"1. Fairfax Virginia has switched 100,000 votes from Trump to Biden stating a “clerical error”
2. Wisconsin suddenly discovers over 112k Biden ballots between 3:30 am and 4:30 am.
3. Wisconsin magically now has more votes than registered voters
4. Nevada has decided they won’t have all vote counts in until Thursday
5. Michigan has magically gained 138339 ballots for Biden since they stopped counting last night. A whopping zero for Trump (which is impossible).
6. In six states Trump has sizable leads, all six states decided to stop counting ballots on election night (unheard of) and they all have blue strong holds.
7. Jack from Twitter deletes the current sitting presidents tweet on election night. Glaringly obvious election interference.
8. LeeJoe, who was running for district 16 senate seat in Idaho and stated so on his account profile, gets his account deleted from Facebook not once but twice. Another example of a glaringly obvious election interference.
9. North Carolina has 100% of precincts counted with Trump in the clear lead and it’s not being called.
10. In PA the democratic ballot counters wont allow republicans to observe the counting of mail in votes.
11. Rudy Guliani suspects the PA ballots are repeat voters and or dead people.
Skamligt! Det kom fram att de fuskade på samma sätt förra gången, men nu tycks de ha fuskat i mycket större utsträckning.
Men folk som röstar på Demokraterna tycker inte i lika hög utsträckning om att flocka sig och sjunga ramsor. Högerfolk har alltid gillat sånt men vänsterfolk är mer "coola" och inte lika attraherade av flockmentaliteten.
Eh. Nu hänger jag inte med.
En viktig del i mitt perpektiv på gemene vänsterpatrask är just dennes väldiga beroende av en känsla av tillhörighet till gruppen. Att alla tycker likadant om precis allt inom sin lilla klick.
Demonstrera i grupp är ju högsta formen av social samvaro för dem. Första maj, BLM eller protestera mot någon vit man som sagt nåt dumt.
Det är väl snarare typiskt höger att sitta ensam och kolla på nyheterna, skriva på Flashback om hur jävligt allt är och sen gå och rösta höger.
Kanske är mer rally-mentalitet och gruppkänsla i amerikansk höger i och för sig men att vänsterfolk inte skulle vara attraherade av flockmentalitet är ju direkt felaktigt i min mening.
Ser det är mycket invektiv och personliga attacker och svingande vilt runt sig, och bara för man är fascist?
Eller vad är det som triggar en att säga demokratin inte ska gälla när man ser ut och förlora?
Lärt mig demokrati är det värsta invektivet för dagens trumpnissar.
Det verkar inte gå så bra för trumpen i Washington Biden ~93%, och imponerande att trumpen inte får mer röster i huvudstaden.
Hur gick det med den psyksjuka Kanye, lyckades Vita huset hjälpa sin motståndare så mycket att det gjorde någon nytta?
Jag hoppas en gång Demokraterna gör samma och att vita huset hjälper motkandidater att bli presidentkandidat, samtidigt de själva har sin president i VH med i valet.
Och just enbart för se reaktionen när det är omvända, nått säger mig det skulle bli en rolig parodi.
Ja, nu kommer väl snart nästa fas, och trumpen inte kan acceptera att någon vill inte ha han, och hur trumpen ytterligare förstör USA demokrati.
Om det blir så här, så blev det exakt som många förutspådde med trumpen, ingen är dock förvånad då trumpen inte riktigt förstår vad demokrati är.
Men först ska det bli klart givetvis, dock lutar det inte lite åt ett håll.(Undra om det är nu en del kommer avslöja sina verkliga politiska åsikter här, kan bli intressant och följa.)
För demokrater har ju varit fantastiskt duktiga på att respektera demokratin dom senaste 4 åren? Du är lika hjärndöd som dom mest fanatiska Trumpsupportrarna. Sorgligt att du är för dum för att inse det.
Det är här jag anser att du har fel, de flesta ser hur uppenbart fusket är. Valet är inte ens "över" och folk rapporterar tusentals fall av uppenbart valfusk (999/1000) Demokrater skyldiga.
Medans det fanns noll intresse eller entusiasm för Biden innan valet, han var tvångsmemad som "seriös" kandidat av MSM men alla skrattade åt han. Att han skulle vara, "demokratiskt" vald, mer populär än Barack Obama som var medias gullegris i 8 år (världen över) är så jävla lajjt.
Medias/Demokraternas mål var att sno valet och stänga ner alla frågor/klagomål genom censur, Twitter/Facebook/Reddit bannar/blockar allt som rör "valfusk", men sidor såsom thedonald.win, voat.co, 4chan, 16kun m.m spammas av entusiastiska Trump väljare som vill se rättvisa.
