Reinfeldt kritisk mot att Trump e för nationalistisk och rasistisk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Är det en fri, tänkande person bakom kontot? Du låter som valfri politisk tyckare inom public service. Typ Pascalidou. Mata mantra, mata mantra, värdegrund, klassamhälle, strukturell RASISM, dumma vita, priviligerad, mata mantra, repeat.

Sheeple!

du fick mig. jag är en robot utsänd av biden, clinton, stefan löfvén, all media utom fox news och samnytt samt judarna. trodde jag skulle glida under radarn, men er lurar man fan inte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in