Det är lite sent att nu inse att spelet varit riggat.
Jag tror att om det skulle vara ett omval idag så skulle utfallet bli ett annat.
Det ska bli intressant o följa hur det går i Maxwell affären (hon har helt klart hållits på is fram till valet för att undvika skandaler). Även hur laptopen o dess innehåll kommer påverka de kommande månaderna fram till att Biden instaleras i Vita huset.
Det kan mycket väl bli att skandalerna till slut äter upp Biden o Harris blir ikke vald president kommand 4 år.
Hade hoppats på en seger för Trump men det hoppet har väl mer eller minde försvunnit.
Valfusk eller ej, det låter jag vara osagt. Det har kommit mycket ”bevis” i form av bilder på att det har fifflats, är dessa bevis verkliga? Det är väl inte jättesvårt att fejka sånt här 2020.
Jag vill minnas att det var stora spekulationer om att republikanerna fifflade under 2016? Vad är annorlunda idag?
Sjukt att det fortfarande går att spela på bet365 vem som vinner dom lika delstaterna som är kvar att räkna.
I går var Trump favorit att vinna alla dom förutom Nevada.
Nu är Biden favorit att vinna alla delstaterna förutom North Carolina
1.14 på Biden att vinna Pennsylvania känns lågt när Trump leder!
Gå in och titta på de counties som återstår så førstår du att oddset snarare är høgt.
För demokrater har ju varit fantastiskt duktiga på att respektera demokratin dom senaste 4 åren. Du är lika hjärndöd som dom mest fanatiska Trumpsupportrarna. Sorgligt att du är för dum för att inse det.
Allt enligt konstitutionen, är det samma med trumpen menar du
Som du förstår ad hominem, det är inte ett argument för nått, utan bara bristen av argument.
Det enda du berättar är att du vet jag har rätt.
Vill du göra ett nytt försök, eller är du ägs?
jag är känslomässigt investerad i att trump ska förlora.
är helt klar med vad jag vill och varför jag vill det.
biden försvinner nog tids nog ändå, men han hinner förhoppningsvis inte sätta eld på staterna innan han gör det.
nu har vi båda fokuserat på mig en stund.
va vill du och varför?
Jag försöker sluta bry mig men sätter trots allt ändå in mig i båda sidors argument till skillnad från dig och försöka göra en objektiv bedömning av läget utan sina känslor för ena eller andra sidan.
Precis som med BLM-kravallerna kollade jag upp vad det handlade om och det visade sig att vänstern var upprörda över att det var systematisk rasism när en fullblodskriminell knarkande neger som hotar människor till livet och åkt in och ut på kåken dog. Det fanns ingen rimlighet i alla kravaller då och beskylla Trump för det.
I det här fallet kan man välja att bara avfärda republikaners anklagelser om valfusk som dåliga förlorare, eller så kan man sätta sig in i de fall som tyder på valfusk. Och bara en sån sak som att det kommit in fler röster än vad det funnits registrerade röster borde en person med IQ > fiskmås inse att någonting inte stämmer, oavsett vilken sida man nu hoppas på. Och det finns fler saker än det där som pekar på valfusk, du kan se listan som jag gjorde ett inlägg om lite tidigare här i tråden.
Börja faktachecka några av punkterna med på den här listan, så kan vi diskutera sen.
Citat:
"1. Fairfax Virginia has switched 100,000 votes from Trump to Biden stating a “clerical error”
2. Wisconsin suddenly discovers over 112k Biden ballots between 3:30 am and 4:30 am.
3. Wisconsin magically now has more votes than registered voters
4. Nevada has decided they won’t have all vote counts in until Thursday
5. Michigan has magically gained 138339 ballots for Biden since they stopped counting last night. A whopping zero for Trump (which is impossible).
6. In six states Trump has sizable leads, all six states decided to stop counting ballots on election night (unheard of) and they all have blue strong holds.
7. Jack from Twitter deletes the current sitting presidents tweet on election night. Glaringly obvious election interference.
8. LeeJoe, who was running for district 16 senate seat in Idaho and stated so on his account profile, gets his account deleted from Facebook not once but twice. Another example of a glaringly obvious election interference.
9. North Carolina has 100% of precincts counted with Trump in the clear lead and it’s not being called.
10. In PA the democratic ballot counters wont allow republicans to observe the counting of mail in votes.
11. Rudy Guliani suspects the PA ballots are repeat voters and or dead people.